Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κατάρρευση της συμφωνίας Saab με την Koenigsegg


Ένα ακόμη οδυνηρό ναυάγιο διαπραγματεύσεων έρχεται να προστεθεί στο ενεργητικό της GM, καθώς μετά την Opel και η Saab βρίσκεται πολύ κοντά στο να παραμείνει... αιώνια προσκολλημένη στο εύθραυστο οικοδόμημα του αμερικανικού κολοσσού. Παρά τις προχωρημένες διαπραγματεύσεις και τη διαφαινόμενη συμφωνία με την Koenigsegg, ο Σουηδός κατασκευαστής πολυτελών supercar αποφάσισε να αποσύρει το ενδιαφέρον του για την Saab. Μετά από αυτές τις δυσάρεστες, ομολογουμένως, εξελίξεις το Διοικητικό Συμβούλιο της GM πρόκειται να συνεδριάσει την επόμενη Τρίτη, αποφασίζοντας για το μέλλον της σουηδικής φίρμα. Να σημειώσουμε ότι η GM δεν συνομιλούσε με κάποιον άλλον ενδιαφερόμενο για την εξαγορά της Saab, που παράγει οχήματα από το 1949, απασχολώντας περισσότερους από 3.400 εργαζομένους και συντηρώντας με τη λειτουργίας της αρκετές χιλιάδες θέσεις εργασίας. Από την πλευρά του Koenigsegg Group, η Augie Fabela -Πρόεδρος του ομίλου- ανακοίνωσε πως η απόφαση για την απόσυρση της σουηδική φίρμας από την διεκδίκηση της Saab ήταν οδυνηρή, συνεχίζοντας:  "Δυστυχώς, καταλήξαμε στην παραπάνω απόφαση, λαμβάνοντας υπόψη την καθυστέρηση που προέκυψε στη διαδικασία ολοκλήρωσης της συμφωνίας. Εξαιτίας αυτής της καθυστέρησης δεν αισθανθήκαμε ικανοί να εφαρμόσουμε το πλάνο μας για την ανασύσταση της Saab". Παράλληλα, η Augie Fabela ξεκαθάρισε πως ο τερματισμός των διαπραγματεύσεων δεν είχε να κάνει με τη ρευστότητα της Koenigsegg δηλώνοντας χαρακτηριστικά: "Η διαδικασία εξαγοράς βρισκόταν σε εξέλιξη, απλώς όχι με τους ρυθμούς που θα έπρεπε". Η GM δεν έχει καταφέρει τις τελευταίες δύο δεκαετίες να αποκομίσει κέρδη από τη λειτουργία της Saab. H προσπάθεια να βασιστούν οι τελευταίες προτάσεις της σε πλατφόρμες του ομίλου απέτυχε, οδηγώντας τη σουηδική φίρμα –σύμφωνα με δηλώσεις του αντι-προέδρου της GM Bob Lutz- σε μηχανική υποστήριξη ώστε να διατηρηθεί στη ζωή.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο