Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κατάρρευση της συμφωνίας Saab με την Koenigsegg


Ένα ακόμη οδυνηρό ναυάγιο διαπραγματεύσεων έρχεται να προστεθεί στο ενεργητικό της GM, καθώς μετά την Opel και η Saab βρίσκεται πολύ κοντά στο να παραμείνει... αιώνια προσκολλημένη στο εύθραυστο οικοδόμημα του αμερικανικού κολοσσού. Παρά τις προχωρημένες διαπραγματεύσεις και τη διαφαινόμενη συμφωνία με την Koenigsegg, ο Σουηδός κατασκευαστής πολυτελών supercar αποφάσισε να αποσύρει το ενδιαφέρον του για την Saab. Μετά από αυτές τις δυσάρεστες, ομολογουμένως, εξελίξεις το Διοικητικό Συμβούλιο της GM πρόκειται να συνεδριάσει την επόμενη Τρίτη, αποφασίζοντας για το μέλλον της σουηδικής φίρμα. Να σημειώσουμε ότι η GM δεν συνομιλούσε με κάποιον άλλον ενδιαφερόμενο για την εξαγορά της Saab, που παράγει οχήματα από το 1949, απασχολώντας περισσότερους από 3.400 εργαζομένους και συντηρώντας με τη λειτουργίας της αρκετές χιλιάδες θέσεις εργασίας. Από την πλευρά του Koenigsegg Group, η Augie Fabela -Πρόεδρος του ομίλου- ανακοίνωσε πως η απόφαση για την απόσυρση της σουηδική φίρμας από την διεκδίκηση της Saab ήταν οδυνηρή, συνεχίζοντας:  "Δυστυχώς, καταλήξαμε στην παραπάνω απόφαση, λαμβάνοντας υπόψη την καθυστέρηση που προέκυψε στη διαδικασία ολοκλήρωσης της συμφωνίας. Εξαιτίας αυτής της καθυστέρησης δεν αισθανθήκαμε ικανοί να εφαρμόσουμε το πλάνο μας για την ανασύσταση της Saab". Παράλληλα, η Augie Fabela ξεκαθάρισε πως ο τερματισμός των διαπραγματεύσεων δεν είχε να κάνει με τη ρευστότητα της Koenigsegg δηλώνοντας χαρακτηριστικά: "Η διαδικασία εξαγοράς βρισκόταν σε εξέλιξη, απλώς όχι με τους ρυθμούς που θα έπρεπε". Η GM δεν έχει καταφέρει τις τελευταίες δύο δεκαετίες να αποκομίσει κέρδη από τη λειτουργία της Saab. H προσπάθεια να βασιστούν οι τελευταίες προτάσεις της σε πλατφόρμες του ομίλου απέτυχε, οδηγώντας τη σουηδική φίρμα –σύμφωνα με δηλώσεις του αντι-προέδρου της GM Bob Lutz- σε μηχανική υποστήριξη ώστε να διατηρηθεί στη ζωή.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...