Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Peugeot Compact Coupe


H εποχή που τα τετράτροχα της Peugeot διακρίνονταν για τον φιλήσυχο χαρακτήρα του και το "user friendly" προφίλ τους ανήκει πια στο παρελθόν. Αυτό τουλάχιστον αποδεικνύει η πρόθεση της φίρμας να αναζητήσει πίσω από το ελκυστικό παρουσιαστικό coupe αμαξωμάτων την ευκαιρία για να επιστρέψει στην εξέλιξη και παραγωγή οδηγοκεντρικών προτάσεων. Μετά, λοιπόν, από το εντυπωσιακό RC Z, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον περασμένο Σεπτέμβριο και πρόκειται να διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά την άνοιξη του 2010, η γαλλική φίρμα προσανατολίζεται στην δημιουργία ενός coupe με συμπαγείς διαστάσεις και σαφώς πιο προσιτές τιμές. Αφετηρία για τη νέα πρόταση της Peugeot θα αποτελέσει το δάπεδο της επόμενης γενιάς του 207. Συνεπώς οι διαθέσιμοι κινητήρες θα βρίσκονται τοποθετημένο στο μπροστινό τμήμα του αμαξώματος και η κίνηση θα μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς. Ο σχεδιασμός θα υιοθετεί στοιχεία από το μεγαλύτερο RC Z, προσθέτοντας χαρακτηριστικά που πρόκειται να συναντήσουμε στο μέλλον σε συμβατικότερες προτάσεις της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας (βλ. BB1), ενώ στην κορυφή της γκάμας του ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1.596 κ.εκ. θα ξεπερνά του 200 ίππους, προερχόμενος από το ΜΙΝΙ JCW. Μεταξύ άλλων, ο ευρύχωρος θάλαμος επιβατών και ο επαρκής όγκος του χώρου αποσκευών θα προσφέρουν στο νέο coupe της Peugeot ένα σημαντικό πλεονέκτημα απέναντι στις αντίστοιχες προτάσεις με μεταλλική-αναδιπλούμενη οροφή.
Αν και μέχρι σήμερα δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημες πληροφορίες για το νέο coupe της Peugeot, ο πρόεδρος της φίρμας έχει επιβεβαιώσει την εξέλιξη προτάσεων σε κατηγορίες από τις οποίες ο Γάλλος κατασκευαστής απουσίαζε μέχρι σήμερα, όπως άλλωστε και την αντικατάσταση του 407 coupe με μια δυναμικότερη εκδοχή του.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

3ος Γύρος Λαμία ...

Πλησιάζουν οι μέρες για το διήμερο της μεγάλης γιορτής του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού στη Λαμία στις 11-12 Μαΐου, και ήδη το ενδιαφέρον όλων για τον αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, είναι τεράστιο. Οι διαδικασίες διοργάνωσης του αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024 στις 11-12 Μαΐου προχωρούν με γρήγορο ρυθμό από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος, ο αγώνας ο οποίος θα διεξαχθεί στις εγκαταστάσεις της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας, αναμένεται να κλέψει τις εντυπώσεις και να χαρίσει πλούσιο θέαμα σε όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού της χώρας, όντας πλέον θεσμός, μετά την εξαιρετική επιτυχία της προηγούμενης χρονιάς με τις θετικότατες εντυπώσεις σε θεατές και αγωνιζομένους. Οι συμμετοχές του αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, ανοίγουν σήμερα Τετάρτη 24 Α

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ