Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Peugeot Compact Coupe


H εποχή που τα τετράτροχα της Peugeot διακρίνονταν για τον φιλήσυχο χαρακτήρα του και το "user friendly" προφίλ τους ανήκει πια στο παρελθόν. Αυτό τουλάχιστον αποδεικνύει η πρόθεση της φίρμας να αναζητήσει πίσω από το ελκυστικό παρουσιαστικό coupe αμαξωμάτων την ευκαιρία για να επιστρέψει στην εξέλιξη και παραγωγή οδηγοκεντρικών προτάσεων. Μετά, λοιπόν, από το εντυπωσιακό RC Z, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον περασμένο Σεπτέμβριο και πρόκειται να διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά την άνοιξη του 2010, η γαλλική φίρμα προσανατολίζεται στην δημιουργία ενός coupe με συμπαγείς διαστάσεις και σαφώς πιο προσιτές τιμές. Αφετηρία για τη νέα πρόταση της Peugeot θα αποτελέσει το δάπεδο της επόμενης γενιάς του 207. Συνεπώς οι διαθέσιμοι κινητήρες θα βρίσκονται τοποθετημένο στο μπροστινό τμήμα του αμαξώματος και η κίνηση θα μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς. Ο σχεδιασμός θα υιοθετεί στοιχεία από το μεγαλύτερο RC Z, προσθέτοντας χαρακτηριστικά που πρόκειται να συναντήσουμε στο μέλλον σε συμβατικότερες προτάσεις της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας (βλ. BB1), ενώ στην κορυφή της γκάμας του ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1.596 κ.εκ. θα ξεπερνά του 200 ίππους, προερχόμενος από το ΜΙΝΙ JCW. Μεταξύ άλλων, ο ευρύχωρος θάλαμος επιβατών και ο επαρκής όγκος του χώρου αποσκευών θα προσφέρουν στο νέο coupe της Peugeot ένα σημαντικό πλεονέκτημα απέναντι στις αντίστοιχες προτάσεις με μεταλλική-αναδιπλούμενη οροφή.
Αν και μέχρι σήμερα δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημες πληροφορίες για το νέο coupe της Peugeot, ο πρόεδρος της φίρμας έχει επιβεβαιώσει την εξέλιξη προτάσεων σε κατηγορίες από τις οποίες ο Γάλλος κατασκευαστής απουσίαζε μέχρι σήμερα, όπως άλλωστε και την αντικατάσταση του 407 coupe με μια δυναμικότερη εκδοχή του.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...