Μετά το "ναυάγιο" των συνομιλιών με τη McLaren και την αντίστοιχη διαφαινόμενη κατάληξη των επαφών με τη Mercedes GP, όλα δείχνουν ότι ο Kimi Raikkonen θα περάσει το 2010 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι - και ήδη έχουν ενταθεί οι φήμες για ενδεχόμενη συνεργασία του με την εργοστασιακή Citroen. Ακόμα και η επίσημη ιστοσελίδα του WRC έγραψε, επικαλούμενη πηγές από τη Citroen, ότι ο Kimi έχει ήδη συμφωνήσει με τη γαλλική ομάδα να αγωνιστεί σε όλους τους αγώνες του σπορ τη νέα χρονιά. Ανέφερε ότι σύντομα θα υπογραφτούν τα συμβόλαια και ότι η δαπάνη για το αυτοκίνητο του Φινλανδού θα καλυφθεί από τη Ρεντ Μπουλ, κοινό χορηγό της Citroen Sport και του Kimi. Μιλώντας στη γαλλική εφημερίδα L΄ Equipe, ο αγωνιστικός διευθυντής του ομίλου PSA, Olivier Quesnel, τόνισε: "Δεν έχουμε υπογράψει τίποτα, ποτέ δεν μίλησα με τον Raikkonen στο τηλέφωνο".
"Αλλά είναι κάτι περισσότερο από φήμη. Είναι ένα αληθινό ενδεχόμενο. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, δεν θα οδηγούσε για την εργοστασιακή Citroen αλλά για τη Citroen Junior. Γίνεται πολύς ντόρος για αυτό". Πάντως, το WRC (ειδικά σε μια εποχή που αναζητά τρόπους προβολής) θα υποδεχόταν με χαρά έναν οδηγό του βεληνεκούς του Kimi, έναν πρωταθλητή της Formula 1. "Δεν έγινε κατά τύχη πρωταθλητής. Αν έρθει στο WRC θα κάνει πολύ καλό στα ράλι. Και θα είναι καλό να μπούμε στο μάτι της F1", κατέληξε ο O. Quesnel.Ο Kimi Raikkonen έχει συμμετάσχει σε τρεις αγώνες ράλι, εκ των οποίων ένας ήταν στο πλαίσιο του WRC: Αγωνίστηκε στο Ράλι Φινλανδίας 2009 με ένα Abarth Grande Punto S2000. Ήταν αρκετά εντυπωσιακός και βρισκόταν στην 15η θέση γενικής, πριν βγει από το δρόμο και εγκαταλείψει. Μιλώντας για τη μετάβαση του Φινλανδού, μεταξύ δύο πολύ διαφορετικών σπορ, ο πρωταθλητής του WRC 2003 Petter Solberg τόνισε: "Με τη σωστή προπόνηση και προγραμματισμό νομίζω ότι θα προσαρμοστεί γρήγορα". "Είναι πάρα πολύ καλός οδηγός και μόλις μάθει τα βασικά, όπως τον τρόπο να δουλεύει με τις σημειώσεις, θα εκπλήξει πολλούς. Είδαμε ήδη στη Φινλανδία πόσο γρήγορος ήταν με αυτοκίνητο Super 2000 και αν έχει ένα αξιοπρεπές WRCar του χρόνου πιστεύω ότι μπορεί να τερματίσει από την τρίτη ως την πέμπτη θέση σε ορισμένα ράλι. Αν μπορείς να οδηγείς, μπορείς να οδηγείς".
"Φέτος οδήγησα μια F1 κι ένα αυτοκίνητο του LeMans και ισχύουν τα ίδια όπως στα ράλι: Πρέπει να επιτίθεσαι και να πιέζεις. Πρέπει να είσαι στο σωστό ρυθμό και χρειάζεσαι κότσια. Πρέπει να κατανοήσει ο οδηγός τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να πιέσει και ο Kimi απέδειξε ότι μπορεί να το κάνει αυτό", κατέληξε ο Νορβηγός.
"Αλλά είναι κάτι περισσότερο από φήμη. Είναι ένα αληθινό ενδεχόμενο. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, δεν θα οδηγούσε για την εργοστασιακή Citroen αλλά για τη Citroen Junior. Γίνεται πολύς ντόρος για αυτό". Πάντως, το WRC (ειδικά σε μια εποχή που αναζητά τρόπους προβολής) θα υποδεχόταν με χαρά έναν οδηγό του βεληνεκούς του Kimi, έναν πρωταθλητή της Formula 1. "Δεν έγινε κατά τύχη πρωταθλητής. Αν έρθει στο WRC θα κάνει πολύ καλό στα ράλι. Και θα είναι καλό να μπούμε στο μάτι της F1", κατέληξε ο O. Quesnel.Ο Kimi Raikkonen έχει συμμετάσχει σε τρεις αγώνες ράλι, εκ των οποίων ένας ήταν στο πλαίσιο του WRC: Αγωνίστηκε στο Ράλι Φινλανδίας 2009 με ένα Abarth Grande Punto S2000. Ήταν αρκετά εντυπωσιακός και βρισκόταν στην 15η θέση γενικής, πριν βγει από το δρόμο και εγκαταλείψει. Μιλώντας για τη μετάβαση του Φινλανδού, μεταξύ δύο πολύ διαφορετικών σπορ, ο πρωταθλητής του WRC 2003 Petter Solberg τόνισε: "Με τη σωστή προπόνηση και προγραμματισμό νομίζω ότι θα προσαρμοστεί γρήγορα". "Είναι πάρα πολύ καλός οδηγός και μόλις μάθει τα βασικά, όπως τον τρόπο να δουλεύει με τις σημειώσεις, θα εκπλήξει πολλούς. Είδαμε ήδη στη Φινλανδία πόσο γρήγορος ήταν με αυτοκίνητο Super 2000 και αν έχει ένα αξιοπρεπές WRCar του χρόνου πιστεύω ότι μπορεί να τερματίσει από την τρίτη ως την πέμπτη θέση σε ορισμένα ράλι. Αν μπορείς να οδηγείς, μπορείς να οδηγείς".
"Φέτος οδήγησα μια F1 κι ένα αυτοκίνητο του LeMans και ισχύουν τα ίδια όπως στα ράλι: Πρέπει να επιτίθεσαι και να πιέζεις. Πρέπει να είσαι στο σωστό ρυθμό και χρειάζεσαι κότσια. Πρέπει να κατανοήσει ο οδηγός τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να πιέσει και ο Kimi απέδειξε ότι μπορεί να το κάνει αυτό", κατέληξε ο Νορβηγός.