Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέα BMW Σειρά 5



Ένα βήμα πριν την παραγωγή και κατά συνέπεια τη διάθεσή της στην ευρωπαϊκή αγορά βρίσκεται η νέα Σειρά 5 της BMW. Η δημοφιλής μπερλίνα θα ακολουθήσει το εξεζητημένο παράδειγμα της πολυτελέστατης Σειράς 7, θυσιάζοντας μέρος των εκκεντρικών σχεδιαστικών χαρακτηριστικών της προς όφελος ενός συντηρητικότερου και σαφώς πιο εύπεπτου προφίλ. Η σχεδιαστική συγγένεια μεταξύ των δύο αυτοκινήτων θα είναι ακόμη πιο αισθητή στο πίσω τμήμα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το προτεταμένο ρύγχος και η κεντρική μάσκα -τα γνωστά "νεφρά" της BMW- θα διαφοροποιούνται από τις σύγχρονες προτάσεις του Γερμανού κατασκευαστή. Ο κοινός σχεδιαστικός κώδικας ανάμεσα στη Σειρά 5 και 7 μας προϊδεάζει για το τι θα πρέπει να περιμένουμε από την βαυαρική μπερλίνα σε επίπεδο τεχνολογίας. Το σύστημα τετραδιεύθυνσης και το ενεργό διαφορικό στον πίσω άξονα αποτελούν μερικά μόνο από τα ιδιαίτερα γνωρίσματα ενός αυτοκινήτου που θα συνεχίζει να ξεχωρίζει για την οδηγοκεντρική του συμπεριφορά. Προς σε αυτήν την κατεύθυνση, άλλωστε, κινούνται και τα κινητήρια σύνολα που θα εξοπλίσουν το πολυτελές sedan. Την αρχή, στις εκδόσεις βενζίνης τουλάχιστον, θα κάνει ένα δίλιτρο ατμοασφαιρικό μοτέρ 175, που στη συνέχεια, βέβαια, πρόκειται να αντικατασταθεί από ένα υπερτροφοδοτούμενο σύνολο ανάλογης χωρητικότητας. Την γκάμα της νέας 5άρας θα πλαισιώσουν οι εξακύλιδνροι και οκτακύλινδροι κινητήρες βενζίνης που συναντάμε σήμερα στη Σειρά 7 και 5 GT, όπως άλλωστε και ένας σεβαστός αριθμός υπερτροφοδοτούμενων μοτέρ diesel. Σχεδόν σίγουρη θα πρέπει να θεωρείται και η εξέλιξη υβριδικών εκδόσεων, στα πρότυπα της Σειράς 7 Avtive Hybrid, που θα συνδυάζουν τη λειτουργία ενός τρίλιτρου κινητήρα βενζίνης 218 ίππων με την παρουσία ενός ηλεκτρικού μοτέρ και ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων. Σε αντίθεση με την "Eπτάρα", βέβαια, η υβριδική Σειρά 5 θα έχει τη δυνατότητα να καλύψει την απόσταση των 4 χιλιομέτρων με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας, εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους. Τον Φεβρουάριο της επόμενης χρονιάς το βαυαρικό sedan πρόκειται να αποκτήσει και station wagon εκδόσεις, ενώ μέσα στο 2012 αναμένεται να λανσαριστούν οι πολυπόθητες M5, που θα εξοπλίζονται με υπερτροφοδοτούμενου V8 κινητήρα 555 ίππων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο