Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέα BMW Σειρά 5



Ένα βήμα πριν την παραγωγή και κατά συνέπεια τη διάθεσή της στην ευρωπαϊκή αγορά βρίσκεται η νέα Σειρά 5 της BMW. Η δημοφιλής μπερλίνα θα ακολουθήσει το εξεζητημένο παράδειγμα της πολυτελέστατης Σειράς 7, θυσιάζοντας μέρος των εκκεντρικών σχεδιαστικών χαρακτηριστικών της προς όφελος ενός συντηρητικότερου και σαφώς πιο εύπεπτου προφίλ. Η σχεδιαστική συγγένεια μεταξύ των δύο αυτοκινήτων θα είναι ακόμη πιο αισθητή στο πίσω τμήμα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το προτεταμένο ρύγχος και η κεντρική μάσκα -τα γνωστά "νεφρά" της BMW- θα διαφοροποιούνται από τις σύγχρονες προτάσεις του Γερμανού κατασκευαστή. Ο κοινός σχεδιαστικός κώδικας ανάμεσα στη Σειρά 5 και 7 μας προϊδεάζει για το τι θα πρέπει να περιμένουμε από την βαυαρική μπερλίνα σε επίπεδο τεχνολογίας. Το σύστημα τετραδιεύθυνσης και το ενεργό διαφορικό στον πίσω άξονα αποτελούν μερικά μόνο από τα ιδιαίτερα γνωρίσματα ενός αυτοκινήτου που θα συνεχίζει να ξεχωρίζει για την οδηγοκεντρική του συμπεριφορά. Προς σε αυτήν την κατεύθυνση, άλλωστε, κινούνται και τα κινητήρια σύνολα που θα εξοπλίσουν το πολυτελές sedan. Την αρχή, στις εκδόσεις βενζίνης τουλάχιστον, θα κάνει ένα δίλιτρο ατμοασφαιρικό μοτέρ 175, που στη συνέχεια, βέβαια, πρόκειται να αντικατασταθεί από ένα υπερτροφοδοτούμενο σύνολο ανάλογης χωρητικότητας. Την γκάμα της νέας 5άρας θα πλαισιώσουν οι εξακύλιδνροι και οκτακύλινδροι κινητήρες βενζίνης που συναντάμε σήμερα στη Σειρά 7 και 5 GT, όπως άλλωστε και ένας σεβαστός αριθμός υπερτροφοδοτούμενων μοτέρ diesel. Σχεδόν σίγουρη θα πρέπει να θεωρείται και η εξέλιξη υβριδικών εκδόσεων, στα πρότυπα της Σειράς 7 Avtive Hybrid, που θα συνδυάζουν τη λειτουργία ενός τρίλιτρου κινητήρα βενζίνης 218 ίππων με την παρουσία ενός ηλεκτρικού μοτέρ και ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων. Σε αντίθεση με την "Eπτάρα", βέβαια, η υβριδική Σειρά 5 θα έχει τη δυνατότητα να καλύψει την απόσταση των 4 χιλιομέτρων με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας, εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους. Τον Φεβρουάριο της επόμενης χρονιάς το βαυαρικό sedan πρόκειται να αποκτήσει και station wagon εκδόσεις, ενώ μέσα στο 2012 αναμένεται να λανσαριστούν οι πολυπόθητες M5, που θα εξοπλίζονται με υπερτροφοδοτούμενου V8 κινητήρα 555 ίππων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Ανάβαση Τσακώνας ...

Συνεπής στο ραντεβού της με το… θέαμα ήταν και φέτος η Ανάβαση Τσακώνας, η οποία την Κυριακή αποζημίωσε με τον καλύτερο τρόπο τους πολυάριθμους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που παρακολούθησαν την μεγάλη διοργάνωση που προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος. Η 4η Ανάβαση Τσακώνας πραγματοποιήθηκε με 37 συμμετοχές ενώ τα έργα βελτίωσης που είχαν γίνει στη διαδρομή το προηγούμενο διάστημα αλλά και ο καλός καιρός βοήθησαν τους οδηγούς να συνδυάσουν καλό χρόνο και θέαμα. Ο αγώνας έκλεισε με τα αυτοκίνητα drift που... έκαψαν αρκετό λάστιχο και έδωσαν την δική τους ξεχωριστή νότα στην διοργάνωση. Ο πρόεδρος της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καλαμάτας Γιάννης Πολυχρονόπουλος και τα μέλη του Δ.Σ. της ΑΛΑΚ έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι τόσο από τον αριθμό των συμμετοχών όσο από το θέαμα και ανανέωσαν το ραντεβού τους με τον κόσμο για την επόμενη χρονιά και την 5η Ανάβαση Τσακώνας. Παράλληλα, η αναβάθμιση της διαδρομής και συνολικά της διοργάνωσης διατηρούν ζωντανό το

Μάχες μέχρι το τέλος ...

Η Λαμία φιλοξένησε το διήμερο 11 και 12 Μαΐου τον τρίτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift, με τους συμμετέχοντες να χαρίζουν πλούσιο θέαμα στους φίλους του αθλήματος που επισκέφθηκαν την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας. Η ατελείωτη πλαγιολίσθηση και οι μάχες και στις τρεις κατηγορίες κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών μέχρι το τέλος. Διοργανωτής του αγώνα ήταν το Σωματείο Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος. Την Κυριακή, το πρόγραμμα ξεκίνησε με τα ελεύθερα περάσματα στις κατηγορίες Drift 1, Drift 2 και Drift 3 και στη συνέχεια ακολούθησαν τα βαθμολογημένα περάσματα στην Drift 3, τα οποία καθόρισαν τα ζευγάρια της φάσης των 16. Η αγωνιστική δράση του διημέρου ολοκληρώθηκε με τις μάχες που ανέδειξαν τους νικητές του αγώνα. Στις μάχες των επιμέρους κατηγοριών, στην Drift 3, νικητής αναδείχθηκε ο 24χρονος Νίκος Κασάμπας (BMW 3 E36), έπειτα από συγκλονιστική μάχ