Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέα BMW Σειρά 5



Ένα βήμα πριν την παραγωγή και κατά συνέπεια τη διάθεσή της στην ευρωπαϊκή αγορά βρίσκεται η νέα Σειρά 5 της BMW. Η δημοφιλής μπερλίνα θα ακολουθήσει το εξεζητημένο παράδειγμα της πολυτελέστατης Σειράς 7, θυσιάζοντας μέρος των εκκεντρικών σχεδιαστικών χαρακτηριστικών της προς όφελος ενός συντηρητικότερου και σαφώς πιο εύπεπτου προφίλ. Η σχεδιαστική συγγένεια μεταξύ των δύο αυτοκινήτων θα είναι ακόμη πιο αισθητή στο πίσω τμήμα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το προτεταμένο ρύγχος και η κεντρική μάσκα -τα γνωστά "νεφρά" της BMW- θα διαφοροποιούνται από τις σύγχρονες προτάσεις του Γερμανού κατασκευαστή. Ο κοινός σχεδιαστικός κώδικας ανάμεσα στη Σειρά 5 και 7 μας προϊδεάζει για το τι θα πρέπει να περιμένουμε από την βαυαρική μπερλίνα σε επίπεδο τεχνολογίας. Το σύστημα τετραδιεύθυνσης και το ενεργό διαφορικό στον πίσω άξονα αποτελούν μερικά μόνο από τα ιδιαίτερα γνωρίσματα ενός αυτοκινήτου που θα συνεχίζει να ξεχωρίζει για την οδηγοκεντρική του συμπεριφορά. Προς σε αυτήν την κατεύθυνση, άλλωστε, κινούνται και τα κινητήρια σύνολα που θα εξοπλίσουν το πολυτελές sedan. Την αρχή, στις εκδόσεις βενζίνης τουλάχιστον, θα κάνει ένα δίλιτρο ατμοασφαιρικό μοτέρ 175, που στη συνέχεια, βέβαια, πρόκειται να αντικατασταθεί από ένα υπερτροφοδοτούμενο σύνολο ανάλογης χωρητικότητας. Την γκάμα της νέας 5άρας θα πλαισιώσουν οι εξακύλιδνροι και οκτακύλινδροι κινητήρες βενζίνης που συναντάμε σήμερα στη Σειρά 7 και 5 GT, όπως άλλωστε και ένας σεβαστός αριθμός υπερτροφοδοτούμενων μοτέρ diesel. Σχεδόν σίγουρη θα πρέπει να θεωρείται και η εξέλιξη υβριδικών εκδόσεων, στα πρότυπα της Σειράς 7 Avtive Hybrid, που θα συνδυάζουν τη λειτουργία ενός τρίλιτρου κινητήρα βενζίνης 218 ίππων με την παρουσία ενός ηλεκτρικού μοτέρ και ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων. Σε αντίθεση με την "Eπτάρα", βέβαια, η υβριδική Σειρά 5 θα έχει τη δυνατότητα να καλύψει την απόσταση των 4 χιλιομέτρων με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας, εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους. Τον Φεβρουάριο της επόμενης χρονιάς το βαυαρικό sedan πρόκειται να αποκτήσει και station wagon εκδόσεις, ενώ μέσα στο 2012 αναμένεται να λανσαριστούν οι πολυπόθητες M5, που θα εξοπλίζονται με υπερτροφοδοτούμενου V8 κινητήρα 555 ίππων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...