Ένα βήμα πριν την παραγωγή και κατά συνέπεια τη διάθεσή της στην ευρωπαϊκή αγορά βρίσκεται η νέα Σειρά 5 της BMW. Η δημοφιλής μπερλίνα θα ακολουθήσει το εξεζητημένο παράδειγμα της πολυτελέστατης Σειράς 7, θυσιάζοντας μέρος των εκκεντρικών σχεδιαστικών χαρακτηριστικών της προς όφελος ενός συντηρητικότερου και σαφώς πιο εύπεπτου προφίλ. Η σχεδιαστική συγγένεια μεταξύ των δύο αυτοκινήτων θα είναι ακόμη πιο αισθητή στο πίσω τμήμα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το προτεταμένο ρύγχος και η κεντρική μάσκα -τα γνωστά "νεφρά" της BMW- θα διαφοροποιούνται από τις σύγχρονες προτάσεις του Γερμανού κατασκευαστή. Ο κοινός σχεδιαστικός κώδικας ανάμεσα στη Σειρά 5 και 7 μας προϊδεάζει για το τι θα πρέπει να περιμένουμε από την βαυαρική μπερλίνα σε επίπεδο τεχνολογίας. Το σύστημα τετραδιεύθυνσης και το ενεργό διαφορικό στον πίσω άξονα αποτελούν μερικά μόνο από τα ιδιαίτερα γνωρίσματα ενός αυτοκινήτου που θα συνεχίζει να ξεχωρίζει για την οδηγοκεντρική του συμπεριφορά. Προς σε αυτήν την κατεύθυνση, άλλωστε, κινούνται και τα κινητήρια σύνολα που θα εξοπλίσουν το πολυτελές sedan. Την αρχή, στις εκδόσεις βενζίνης τουλάχιστον, θα κάνει ένα δίλιτρο ατμοασφαιρικό μοτέρ 175, που στη συνέχεια, βέβαια, πρόκειται να αντικατασταθεί από ένα υπερτροφοδοτούμενο σύνολο ανάλογης χωρητικότητας. Την γκάμα της νέας 5άρας θα πλαισιώσουν οι εξακύλιδνροι και οκτακύλινδροι κινητήρες βενζίνης που συναντάμε σήμερα στη Σειρά 7 και 5 GT, όπως άλλωστε και ένας σεβαστός αριθμός υπερτροφοδοτούμενων μοτέρ diesel. Σχεδόν σίγουρη θα πρέπει να θεωρείται και η εξέλιξη υβριδικών εκδόσεων, στα πρότυπα της Σειράς 7 Avtive Hybrid, που θα συνδυάζουν τη λειτουργία ενός τρίλιτρου κινητήρα βενζίνης 218 ίππων με την παρουσία ενός ηλεκτρικού μοτέρ και ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων. Σε αντίθεση με την "Eπτάρα", βέβαια, η υβριδική Σειρά 5 θα έχει τη δυνατότητα να καλύψει την απόσταση των 4 χιλιομέτρων με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας, εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους. Τον Φεβρουάριο της επόμενης χρονιάς το βαυαρικό sedan πρόκειται να αποκτήσει και station wagon εκδόσεις, ενώ μέσα στο 2012 αναμένεται να λανσαριστούν οι πολυπόθητες M5, που θα εξοπλίζονται με υπερτροφοδοτούμενου V8 κινητήρα 555 ίππων.
Ένα βήμα πριν την παραγωγή και κατά συνέπεια τη διάθεσή της στην ευρωπαϊκή αγορά βρίσκεται η νέα Σειρά 5 της BMW. Η δημοφιλής μπερλίνα θα ακολουθήσει το εξεζητημένο παράδειγμα της πολυτελέστατης Σειράς 7, θυσιάζοντας μέρος των εκκεντρικών σχεδιαστικών χαρακτηριστικών της προς όφελος ενός συντηρητικότερου και σαφώς πιο εύπεπτου προφίλ. Η σχεδιαστική συγγένεια μεταξύ των δύο αυτοκινήτων θα είναι ακόμη πιο αισθητή στο πίσω τμήμα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το προτεταμένο ρύγχος και η κεντρική μάσκα -τα γνωστά "νεφρά" της BMW- θα διαφοροποιούνται από τις σύγχρονες προτάσεις του Γερμανού κατασκευαστή. Ο κοινός σχεδιαστικός κώδικας ανάμεσα στη Σειρά 5 και 7 μας προϊδεάζει για το τι θα πρέπει να περιμένουμε από την βαυαρική μπερλίνα σε επίπεδο τεχνολογίας. Το σύστημα τετραδιεύθυνσης και το ενεργό διαφορικό στον πίσω άξονα αποτελούν μερικά μόνο από τα ιδιαίτερα γνωρίσματα ενός αυτοκινήτου που θα συνεχίζει να ξεχωρίζει για την οδηγοκεντρική του συμπεριφορά. Προς σε αυτήν την κατεύθυνση, άλλωστε, κινούνται και τα κινητήρια σύνολα που θα εξοπλίσουν το πολυτελές sedan. Την αρχή, στις εκδόσεις βενζίνης τουλάχιστον, θα κάνει ένα δίλιτρο ατμοασφαιρικό μοτέρ 175, που στη συνέχεια, βέβαια, πρόκειται να αντικατασταθεί από ένα υπερτροφοδοτούμενο σύνολο ανάλογης χωρητικότητας. Την γκάμα της νέας 5άρας θα πλαισιώσουν οι εξακύλιδνροι και οκτακύλινδροι κινητήρες βενζίνης που συναντάμε σήμερα στη Σειρά 7 και 5 GT, όπως άλλωστε και ένας σεβαστός αριθμός υπερτροφοδοτούμενων μοτέρ diesel. Σχεδόν σίγουρη θα πρέπει να θεωρείται και η εξέλιξη υβριδικών εκδόσεων, στα πρότυπα της Σειράς 7 Avtive Hybrid, που θα συνδυάζουν τη λειτουργία ενός τρίλιτρου κινητήρα βενζίνης 218 ίππων με την παρουσία ενός ηλεκτρικού μοτέρ και ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων. Σε αντίθεση με την "Eπτάρα", βέβαια, η υβριδική Σειρά 5 θα έχει τη δυνατότητα να καλύψει την απόσταση των 4 χιλιομέτρων με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας, εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους. Τον Φεβρουάριο της επόμενης χρονιάς το βαυαρικό sedan πρόκειται να αποκτήσει και station wagon εκδόσεις, ενώ μέσα στο 2012 αναμένεται να λανσαριστούν οι πολυπόθητες M5, που θα εξοπλίζονται με υπερτροφοδοτούμενου V8 κινητήρα 555 ίππων.