Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έπεσε η αυλαία του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος καρτ !



Παρουσία εκατοντάδων θεατών πραγματοποιήθηκε στην πίστα “Kartodromo”, ο 4ος και τελευταίος γύρος του πρωταθλήματος καρτ Ν/Α Ευρώπης. Περισσότεροι από 70 Έλληνες και ξένοι οδηγοί έδωσαν το παρών και οι “μάχες” μεταξύ τους δεν είχαν προηγούμενο.
Στην κατηγορία KF2 ο Παύλος Ξυνός πανηγύρισε τη νίκη ενώ στην KF3 στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Ρουμάνος, Νικολέσκου. Πολύ δύσκολο έργο είχε ο Μιχάλης Κ. Χαλκιόπουλος στην απαιτητική κατηγορία ΚΖ2 (6τάχυτα) ο οποίος τερμάτισε στη 2η θέση έχοντας μπροστά του, τον Γκεοργκίεφ. Αξίζει να σημειώσουμε ότι, ο οδηγός της αγωνιστικής ομάδας Eagle Racing που στηρίζει η εταιρεία πετρελαιοειδών silk Oil, βρισκόταν στην πρώτη θέση το μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα και έτρεξε με τον κινητήρα που χρησιμοποιεί για δοκιμές έπειτα από πρόβλημα που παρουσίασε το αγωνιστικό μοτέρ. Τέλος, στις κατηγορίες, Mini και Rotax, νικητές αναδείχτηκαν οι, Ντρίο και Αρβανιτάκης αντίστοιχα.
Το πρωτάθλημα Ν/Α Ευρώπης ολοκληρώθηκε για φέτος στην Αθήνα και οι εμπειρίες που αποκόμισαν οι Έλληνες οδηγοί ήταν πολύ σημαντικές. Το μυαλό όλων, μεταξύ αυτών και του Μιχάλη Κ, Χαλκιόπουλου, είναι στο 2010, όπου ο θεσμός του καρτ αναμένεται να κερδίσει ακόμα περισσότερο έδαφος.
Δηλώσεις Μιχάλη Κ. Χαλκιόπολου
«Ο αγώνας ήταν πολύ καλός και οι αντίπαλοι δυνατοί. Θα μπορούσα να είχα κερδίσει τον αγώνα όμως δεν με βοήθησε ο κινητήρας με τον οποίο έτρεξα. Σίγουρα όμως η 1η θέση μεταξύ των Ελλήνων οδηγών είναι εξίσου σημαντική. Ήταν μία πολύ καλή εμπειρία για μένα».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο