Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι αλλαγές στο πρόγραμμα του WRC το 2010


Το πρώτο "πακέτο" αλλαγών στη δομή των αγώνων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι ανακοίνωσε ενόψει του 2010 η FIA, λέγοντας ότι επίκεινται περισσότερες για το επόμενο πρωτάθλημα - ενώ ταυτόχρονα οριστικοποίησε το πρόγραμμα του WRC της επόμενης χρονιάς.
Συγκεκριμένα, η Ομοσπονδία ανακοίνωσε ότι θα επιτρέπονται οι νυχτερινές ειδικές (αρκεί να κριθούν ασφαλείς και να μην αποτελούν πλήρες σκέλος ενός αγώνα). Το Shakedown θα μπορεί να γίνεται σε μέρος Ειδικής Διαδρομής του αγώνα και σύντομα η FIA και οι ομάδες θα αποφασίσουν αν αυτό θα συνδυαστεί με εκδηλώσεις για το marketing και για τον Τύπο ή αν τα αποτελέσματά του θα καθορίζουν τη σειρά εκκίνησης των κορυφαίων πληρωμάτων.
Σχετικά με τις Ειδικές Διαδρομές, δεν θα υπάρχει πλέον κατώτατο ή ανώτερο όριο μήκους, αλλά θα εφαρμοστεί όριο 80 αγωνιστικών χιλιομέτρων μεταξύ της κάθε στάσης στο Service Park. Το συνολικό μήκος των Ειδικών Διαδρομών ενός αγώνα θα πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ 300 και 500 χιλιομέτρων.
Τα ράλι του Παγκοσμίου θα εξακολουθήσουν να έχουν μόνο ένα κεντρικό Service Park, αλλά οι οργανωτές θα μπορούν να ζητούν από τη FIA την αλλαγή τοποθεσίας του στη διάρκεια του αγώνα για λόγους προβολής του αγώνα και του σπορ σε περισσότερα μέρη.
Επιπλέον, το Service Park θα ανασχεδιαστεί για να επιτρέπει στους θεατές την παρακολούθηση του χώρου κάθε ομάδας και από την πίσω πλευρά, όπου τώρα είναι συνήθως χώρος στάθμευσης των αυτοκινήτων της ομάδας.
Όσον αφορά στα ελαστικά, θα υπάρξουν συζητήσεις με τον αποκλειστικό προμηθευτή ελαστικών (Pirelli) σχετικά με τους δύο διαθέσιμους τύπους γόμας. Περαιτέρω συζητήσεις, επίσης, θα υπάρξουν και για το θέμα της βαθμολόγησης των οδηγών.
Θυμίζουμε ότι η FIA και οι ομάδες εξετάζουν το ενδεχόμενο ξεχωριστής βαθμολόγησης και βάθρου για κάθε ημέρα του αγώνα, καθώς και τη θέσπιση λίστας παγκόσμιας κατάταξης οδηγών, στο πρότυπο του τένις.
Το πρωτάθλημα κατασκευαστών θα διεκδικούν όλες οι ομάδες που θα έχουν δύο αυτοκίνητα σε όλα τα ράλι του προγράμματος. Ενδέχεται το 2011, όταν και θα ισχύουν οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί των World Rally Cars, ο τίτλος να ονομαστεί "πρωτάθλημα ομάδων".
Τέλος, η FIA οριστικοποίησε το πρόγραμμα του 2010, που θα περιλαμβάνει 14 αγώνες. Τα Ράλι Σουηδίας (11-14/02), Μεξικού (4-7/03), Ιορδανίας (1-4/04), Τουρκίας (15-18/04), Νέας Ζηλανδίας (6-9/05), Πορτογαλίας (27-30/05), Βουλγαρίας (8-10/06), Φινλανδίας (29/07-1/08), Γερμανίας (19-22/08), Ιαπωνίας (9-12/09), Γαλλίας (30/09-3/10), Καταλονίας (21-24/10) και Βρετανίας (11-14/11).
Το Ράλι Ακρόπολις μένει έξω οριστικά, για λόγους που έχουν να κάνουν περισσότερο με την έλλειψη προβολής του αγώνα παρά με το αρχικό πλάνο εναλλαγής των αγώνων χρόνο παρά χρόνο, το οποίο εγκαταλείφθηκε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

115 χρόνια Alfa Romeo ...

Στις 24 Ιουνίου 2025 η Alfa Romeo θα συμπληρώσει 115 χρόνια από την ίδρυσή της. Με αυτή την αφορμή παρουσιάζει ένα εορταστικό λογότυπο, ως φόρο τιμής σε μια βαθύπλουτη ιστορία που χαρακτηρίζεται από το πάθος, το στιλ και την αγωνιστική δραστηριότητα, αποδεδειγμένα συγκοινωνούν δοχείο με την κορυφαία τεχνολογία. Η διαγώνια ανάπτυξη του αριθμού 115 συμβολίζει το όραμα για εξέλιξη και καινοτομία, αμφότερες αναπόσπαστες αξίες του DNA της μάρκας. Πρωταγωνιστής ωστόσο είναι ο χαρακτήρας «5» που αγκαλιάζεται από το ιστορικό όσο και εμβληματικό Biscione, δημιουργώντας ξεκάθαρη αναφορά στο παρελθόν. Η παρουσίαση του νέου λογότυπου στα μέσα Απριλίου κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Για την ακρίβεια συμπίπτει με δύο ιδιαίτερα σημαντικά γεγονότα αναφορικά με τη σφυρηλάτηση του θρύλου της Alfa Romeo καθώς και των Alfisti, του πιο πιστού κοινού στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Στις 12-13 Απριλίου του 1930, η Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport με πλήρωμα τους Tazio Nuvolari και Giovanni Battista Guidotti κατέκτη...

2ος Γύρος - Μέγαρα ...

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο δεύτερος αγώνας του AUTOVISION Hellenic Auto GP 2025, ο οποίος φιλοξενήθηκε στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων. Έντονος συναγωνισμός και πλούσιο θέαμα σε όλες τις κατηγορίες ενθουσίασαν όσους παρακολούθησαν από κοντά την αγωνιστική δράση. Η ημέρα άρχισε με το Regularity των ιστορικών αυτοκινήτων, πριν δοθεί η εκκίνηση για τους τέσσερις αγώνες των υπολοίπων κατηγοριών. Ιστορικά αυτοκίνητα, νοσταλγικές εικόνες Τα παλιά, ιστορικά μοντέλα γέμισαν την πίστα με ατμόσφαιρα μιας άλλης εποχής, κινούμενα στα αυστηρά πλαίσια των κανονισμών του Regularity. Νικητές της δοκιμασίας αναδείχθηκαν οι Ηλίας Λαλούσης - Κωνσταντίνος Κοτσίρης με Peugeot 306 GTI. Δεύτεροι κατετάγησαν οι Άκης Μερτινός - Γεράσιμος Κυπραίος με Peugeot 106 GTI, ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Ιωσήφ Λαγάκης - Νικήτας Τσαλίκης με Subaru Legacy. Κυριαρχία Mitsubishi με φόντο έναν γαλλικό εμφύλιο Στην Κατηγορία Ν, ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος (ΑΛΜΑ Τρίπολης) επικράτησε σχετικά εύκολα. Το Mitsubishi Lancer ...

9η Ανάβαση Βούλας «Νίκος Καλογεράς» ...

Η Ανάβαση Βούλας που θα κάνει ο ΣΙΣΑ το Σάββατο 26 Απριλίου είναι η αναβίωση της Ανάβασης Βούλας που γινόταν από το 1972 έως το 1977. Η οικιστική ανάπτυξη της περιοχής έφερε το τέλος της φημισμένης ανάβασης του Κρεμασμένου Λαγού ή κατ άλλους Κρεμαστού Λαγού, που πήρε το όνομα του από την ομώνυμη πλαγιά του Υμηττού που βρίσκεται πάνω από τη Βούλα και ατενίζει τον Σαρωνικό κόλπο. Το 2016 ο ΣΙΣΑ τόλμησε να αναβιώσει τον ¨Λαγό¨ σε μορφή αγώνων ακριβείας-regularity, όπου όμως δεν λείπει ούτε η σπιρτάδα, ούτε το θέαμα. Δεκτά είναι τα ιστορικά αυτοκίνητα άνω των 30 ετών, είτε αυτά είναι "αγωνιστικά" είτε αυτοκίνητα "βόλτας". Επίσης δεκτά είναι τα youngtimer 20-29 ετών, εκτός συναγωνισμού σε δική τους κατάταξη. Το Σάββατο 26 Απριλίου στις 4μμ θα αρχίσουν να συγκεντρώνονται στο Πανόραμα της Βούλας τα 90 ιστορικά αυτοκίνητα & youngtimer, που θα είναι επισκέψιμα από όποιον θέλει να τα δεί. Οι θεατές θα πρέπει να έχουν ανέβει στις φουρκέτες μέχρι τις 5μμ, όταν και θα ξεκι...