Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι αλλαγές στο πρόγραμμα του WRC το 2010


Το πρώτο "πακέτο" αλλαγών στη δομή των αγώνων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι ανακοίνωσε ενόψει του 2010 η FIA, λέγοντας ότι επίκεινται περισσότερες για το επόμενο πρωτάθλημα - ενώ ταυτόχρονα οριστικοποίησε το πρόγραμμα του WRC της επόμενης χρονιάς.
Συγκεκριμένα, η Ομοσπονδία ανακοίνωσε ότι θα επιτρέπονται οι νυχτερινές ειδικές (αρκεί να κριθούν ασφαλείς και να μην αποτελούν πλήρες σκέλος ενός αγώνα). Το Shakedown θα μπορεί να γίνεται σε μέρος Ειδικής Διαδρομής του αγώνα και σύντομα η FIA και οι ομάδες θα αποφασίσουν αν αυτό θα συνδυαστεί με εκδηλώσεις για το marketing και για τον Τύπο ή αν τα αποτελέσματά του θα καθορίζουν τη σειρά εκκίνησης των κορυφαίων πληρωμάτων.
Σχετικά με τις Ειδικές Διαδρομές, δεν θα υπάρχει πλέον κατώτατο ή ανώτερο όριο μήκους, αλλά θα εφαρμοστεί όριο 80 αγωνιστικών χιλιομέτρων μεταξύ της κάθε στάσης στο Service Park. Το συνολικό μήκος των Ειδικών Διαδρομών ενός αγώνα θα πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ 300 και 500 χιλιομέτρων.
Τα ράλι του Παγκοσμίου θα εξακολουθήσουν να έχουν μόνο ένα κεντρικό Service Park, αλλά οι οργανωτές θα μπορούν να ζητούν από τη FIA την αλλαγή τοποθεσίας του στη διάρκεια του αγώνα για λόγους προβολής του αγώνα και του σπορ σε περισσότερα μέρη.
Επιπλέον, το Service Park θα ανασχεδιαστεί για να επιτρέπει στους θεατές την παρακολούθηση του χώρου κάθε ομάδας και από την πίσω πλευρά, όπου τώρα είναι συνήθως χώρος στάθμευσης των αυτοκινήτων της ομάδας.
Όσον αφορά στα ελαστικά, θα υπάρξουν συζητήσεις με τον αποκλειστικό προμηθευτή ελαστικών (Pirelli) σχετικά με τους δύο διαθέσιμους τύπους γόμας. Περαιτέρω συζητήσεις, επίσης, θα υπάρξουν και για το θέμα της βαθμολόγησης των οδηγών.
Θυμίζουμε ότι η FIA και οι ομάδες εξετάζουν το ενδεχόμενο ξεχωριστής βαθμολόγησης και βάθρου για κάθε ημέρα του αγώνα, καθώς και τη θέσπιση λίστας παγκόσμιας κατάταξης οδηγών, στο πρότυπο του τένις.
Το πρωτάθλημα κατασκευαστών θα διεκδικούν όλες οι ομάδες που θα έχουν δύο αυτοκίνητα σε όλα τα ράλι του προγράμματος. Ενδέχεται το 2011, όταν και θα ισχύουν οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί των World Rally Cars, ο τίτλος να ονομαστεί "πρωτάθλημα ομάδων".
Τέλος, η FIA οριστικοποίησε το πρόγραμμα του 2010, που θα περιλαμβάνει 14 αγώνες. Τα Ράλι Σουηδίας (11-14/02), Μεξικού (4-7/03), Ιορδανίας (1-4/04), Τουρκίας (15-18/04), Νέας Ζηλανδίας (6-9/05), Πορτογαλίας (27-30/05), Βουλγαρίας (8-10/06), Φινλανδίας (29/07-1/08), Γερμανίας (19-22/08), Ιαπωνίας (9-12/09), Γαλλίας (30/09-3/10), Καταλονίας (21-24/10) και Βρετανίας (11-14/11).
Το Ράλι Ακρόπολις μένει έξω οριστικά, για λόγους που έχουν να κάνουν περισσότερο με την έλλειψη προβολής του αγώνα παρά με το αρχικό πλάνο εναλλαγής των αγώνων χρόνο παρά χρόνο, το οποίο εγκαταλείφθηκε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Ανάβαση Τσακώνας ...

Συνεπής στο ραντεβού της με το… θέαμα ήταν και φέτος η Ανάβαση Τσακώνας, η οποία την Κυριακή αποζημίωσε με τον καλύτερο τρόπο τους πολυάριθμους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που παρακολούθησαν την μεγάλη διοργάνωση που προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος. Η 4η Ανάβαση Τσακώνας πραγματοποιήθηκε με 37 συμμετοχές ενώ τα έργα βελτίωσης που είχαν γίνει στη διαδρομή το προηγούμενο διάστημα αλλά και ο καλός καιρός βοήθησαν τους οδηγούς να συνδυάσουν καλό χρόνο και θέαμα. Ο αγώνας έκλεισε με τα αυτοκίνητα drift που... έκαψαν αρκετό λάστιχο και έδωσαν την δική τους ξεχωριστή νότα στην διοργάνωση. Ο πρόεδρος της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καλαμάτας Γιάννης Πολυχρονόπουλος και τα μέλη του Δ.Σ. της ΑΛΑΚ έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι τόσο από τον αριθμό των συμμετοχών όσο από το θέαμα και ανανέωσαν το ραντεβού τους με τον κόσμο για την επόμενη χρονιά και την 5η Ανάβαση Τσακώνας. Παράλληλα, η αναβάθμιση της διαδρομής και συνολικά της διοργάνωσης διατηρούν ζωντανό το

Μάχες μέχρι το τέλος ...

Η Λαμία φιλοξένησε το διήμερο 11 και 12 Μαΐου τον τρίτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift, με τους συμμετέχοντες να χαρίζουν πλούσιο θέαμα στους φίλους του αθλήματος που επισκέφθηκαν την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας. Η ατελείωτη πλαγιολίσθηση και οι μάχες και στις τρεις κατηγορίες κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών μέχρι το τέλος. Διοργανωτής του αγώνα ήταν το Σωματείο Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος. Την Κυριακή, το πρόγραμμα ξεκίνησε με τα ελεύθερα περάσματα στις κατηγορίες Drift 1, Drift 2 και Drift 3 και στη συνέχεια ακολούθησαν τα βαθμολογημένα περάσματα στην Drift 3, τα οποία καθόρισαν τα ζευγάρια της φάσης των 16. Η αγωνιστική δράση του διημέρου ολοκληρώθηκε με τις μάχες που ανέδειξαν τους νικητές του αγώνα. Στις μάχες των επιμέρους κατηγοριών, στην Drift 3, νικητής αναδείχθηκε ο 24χρονος Νίκος Κασάμπας (BMW 3 E36), έπειτα από συγκλονιστική μάχ