Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ξανά πρωταθλητής και ο Valentino Rossi !


Για έβδομη φορά στην εκθαμβωτική του καριέρα, ο Valentino Rossi στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής του MotoGP! Για τον Ιταλό (Fiat Yamaha) ήταν αρκετή η τρίτη θέση στην οποία τερμάτισε στη βροχερή Σεπάνγκ, πίσω από τον κυρίαρχο του αγώνα Casey Stoner (Ducati) και τον Dani Pedrosa (Repsol Honda).
Αν υπολογίσουμε και τα πρωταθλήματα του "γιατρού" στις κατηγορίες των 125 και 250 κ.εκ., αυτός είναι συνολικά ο ένατος παγκόσμιος τίτλος του. Επίσης, είναι ο τέταρτος (δεύτερος διαδοχικός) με τη Yamaha.
Η εκκίνηση στο MotoGP Μαλαισίας, προτελευταίο αγώνα της φετινής χρονιάς, καθυστέρησε κατά 35 λεπτά λόγω καταρρακτώδους βροχής. Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο D. Pedrosa έκανε μια από τις συνηθισμένες του εκρηκτικές εκκινήσεις.
Αλλά ο Valentino καθυστέρησε πολύ το φρενάρισμά του προσπαθώντας να μείνει πρώτος, ώστε ανοίχτηκε πολύ στην πρώτη στροφή, βγήκε εκτός γραμμής και έπεσε στη 10η θέση! Ακριβώς πίσω του βρισκόταν ο ομόλογός του και αντίπαλός του για τον τίτλο, Jorge Lorenzo, που είχε αναγκαστεί να εκκινήσει τελευταίος - διότι έπρεπε να πάρει την εφεδρική μοτοσικλέτα και δεν πρόλαβε να παραταχθεί έγκαιρα στην εκκίνηση.
Σύντομα ο Casey Stoner πέρασε τον D. Pedrosa και χάθηκε στον ορίζοντα, με ασύλληπτη διαφορά, για να κερδίσει ξανά μετά το θρίαμβο του Φίλιπ Αϊλαντ. Ο D. Pedrosa δεν μπορούσε να ακολουθήσει το ρυθμό του, ενώ ο Andrea Dovizioso με τη δεύτερη εργοστασιακή Honda έμενε κοντά στον Ισπανό, στην 3η θέση.
Στο μεταξύ, σταδιακά οι δύο αναβάτες της Yamaha ανέβαζαν ρυθμό και έκαμψαν τη σθεναρή αντίσταση των Marco Melandri (Hayate Kawasaki), Nicky Hayden (Ducati), Loris Capirossi (Suzuki) και Toni Elias (Gresini Honda). Ο J. Lorenzo είχε περάσει τον V. Rossi, αλλά στον όγδοο γύρο ο Ιταλός βρήκε περισσότερη αυτοπεποίθηση και πίστη στη μοτοσικλέτα και ανέκτησε τη θέση του μπροστά από τον Ισπανό.
Στους τελευταίους γύρους η προσπάθεια του A. Dovizioso να πιέσει τον D. Pedrosa, όχι τόσο για το αποτέλεσμα αλλά για το γόητρο, είχε ως αποτέλεσμα ο Valentino να προωθηθεί στην 3η θέση και στο βάθρο. Νωρίτερα είχε σφοδρή πτώση -χωρίς να τραυματιστεί- και ο Randy de Puniet (LCR Honda), που επίσης πρωταγωνιστούσε.
Πίσω από τον J. Lorenzo, ακολούθησαν δύο αναβάτες που αποδίδουν εξαιρετικά στη βροχή, ο Nicky Hayden (σε μια από τις καλύτερες επιδόσεις του με τη Ducati) και ο Chris Vermeulen (Suzuki). Την πρώτη δεκάδα έκλεισαν οι Toni Elias (Gresini Honda), M. Melandri, Loris Capirossi (Suzuki) και Mika Kallio (Pramac Ducati).

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Ανάβαση Τσακώνας ...

Συνεπής στο ραντεβού της με το… θέαμα ήταν και φέτος η Ανάβαση Τσακώνας, η οποία την Κυριακή αποζημίωσε με τον καλύτερο τρόπο τους πολυάριθμους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που παρακολούθησαν την μεγάλη διοργάνωση που προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος. Η 4η Ανάβαση Τσακώνας πραγματοποιήθηκε με 37 συμμετοχές ενώ τα έργα βελτίωσης που είχαν γίνει στη διαδρομή το προηγούμενο διάστημα αλλά και ο καλός καιρός βοήθησαν τους οδηγούς να συνδυάσουν καλό χρόνο και θέαμα. Ο αγώνας έκλεισε με τα αυτοκίνητα drift που... έκαψαν αρκετό λάστιχο και έδωσαν την δική τους ξεχωριστή νότα στην διοργάνωση. Ο πρόεδρος της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καλαμάτας Γιάννης Πολυχρονόπουλος και τα μέλη του Δ.Σ. της ΑΛΑΚ έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι τόσο από τον αριθμό των συμμετοχών όσο από το θέαμα και ανανέωσαν το ραντεβού τους με τον κόσμο για την επόμενη χρονιά και την 5η Ανάβαση Τσακώνας. Παράλληλα, η αναβάθμιση της διαδρομής και συνολικά της διοργάνωσης διατηρούν ζωντανό το

Μάχες μέχρι το τέλος ...

Η Λαμία φιλοξένησε το διήμερο 11 και 12 Μαΐου τον τρίτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift, με τους συμμετέχοντες να χαρίζουν πλούσιο θέαμα στους φίλους του αθλήματος που επισκέφθηκαν την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας. Η ατελείωτη πλαγιολίσθηση και οι μάχες και στις τρεις κατηγορίες κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών μέχρι το τέλος. Διοργανωτής του αγώνα ήταν το Σωματείο Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος. Την Κυριακή, το πρόγραμμα ξεκίνησε με τα ελεύθερα περάσματα στις κατηγορίες Drift 1, Drift 2 και Drift 3 και στη συνέχεια ακολούθησαν τα βαθμολογημένα περάσματα στην Drift 3, τα οποία καθόρισαν τα ζευγάρια της φάσης των 16. Η αγωνιστική δράση του διημέρου ολοκληρώθηκε με τις μάχες που ανέδειξαν τους νικητές του αγώνα. Στις μάχες των επιμέρους κατηγοριών, στην Drift 3, νικητής αναδείχθηκε ο 24χρονος Νίκος Κασάμπας (BMW 3 E36), έπειτα από συγκλονιστική μάχ