Η σημερινή, τρίτη γενιά του Ford Mondeo δεν απέδωσε τα αναμενόμενα. Η αύξηση των εξωτερικών της διαστάσεων, σε συνδυασμό με την απουσία ανταγωνιστικών μοτέρ από την βενζινοκίνητη γκάμα της, αποδείχθηκε καθοριστική για τη μετέπειτα πορεία της.
Ίσως αυτό να δικαιολογεί και την πρόθεση της φίρμας να προχωρήσει στην αντικατάσταση του μοντέλου, εκμεταλλευόμενη μεταξύ άλλων τη δημιουργία μιας νέας γενιάς υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού.
Όλα, βέβαια, δείχνουν να ξεκινούν από τη σχεδίαση του αμαξώματος, που χωρίς να έχει εγκαταλείψει τις βασικές αρχές του "κινητικού σχεδιασμού", δανείζεται αρκετά από τα χαρακτηριστικά των coupe προτάσεων.Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η κεκλιμένη οροφή που συναντά στο τελείωμά της την γυάλινη επιφάνεια της πέμπτης πόρτας και τα φωτιστικά σώματα.
Στο μπροστινό τμήμα ξεχωρίζουν τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και η μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα που φιλοξενεί ο νέος προφυλακτήρας.
Χρησιμοποιώντας το "δάπεδο" του σημερινού μοντέλου, το Mondeo του 2012 δεν θα παρουσιάζει ουσιαστικές αυξομειώσεις στις εξωτερικές του διαστάσεις.
Στο εσωτερικό, αντίθετα, η προσπάθεια δημιουργίας ενός ποιοτικότερου περιβάλλοντος με premium χαρακτηριστικά, αναμένεται να υπάρξουν μεγαλύτερες σε έκταση και αριθμό παρεμβάσεις.
Σε ότι αφορά τις βενζινοκίνητες εκδόσεις του αυτοκινήτου, ο EcoBoost κινητήρας των 1.600 κ.εκ. -που θα συνδυάζει την παρουσία ενός υπερσυμπιεστή καυσαερίων με τον άμεσο ψεκασμό καυσίμου- θα προσφέρεται σε δύο διαμορφώσεις 150 και 180 ίππων, ενώ η έκδοση των 2,0 λίτρων θα φτάνει τους 200 ίππους.
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη δημιουργία έκδοσης ST, παρόλα αυτά δεν αποκλείεται η τέταρτη γενιά του Mondeo να εξοπλιστεί στην κορυφαία εκδοχή της με τον V6 EcoBoost κινητήρα των 3,6 λίτρων, αποδίδοντας 350 ίππους και 475 Nm ροπής.
Ίσως αυτό να δικαιολογεί και την πρόθεση της φίρμας να προχωρήσει στην αντικατάσταση του μοντέλου, εκμεταλλευόμενη μεταξύ άλλων τη δημιουργία μιας νέας γενιάς υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού.
Όλα, βέβαια, δείχνουν να ξεκινούν από τη σχεδίαση του αμαξώματος, που χωρίς να έχει εγκαταλείψει τις βασικές αρχές του "κινητικού σχεδιασμού", δανείζεται αρκετά από τα χαρακτηριστικά των coupe προτάσεων.Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η κεκλιμένη οροφή που συναντά στο τελείωμά της την γυάλινη επιφάνεια της πέμπτης πόρτας και τα φωτιστικά σώματα.
Στο μπροστινό τμήμα ξεχωρίζουν τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και η μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα που φιλοξενεί ο νέος προφυλακτήρας.
Χρησιμοποιώντας το "δάπεδο" του σημερινού μοντέλου, το Mondeo του 2012 δεν θα παρουσιάζει ουσιαστικές αυξομειώσεις στις εξωτερικές του διαστάσεις.
Στο εσωτερικό, αντίθετα, η προσπάθεια δημιουργίας ενός ποιοτικότερου περιβάλλοντος με premium χαρακτηριστικά, αναμένεται να υπάρξουν μεγαλύτερες σε έκταση και αριθμό παρεμβάσεις.
Σε ότι αφορά τις βενζινοκίνητες εκδόσεις του αυτοκινήτου, ο EcoBoost κινητήρας των 1.600 κ.εκ. -που θα συνδυάζει την παρουσία ενός υπερσυμπιεστή καυσαερίων με τον άμεσο ψεκασμό καυσίμου- θα προσφέρεται σε δύο διαμορφώσεις 150 και 180 ίππων, ενώ η έκδοση των 2,0 λίτρων θα φτάνει τους 200 ίππους.
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη δημιουργία έκδοσης ST, παρόλα αυτά δεν αποκλείεται η τέταρτη γενιά του Mondeo να εξοπλιστεί στην κορυφαία εκδοχή της με τον V6 EcoBoost κινητήρα των 3,6 λίτρων, αποδίδοντας 350 ίππους και 475 Nm ροπής.