Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

NEW Ford Mondeo


Η σημερινή, τρίτη γενιά του Ford Mondeo δεν απέδωσε τα αναμενόμενα. Η αύξηση των εξωτερικών της διαστάσεων, σε συνδυασμό με την απουσία ανταγωνιστικών μοτέρ από την βενζινοκίνητη γκάμα της, αποδείχθηκε καθοριστική για τη μετέπειτα πορεία της.
Ίσως αυτό να δικαιολογεί και την πρόθεση της φίρμας να προχωρήσει στην αντικατάσταση του μοντέλου, εκμεταλλευόμενη μεταξύ άλλων τη δημιουργία μιας νέας γενιάς υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού.
Όλα, βέβαια, δείχνουν να ξεκινούν από τη σχεδίαση του αμαξώματος, που χωρίς να έχει εγκαταλείψει τις βασικές αρχές του "κινητικού σχεδιασμού", δανείζεται αρκετά από τα χαρακτηριστικά των coupe προτάσεων.Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η κεκλιμένη οροφή που συναντά στο τελείωμά της την γυάλινη επιφάνεια της πέμπτης πόρτας και τα φωτιστικά σώματα.
Στο μπροστινό τμήμα ξεχωρίζουν τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και η μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα που φιλοξενεί ο νέος προφυλακτήρας.
Χρησιμοποιώντας το "δάπεδο" του σημερινού μοντέλου, το Mondeo του 2012 δεν θα παρουσιάζει ουσιαστικές αυξομειώσεις στις εξωτερικές του διαστάσεις.
Στο εσωτερικό, αντίθετα, η προσπάθεια δημιουργίας ενός ποιοτικότερου περιβάλλοντος με premium χαρακτηριστικά, αναμένεται να υπάρξουν μεγαλύτερες σε έκταση και αριθμό παρεμβάσεις.
Σε ότι αφορά τις βενζινοκίνητες εκδόσεις του αυτοκινήτου, ο EcoBoost κινητήρας των 1.600 κ.εκ. -που θα συνδυάζει την παρουσία ενός υπερσυμπιεστή καυσαερίων με τον άμεσο ψεκασμό καυσίμου- θα προσφέρεται σε δύο διαμορφώσεις 150 και 180 ίππων, ενώ η έκδοση των 2,0 λίτρων θα φτάνει τους 200 ίππους.
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη δημιουργία έκδοσης ST, παρόλα αυτά δεν αποκλείεται η τέταρτη γενιά του Mondeo να εξοπλιστεί στην κορυφαία εκδοχή της με τον V6 EcoBoost κινητήρα των 3,6 λίτρων, αποδίδοντας 350 ίππους και 475 Nm ροπής.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...