Για έκτη διαδοχική χρονιά ο Sebastien Loeb (Citroen) στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι, κερδίζοντας στον τελευταίο αγώνα του 2009 τη νίκη στο Ράλι Βρετανίας και μαζί τον τίτλο με ένα βαθμό διαφορά από τον Mikko Hirvonen (Ford). O Γάλλος τέθηκε εξαρχής επικεφαλής του αγώνα, αλλά χρειάστηκε να οδηγήσει καλύτερα από ποτέ - λόγω της εξαιρετικής απόδοσης του Φινλανδού, που βρισκόταν μόλις τρία δευτερόλεπτα μακριά από τον "Seb" μετά την πρώτη πρωινή Ειδική Διαδρομή του Σαββάτου (24/10).Ωστόσο, στις δύο επόμενες Ειδικές, ο S. Loeb ήταν εκθαμβωτικός και πήρε από δέκα δευτερόλεπτα σε καθεμία από τον M. Hirvonen. Ο Φινλανδός ξαναβρήκε την ταχύτητά του στο δεύτερο loop της ίδιας ημέρας, αλλά διανυκτέρευσε με υστέρηση 30 δευτερολέπτων από τον Γάλλο.Παρόλα αυτά, ο Mikko δεν παρέδωσε τα όπλα και στις δύο σημερινές πρωινές Ειδικές -σε συνδυασμό με την λιγότερο ριψοκίνδυνη οδήγηση του Sebastien- μείωσε τη διαφορά στα 18 δευτερόλεπτα. Τα πάντα, όμως, έμελλε να τελειώσουν στην επόμενη Ειδική.
Εκεί άνοιξε το καπό του Ford Focus WRC του Mikko, με αποτέλεσμα να χρειαστεί ο Φινλανδός να σταματήσει μέσα στην Ειδική για να το κλείσει. Έχασε πάνω από ένα λεπτό και μαζί τις τελευταίες του ελπίδες για τον τίτλο, καθώς ο S. Loeb έφτασε στον τερματισμό ολοκληρώνοντας μια από τις γνωστές του εκθαμβωτικές και αλάνθαστες οδηγικές παραστάσεις.
Λόγω του απρόοπτου στην 15η Ειδική, στην τελευταία ο Mikko χρειάστηκε να οδηγήσει σε απόλυτη ταχύτητα, πάντως, ώστε να υπερασπιστεί τη 2η θέση από τον Dani Sordo - και ο Φινλανδός τα κατάφερε, με διαφορά μόλις ενός δευτερολέπτου στην τελική κατάταξη.
Στην 4η θέση (20" πίσω από τον D. Sordo) τερμάτισε ο Petter Solberg, που ήλπιζε να μαχόταν για τη νίκη με τη Citroen C4 WRC. Ο Νορβηγός θα μπορούσε να είχε διεκδικήσει το βάθρο μέχρι τέλους, αν δεν βραδυπορούσε το Σάββατο (24/10) με μια μικρή έξοδο και προβλήματα ορατότητας λόγω χαλασμένων υαλοκαθαριστήρων.
Ο Sebstien Ogier (Citroen Junior) έχασε στο τέλος την 5η θέση λόγω ατυχήματος που, όπως είπε, προκλήθηκε από τις πέτρες που είχαν "ξεβράσει" στο δρόμο προηγούμενα αυτοκίνητα. Έτσι, την εξάδα έκλεισαν τα Stobart Ford των Henning Solberg και Matthew Wilson και την οκτάδα ο Jari Matti Latvala (Ford) και ο Conrad Rautenbach (Citron Junior).
Ο J.M. Latvala τέθηκε από την πρώτη κιόλας Ειδική εκτός μάχης, λόγω σπασμένου ημιαξόνιου. Χθες είχε και άλλο ένα απρόοπτο, μια έξοδο από τον δρόμο, που προκάλεσε ζημιά στις αναρτήσεις του Focus WRC, αλλά τελικά κατάφερε να φτάσει μέχρι τον τερματισμό.
Εκεί άνοιξε το καπό του Ford Focus WRC του Mikko, με αποτέλεσμα να χρειαστεί ο Φινλανδός να σταματήσει μέσα στην Ειδική για να το κλείσει. Έχασε πάνω από ένα λεπτό και μαζί τις τελευταίες του ελπίδες για τον τίτλο, καθώς ο S. Loeb έφτασε στον τερματισμό ολοκληρώνοντας μια από τις γνωστές του εκθαμβωτικές και αλάνθαστες οδηγικές παραστάσεις.
Λόγω του απρόοπτου στην 15η Ειδική, στην τελευταία ο Mikko χρειάστηκε να οδηγήσει σε απόλυτη ταχύτητα, πάντως, ώστε να υπερασπιστεί τη 2η θέση από τον Dani Sordo - και ο Φινλανδός τα κατάφερε, με διαφορά μόλις ενός δευτερολέπτου στην τελική κατάταξη.
Στην 4η θέση (20" πίσω από τον D. Sordo) τερμάτισε ο Petter Solberg, που ήλπιζε να μαχόταν για τη νίκη με τη Citroen C4 WRC. Ο Νορβηγός θα μπορούσε να είχε διεκδικήσει το βάθρο μέχρι τέλους, αν δεν βραδυπορούσε το Σάββατο (24/10) με μια μικρή έξοδο και προβλήματα ορατότητας λόγω χαλασμένων υαλοκαθαριστήρων.
Ο Sebstien Ogier (Citroen Junior) έχασε στο τέλος την 5η θέση λόγω ατυχήματος που, όπως είπε, προκλήθηκε από τις πέτρες που είχαν "ξεβράσει" στο δρόμο προηγούμενα αυτοκίνητα. Έτσι, την εξάδα έκλεισαν τα Stobart Ford των Henning Solberg και Matthew Wilson και την οκτάδα ο Jari Matti Latvala (Ford) και ο Conrad Rautenbach (Citron Junior).
Ο J.M. Latvala τέθηκε από την πρώτη κιόλας Ειδική εκτός μάχης, λόγω σπασμένου ημιαξόνιου. Χθες είχε και άλλο ένα απρόοπτο, μια έξοδο από τον δρόμο, που προκάλεσε ζημιά στις αναρτήσεις του Focus WRC, αλλά τελικά κατάφερε να φτάσει μέχρι τον τερματισμό.