Τιμώντας το ένδοξο παρελθόν του 500 η ιταλική εταιρία παρουσίασε στο Sanremo μία νέα αγωνιστική εκδοχή που έχει αναβαθμιστεί, φυσικά, από την Abarth. Η πλήρης ονομασία του είναι Abarth 500 R3T και οι πρώτες παραγγελίες θα παραδοθούν για χρήση στα ράλι του 2010. Στην κλάση R3T τα αγωνιστικά εξοπλίζονται με turbo κινητήρες μέγιστης χωρητικότητας 1,6 lt ενώ το επιτρεπόμενο βάρος είναι μέχρι 1.080 kg. Το Abarth 500 R3T εφοδιάζεται με τουρμπάτο κινητήρα 1,4 lt που αποδίδει 180 PS. Την μετάδοση αναλαμβάνει σειραϊκό κιβώτιο έξι σχέσεων, η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη για αγωνιστική χρήση, τα δισκόφρενα είναι της Brembo ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν roll-bar και ζώνες ασφαλείας έξι σημείων. Τις επόμενες μέρες αναμένονται περισσότερες λεπτομέρειες.
Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ