Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Tέλος οι ανεφοδιασμοί, αλλαγές στις κατατακτήριες

Ύστερα απο την οριστική συμφιλίωση της FIA με την ένωση των ομάδων και την υπογραφή της συνθήκης, το επόμενο βήμα ήταν να καθοριστούν οι κανονισμοί, για την επόμενη σεζόν. Το Πρωτάθλημα, όπως όλα δείχνουν θα είναι πιο ανταγωνιστικό και δεν θα στηρίζεται στη στρατηγική, καθώς αλλάζουν οι κατατακτήριες δοκιμές και απαγορεύεται ο ανεφοδιασμός κατά τη διάρκεια του αγώνα.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ
Αρχικά, αλλάζει ο τρόπος που θα διεξάγονται οι κατατακτήριες δοκιμές. Τα 26 μονοθέσια θα τρέχουν σε 3 περιόδους, όπως ισχύει και φέτος. Μετα την πρώτη περίοδο που θα διαρκεί 20 λεπτά, θα αποχωρούν τα 8 πιο αργά μονοθέσια το ίδιο θα συμβαίνει και στην δεύτερη περίοδο διάρκειας 15 λεπτών. Στον τελικό θα πέρνουν μέρος τα 10 μονοθέσια που έχουν προκριθεί. Όσον αφορά το φορτίο καυσίμων, στον τελικό τα μονοθέσια μπορούν να τρέχουν με οποιαδήποτε ποσότητα, καθώς δεν θα εκκινούν με αυτή τον αγώνα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, όλοι να τρέχουν με την ελάχιστη ποσότητα και να ανταγωνίζονται κάτω απο τις ίδιες συνθήκες.
ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΙ
Με τους νέους κανονισμούς τα μονοθέσια δεν θα έχουν την ευχέρεια να ανεφοδιάζονται κατα την διάρκεια του αγώνα, αυτός είναι και ο λόγος που οι μηχανικοί θα πρέπει να μεγαλώσουν τη χωριτικότητα του ρεζερβουάρ. Όσον αφορά τις αλλαγές του μονοθεσίου, θα αυξηθεί και το βάρος του, όπου μαζί με τον οδηγό θα πρέπει να ζυγίζει 620 κιλά.
ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ
Αρκετοί όμως είναι και οι κανονισμοί που δεν άλλαξαν. Παραμένει να ισχύει οτι κάθε οδηγός έχει στη διάθεσή του ένα κιβώτιο ταχυτήτων για 4 αγώνες, όπως επίσης και 8 κινητήρες για όλη τη σεζόν. Επίσης στη διάθεση των μηχανικών για ακόμη ένα χρόνο θα είναι οι ηλεκτρικές κουβέρτες. Σχετικά με το KERS, παρά το γεγονός οτι η FIA, θεωρεί νόμιμη τη χρήση του, οι ομάδες, έχουν καταλήξει να μην το χρησιμοποιήσουν, με σκοπό να περιορίσουν το κόστος τους.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...