
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ
Αρχικά, αλλάζει ο τρόπος που θα διεξάγονται οι κατατακτήριες δοκιμές. Τα 26 μονοθέσια θα τρέχουν σε 3 περιόδους, όπως ισχύει και φέτος. Μετα την πρώτη περίοδο που θα διαρκεί 20 λεπτά, θα αποχωρούν τα 8 πιο αργά μονοθέσια το ίδιο θα συμβαίνει και στην δεύτερη περίοδο διάρκειας 15 λεπτών. Στον τελικό θα πέρνουν μέρος τα 10 μονοθέσια που έχουν προκριθεί. Όσον αφορά το φορτίο καυσίμων, στον τελικό τα μονοθέσια μπορούν να τρέχουν με οποιαδήποτε ποσότητα, καθώς δεν θα εκκινούν με αυτή τον αγώνα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, όλοι να τρέχουν με την ελάχιστη ποσότητα και να ανταγωνίζονται κάτω απο τις ίδιες συνθήκες.
ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΙ
Με τους νέους κανονισμούς τα μονοθέσια δεν θα έχουν την ευχέρεια να ανεφοδιάζονται κατα την διάρκεια του αγώνα, αυτός είναι και ο λόγος που οι μηχανικοί θα πρέπει να μεγαλώσουν τη χωριτικότητα του ρεζερβουάρ. Όσον αφορά τις αλλαγές του μονοθεσίου, θα αυξηθεί και το βάρος του, όπου μαζί με τον οδηγό θα πρέπει να ζυγίζει 620 κιλά.
ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ
Αρκετοί όμως είναι και οι κανονισμοί που δεν άλλαξαν. Παραμένει να ισχύει οτι κάθε οδηγός έχει στη διάθεσή του ένα κιβώτιο ταχυτήτων για 4 αγώνες, όπως επίσης και 8 κινητήρες για όλη τη σεζόν. Επίσης στη διάθεση των μηχανικών για ακόμη ένα χρόνο θα είναι οι ηλεκτρικές κουβέρτες. Σχετικά με το KERS, παρά το γεγονός οτι η FIA, θεωρεί νόμιμη τη χρήση του, οι ομάδες, έχουν καταλήξει να μην το χρησιμοποιήσουν, με σκοπό να περιορίσουν το κόστος τους.