Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το ισχυρότερο Seat παραγωγής στην Φρανκφούρτη

Δεν πρόκειται για μια ακόμη υπερτροφοδοτούμενη έκδοση του πρόσφατα ανανεωμένου Leon, αλλά για την ισχυρότερη πρόταση που έχει περάσει από τις γραμμές παραγωγής της Seat.
O λόγος για το Cupra R των 265 ίππων, που θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Εξοπλισμένο με τον μέχρι σήμερα γνωστό δίλιτρο TSI κινητήρα, το δημοφιλές μικρομεσαίο της ισπανικής φίρμας ξεχωρίζει για τις εξαιρετικές επιδόσεις του, που το κατατάσσουν ανάμεσα στις ταχύτερες προτάσεις τις κατηγορίας.Επιταχύνοντας από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα και αγγίζοντας την τελική ταχύτητα των 250 χλμ./ώρα, το Leon Cupra R παραπέμπει στην αγωνιστική-πετρελαιοκίνητη εκδοχή του, που συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα τουρισμού WTCC. Παρά τους 265 ίππους, η κατανάλωση καυσίμου έχει διατηρηθεί σε λογικά επίπεδα (8,1 λίτρα/100 χλμ.), ενώ και οι εκπομπές ρύπων πληρούν τις αυστηρότερες ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU5. Απουσία ουσιαστικών σχεδιαστικών διαφοροποιήσεων, τα διακριτικά της έκδοσης και πολύ περισσότερο οι τροχοί των 19 ιντσών αναλαμβάνουν να... επισημοποιήσουν το semi-racing χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ανάλογη είναι και η εικόνα στο εσωτερικό, όπου ξεχωρίζουν τα τύπου bucket καθίσματα, τα οποία έχουν επενδυθεί με alcantara. Στον εξοπλισμό του Cupra R θα πρέπει να προσθέσουμε, πέρα από το ESP, τους έξι αερόσακους, τον ηλεκτρονικό κλιματισμό και το ηχοσύστημα, και το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης XDS. Περισσότερες λεπτομέρειες για το Leon των 265 αναμένεται να ανακοινωθούν στα μέσα του επόμενου μήνα, όταν δηλαδή πραγματοποιηθεί και η επίσημη πρεμιέρα του επί γερμανικού εδάφους.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...