Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

O κινητήρα της χρονιάς από την Citroen

Το βραβείο Καλύτερου Κινητήρα της Χρονιάς στην κατηγορία 1,4lt έως 1,8lt κέρδισε για άλλη μια φορά ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης άμεσου ψεκασμού 1,6lt, που είναι σχεδιασμένος από την PSA Peugeot-Citroen σε συνεργασία με το Group BMW.
Ο κινητήρας αυτός παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2007 με το Peugeot 207, και η έκδοση 175hp εξοπλίζει το Peugeot 308 THP 175. Αποτελεί τμήμα μιας πλήρους γκάμας κινητήρων 1,4lt – 1,6lt, που αποδίδουν από 95 έως 175 ίππους, φτάνοντας έως 200hp σε ορισμένα μοντέλα. Διαθέτοντας τα πιο σύγχρονα τεχνολογικά χαρακτηριστικά, όπως σύστημα άμεσου ψεκασμού για τον υπετροφοδοτούμενο κινητήρα, σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων για τον ατμοσφαιρικό κινητήρα, αντλία λαδιού ελεγχόμενης παροχής και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αντλία νερού, αυτή η οικογένεια κινητήρων βελτιώνει την κατανάλωση καυσίμου και μειώνει τις εκπομπές ρύπων κατά 10% σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά κινητήρων. Οι κινητήρες της κατηγορίας 1,4lt – 1,6lt, βρίσκονται σε περισσότερα από 12 μοντέλα της Peugeot και της Citroen, μεταξύ των οποίων είναι τα Peugeot 207, 207CC, 207SW, 308, 308CC, 308SW και 3008, και τα Citroen C3 Picasso, C4 και C4 coupe, C4 Picasso και C4 Grand Picasso. Έως το 2010, περίπου 75% των αυτοκινήτων της Peugeot και της Citroen θα διαθέτουν κινητήρες βενζίνης 1,4lt – 1,6lt. Αναφορικά με το βραβείο Καλύτερου Κινητήρα της Χρονιάς Ένα από τα πιο περίβλεπτα βραβεία, το βραβείο του Καλύτερου Κινητήρα της Χρονιάς κρίνεται από μία διεθνή επιτροπή 65 αναγνωρισμένων δημοσιογράφων αυτοκινήτου από 32 χώρες. Οι κριτές εφαρμόζουν τις γνώσεις τους από την οδήγηση των πιο σύγχρονων αυτοκινήτων, για να βρουν τις μονάδες παραγωγής ισχύος που προσφέρουν την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά, επιδόσεις και οικονομία, και ανταμείβουν τους κατασκευαστές για την επιτυχημένη εφαρμογή προηγμένης τεχνολογίας κινητήρων

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...