
Οι διαφορές με την hatchback έκδοση γίνονται ακόμα πιο αισθητές όταν κοιτάξει κάποιος το πρωτότυπο από το πλάι. Τα πλευρικά τμήματα του αμαξώματος του Coupe είναι σχεδόν πανομοιότυπα με την Convertible έκδοση, ωστόσο όσο το μάτι προχωρά προς την γραμμή της οροφής τα δεδομένα αλλάζουν.Η τελευταία ξεκινάει νοητά από το πιο έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ καταλήγοντας σε μια σαφώς πιο σπορ σχεδίαση, η οποία προσδίδει στην φιγούρα του πεντηκονταετούς "μικρού" έναν δυναμισμό αισθητό ακόμα και όταν δεν βρίσκεται σε κίνηση. Οι κομψές γραμμές του πίσω τμήματος σίγουρα δεν αποτελούν καινούριο στοιχείο για το ΜΙΝΙ, ωστόσο στην περίπτωση του συγκεκριμένου concept car συνδυάζονται με την, πολύ μικρής έκτασης, επιφάνεια του πίσω τζαμιού και σχεδιαστικές λεπτομέρειες που προσδίδουν στιβαρότητα στο σύνολο. Αυτό πάντως που πρόκειται να προκαλέσει τα περισσότερα σχόλια είναι η σχεδίαση της οροφής. Οι σχεδιαστές "έκρυψαν" επιμελώς τις κολώνες Α και Β, δίνοντας μια όμορφα έντονη κλίση στην κολώνα C, με αποτέλεσμα να δημιουργείται η οφθαλμαπάτη ότι η οροφή δεν στηρίζεται πουθενά.Πέραν του υπέροχου αισθητικού αποτελέσματος όμως, η οροφή έχει και μια σαφή χρησιμότητα εκτός της προφανούς, αφού καταλήγει σε μία εντυπωσιακή αεροτομή. Η τελευταία εγγυάται την ομαλή ροή του αέρα πάνω από το αυτοκίνητο, εξασφαλίζοντάς του την απαραίτητη κάθετη δύναμη και καλύτερη αεροδυναμική.Επιπλέον ο διπλός διαχύτης, δεξιά και αριστερά από τις δύο απολήξεις της εξάτμισης, διασφαλίζει την απρόσκοπτη ροή του αέρα στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, προϊδεάζοντας ταυτόχρονα για τον υψηλών επιδόσεων του MINI Coupe Concept.
Περνώντας στο θάλαμο των επιβατών, διαπιστώνει κανείς ότι υιοθετείται o ίδιος χαρακτήρας που κυριαρχεί και στο εξωτερικό. Τα βαθιά σπορ καθίσματα, από δέρμα πρώτης ποιότητας ξεχωρίζουν για τον σχεδιασμό και τις ραφές τους. Κατά τα άλλα, το ΜΙΝΙ Coupe Concept διατηρεί τα στοιχεία που έχουν γίνει συνώνυμα με την φίρμα, όπως το τεράστιο ταχύμετρο στο κέντρο του ταμπλό, το στροφόμετρο στο τιμόνι, ο γνωστός επιλογέας ταχυτήτων και οι διακόπτες που δεν διαφοροποιούνται, ούτε στο ελάχιστο, από την hatchback έκδοση. Η εισαγωγή αέρα πάνω στο καπό προδίδει την ύπαρξη υπερτροφοδοτούμενου μοτέρ, ο οποίος για την περίπτωση είναι ο γνώριμος, από το ΜΙΝΙ John Cooper Works, turbo κινητήρας των 1,6 λίτρων ο οποίος αποδίδει 211 ίππους και 260 Nm ροπής, η οποία στιγμιαία μπορεί να φτάσει και στα 280 Nm χάρη στο overboost. Δεδομένου λοιπόν του μικρότερου βάρους του, οι επιδόσεις του ΜΙΝΙ Coupe αναμένονται ακόμα εντυπωσιακότερες από εκείνες των εκδόσεων hatchback και Convertible. Αυτό οφείλεται στην χρήση αλουμινίου για την κατασκευή της οροφής, κάτι που βοηθά και στο να βρίσκεται χαμηλότερα το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου. Έτσι παρά την πανομοιότυπη ανάρτηση με το τρίθυρο MINI John Cooper Works, το Coupe θα στρίβει καλύτερα, χωρίς περιττές κλίσεις. Και φυσικά η ΜΙΝΙ δεν ξέχασε ότι ένα αυτοκίνητο αντάξιο του ονόματός της δεν μπορεί να είναι αμιγώς προσανατολισμένο στην ταχύτητα και στο δυναμικό στυλ οδήγησης αλλά οφείλει να διαθέτει και κάποιο πρακτικό χαρακτηριστικό.
Αυτό το σκεπτικό εξηγεί την χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ που χωρίς τα πίσω καθίσματα ανέρχεται στα 250 λίτρα -μόλις 40 λίτρα λιγότερα από ένα Audi TT- ενώ η διάθεση διευκόλυνσης φαίνεται και από τον τρόπο ανοίγματος της τρίτης πόρτας που φτάνει ως την οροφή, αποκαλύπτοντας ένα πραγματικά μεγάλο άνοιγμα. Επισήμως η θυγατρική του ομίλου BMW υποστηρίζει ότι το Coupe αποτελεί ένα δείγμα για την εξέλιξη της οικογένειας των ΜΙΝΙ, ωστόσο, κρίνοντας από το φινίρισμα του θαλάμου επιβατών και από κάποιες άλλες λεπτομέρειες πρακτικής φύσεως που προσομοιάζουν περισσότερο σε έκδοση παραγωγής παρά σε πρωτότυπο, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ίσως να βρίσκεται πιο κοντά στην κατασκευή του απ΄ όσο η ίδια η ΜΙΝΙ θέλει να πιστέψουμε. Είναι πολλά ένα-δύο χρόνια;