Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Jaguar XJ

Η μεγαλη Jaguar ανανεώθηκε και αποστασιοποιήθηκε σημαντικά από τη γνώριμη εικόνα της. Παραμένει όμως ξεχωριστή και πολυτελής. H πρεμιέρα της καινούργιας XJ ήταν ιδιαίτερη. Κι αυτό γιατί την αποκάλυψε ο Τζέι Λέον, ο γνωστός παρουσιαστής και «άρρωστος» με τα αυτοκίνητα σε μια ειδικά αφιερωμένη εκπομπή του. Με καλεσμένους γνωστά πρόσωπα από τον καλλιτεχνικό χώρο και όχι μόνο, καθώς η προσπάθεια για να «γυρίσει ο ήλιος» για την Jaguar, έπρεπε και πρέπει να είναι όσο το δυνατόν συντονισμένη. Στη νέα XJ, λοιπόν, έχει γίνει μια έντονη προσπάθεια προκειμένου να συνδυαστούν ορισμένα παραδοσιακά χαρακτηριστικά με σύγχρονες εφαρμογές κι όλα μαζί να προσαρμοστούν στο ιδιαίτερο στιλ της μάρκας, ενώ, όπως είναι λογικό, οι προσδοκίες των ανθρώπων της Jaguar είναι ιδιαίτερα μεγάλες. Χαρακτηριστικές οι δηλώσεις του γενικού διευθυντή της, Μάικ Ο' Ντρίσκολ, σύμφωνα με τον οποίο η νέα XJ «επαναπροσδιορίζει το ιδανικό πολυτελές-σπορ αυτοκίνητο». Η αλήθεια είναι πως ακόμα και αν η εμφάνισή της ελάχιστα θυμίζει το παρελθόν -και αυτό είναι λίγο περίεργο όταν μιλάμε για ένα από τα ελάχιστα αυτοκινητικά icon του κόσμου αυτού- οι επιδόσεις της έρχονται για να τονώσουν την προσωπικότητά της και τα καταφέρνουν καλά. Κι αυτό γιατί και οι τρεις εκδοχές του 5λιτρου V8 -ατμοσφαιρική η βασική, turbo οι άλλες δύο- είναι δυνατές, με maximum τιμή τους 470 ίππους. Ο στόχος πάντως, όπως διαφαίνεται και από τα παραπάνω, είναι η προσέγγιση νέων πελατών που θα εκτιμήσουν το συνδυασμό της κομψότητας, της δύναμης και των εξαιρετικών επιδόσεων, ενώ ο συνολικά πλούσιος εξοπλισμός -τρία τα επίπεδα: Luxury, Premium Luxury και Portfolio, με το τελευταίο να είναι το customize- συμπληρώνει ιδανικά το προφίλ της XJ. Μαζί με την εξελιγμένη πνευματική ανάρτηση, το ενεργό διαφορικό (η λειτουργία του προσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες) και το τιμόνι με τη μεταβλητή υποβοήθηση. Η άνεση στην καμπίνα για τους επιβάτες είναι δεδομένη -εδώ τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, καθώς το κλασικό σχήμα επέφερε περιορισμούς- ενώ και ο διάκοσμος είναι πολυτελής. Για τις αποσκευές, τα 520 λίτρα είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά, ενώ με βάση τα δεδομένα της κατηγορίας τα μεγέθη που αφορούν μέση κατανάλωση και εκπομπές ρύπων είναι ιδιαίτερα καλά - πάντα με βάση ό,τι έχει δώσει στη δημοσιότητα η Jaguar. Στο τελευταίο παίζει ρόλο και το σχετικά χαμηλό βάρος, που προκύπτει, όπως και στην προηγούμενη γενιά, από την καθολική χρήση αλουμινίου - γεγονός που αυξάνει και τη δυνατότητα ανακύκλωσης. Η νέα XJ έχει ήδη αρχίσει να διατίθεται σε συγκεκριμένες αγορές, ενώ οι πρώτες παραγγελίες αναμένονται να ικανοποιηθούν στις αρχές του επόμενου έτους.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)