Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Kimi Raikkonen νικητής ξανά μετά απο 16 μήνες !

Το "μπαμ" Δεν πρόκειται για κάποια έκπληξη απλά από τα πρώτα δευτερόλεπτα του αγώνα η κούρσα σημαδεύτηκε από πολύ σημαντικές αποχωρήσεις μετά από το τετακέ του Μπάτον. Αυτό το γεγονός προκάλεσε την σύγκρουση τεσσάρων μονοθέσιων Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Χάμιλτον και ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Μπάτον εγκατέλειψαν από πολύ νωρίς, ενώ οι νεαροί Αλγκουερσουάρι και Γκροσεάν ακολούθησαν και αυτοί την πόρτα της εξόδου. Ινδικό μήνυμα Ο Τζιακάρλο Φισικέλα μπορεί να βγήκε 2ος αλλά ήταν αυτός που απέσπασε τα εύσημα και την αναγνώριση από τους αντιπάλους του και όχι μόνο. Ο Ιταλός πιλότος ήταν συγκινητικός σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Ξεκίνησε από την 1η θέση μετά από μια καταπληκτική πολ ποζίσιον που κέρδισε αλλά μόλις στον 4ο γύρο ο Φιλανδός έκανε την επίθεσή του και καρφώθηκε μέχρι το τέλος στην κορυφή. Το ζητούμενο είναι να δούμε αν η Force India μπορεί να συνεχίσει να κάνει εκπλήξεις και να φέρει τα "πάνω κάτω" στο πρωτάθλημα. Κόλπο Γκρόσο από Ραϊκόνεν Ο Ραϊκόνεν ήταν 3ος στο Μονακό, ήταν 2ος στην Ουγγαρία, ήταν τρίτος στη Βαλένθια και περίμενε την αγαπημένη του πίστα, το Σπα, για να πάρει την πρώτη φετινή νίκη του ίδιου και της ομάδας του. Ο Φισικέλα εκκινώντας από την πολ ποζίσιον κράτησε την πρωτοπορία του μόλις τέσσερις γύρους, αφού σ' αυτό το σημείο ο Φιλανδός έκανε την επίθεσή του και πέρασε 1ος. Το ένα "φτερό" κομμένο Μετά από μια μικρή ανάσα η Red Bull επέστρεψε στο βάθρο με τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός εκκινώντας από την 8η θέση έκανε έναν πολύ καλό αγώνα, οδήγησε έξυπνα και τελικά ανέβηκε στην 3η θέση του βάθρου, μειώνοντας την διαφορά του από τον Μπάτον για την πρωτιά στη βαθμολογία των οδηγών Ο Μαρκ Γουέμπερ τερμάτισε εκεί από όπου ξεκίνησε... στην 9η θέση. Ο Γερμανός δεν κατάφερε να προσαρμοστεί στις ανάγκες τις πίστας και έμεινε σε χαμηλό επίπεδο. Αυτοκαταστροφική Ο Αλόνσο για ακόμα έναν αγώνα δεν κατάφερε να κάνει το αξιόλογο μιας και για ακόμα μια φορά πλήρωσε την ασυνεννοησία των μηχανικών του στα πιτ. Στην αρχή του αγώνα ο Ισπανός πιλότος είχε έρθει σε επαφή με τον Άντριαν Σούτιλ γεγονός που το προκάλεσε πρόβλημα στον αριστερό τροχό. Έτσι μετά την Ουγγαρία σε ακόμα ένα γκραν πρι το "αστέρι" της Renault δεν κατάφερε να... λάμψει, μιας και στον 18ο γύρο εγκατέλειψε. Πιο νωρίς είχε εγκαταλείψει και ο Γκροσεάν ύστερα από την... καραμπόλα που προκάλεσε ο Μπάτον. Έτσι έκλεισε ένα "καταστροφικό" Σαββατοκύριακο για την γαλλική ομάδα. Μπράβο στη BMW Sauber Τα οικονομικά προβλήματα δυμάμωσαν τη BMW με τους πιλότους της να εμφανίζονται πολύ δυνατοί στην πίστα του Σπα και να κατακτούν τις θέσεις 4 και 5. Ο Κομπίτσα βρέθηκε πίσω από τον 3ο Φέτελ, ενώ και ο Νικ Χάιντφελντ μετά από ένα ενθαρρυντικό τριήμερο απέσπασε την 5η θέση, στέλνοντας μήνυμα στους μελλοντικούς μνηστήρες, που θα θελήσουν να τον αποκτήσουν αν τελικά οριστικοποιηθεί η έξοδος της Sauber από το πρωτάθλημα. Δεν την έβγαλε λάδι Μετά τη Βαλένθια η πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, Brawn GP, δεν κατάφερε να συνεχίζει στους ρυθμούς ανάκαμψης, αντιμετωπίζοντας ουκ ολίγα προβλήματα. Ο Μπάτον βρίσκεται σε διακοπές διαρκείας μιας και έχει να ανέβει στο βάθρ από τον Ιούνιο, όπου και και είχε νικήσει στο GP Τουρκίας. Ο Βρετανός πριν καλά ξεκινήσει ο αγώνας έφερε τετακέ αναγκάζοντας τους Χάμιλτον, Γκροσεάν και Αλγκουρσεουάρι να πέσουν πάνω του και να εγκαταλείψουν μαζί του τον αγώνα από πολύ νωρίς. Ο Μπαρικέλο το πάλεψε όσο μπορούσε. Βέβαια και από αυτόν δεν έλειψαν τα μηχανικά προβλήματα καθώς προς το τέλος του αγώνα τ μονοθέσιό του άρχισε να βγάζει καπνούς και να τρέχουν λάδια σε όλη την πίστα. Τελικά ο Βραζιλιάνος τερμάτισε 7ος, αφήνοντας την 6η θέση στον Χέικι Κοβαλάινεν.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...