Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιχείρηση Βαλκυρία

Αν ειχα μπει με κλειστα τα ματια στην Panamera και με κάποιο μαγικό τρόπο έβλεπα μόνο το ταμπλό εκεί γύρω από τον πίνακα οργάνων, θα έπαιρνα όρκο πως πρόκειται για μια 911.
Ευχή γιατί όταν έχεις στο πορτοφόλιό σου ένα τόσο χαρισματικό μοντέλο, με τόσο τεχνολογικό βάθος και με μια τόσο διαχρονική εικόνα που συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο για δεκαετίες είσαι ευλογημένος και κατάρα γιατί ό,τι και να κάνεις συγκρίνεται μοιραία με το τοτέμ. Τόσο από πλευράς αίσθησης και φιλοσοφίας όσο και λογικής.
Στην Panamera, λοιπόν, αυτός ο συνδυασμός της ευχής και της κατάρας, αυτή η βαριά σκιά της 911 λειτούργησε, αν μη τι άλλο, θετικά και το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτό που περιμένει κανείς από την Porsche. Και αυτό που η ίδια η Porsche επεδίωκε: Μια οικογενειακή σπορ λιμουζίνα που καλύπτει τους οπαδούς της μάρκας που μένουν ακάλυπτοι σε ό,τι αφορά τους χώρους από τα 2+2 και δεν είναι διατεθειμένοι να κάνουν (μεγάλους) συμβιβασμούς στη σπορ αίσθηση. Γιατί αν έκαναν θα είχαν πάρει την Cayenne, που -αν μη τι άλλο- και κύρος και εικόνα διαθέτει. Βλέποντας μέσα από τους καθρέφτες σου μια Panamera το χαμηλό της προφίλ -απόρροια και του πλάτους της- είναι αυτό που σε αναγκάζει να ρίξεις μια δεύτερη ματιά και στη συνέχεια να βγάλεις δεξί φλας και να της αφήσεις ελεύθερο το πεδίο, sorry, το δρόμο. Αυτό το λεγόμενο πρεστίζ της προσπέρασης εδώ υπάρχει σε καντάρια, ενώ οι προσδοκίες που δημιουργούνται εκπληρώνονται και με το παραπάνω: Η τελική στη βασική S είναι λίγο πάνω από τα 280 την ίδια στιγμή που η turbo πλειοδοτεί με περισσότερα από 300, ενώ η εικόνα ολοκληρώνεται από τα 5,4" και 4,2" που χρειάζονται αντίστοιχα για το 0-100. Κι αν αυτό μπορεί να θεωρηθεί και ειδική χρήση, η αλλαγή χαρακτήρα που επέρχεται μέσω των προγραμμάτων της ενεργητικής ανάρτησης PASM η οποία είναι παντού στάνταρ -ανεξάρτητα από το αν συνδυάζεται με συμβατικά (ελατήρια) ή πνευματικά στοιχεία, στάνταρ τα τελευταία στην turbo- αποτελεί το πλέον καθοριστικό στοιχείο στο χαρακτήρα της Panamera. Ένα κοινό που θα πρέπει να έχει διαθέσιμα τουλάχιστον 120.000 €, μιας και από εδώ κάπου θα ξεκινούν οι τιμές για την S (με το τέλος ταξινόμησης στο 50 και όχι στο 100%) και θα ανεβαίνουν. Τόσο επιλέγοντας την τετρακίνηση όσο και τον turbo, αλλά και τσεκάροντας στοιχεία από τη λίστα των εξτρά. Όπου οι άνθρωποι της Porsche ξεπέρασαν για άλλη μια φορά τον εαυτό τους. Θέλετε ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα; Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει ως κάλυμμα του χώρου αποσκευών ρολό, ενώ το σταθερό χρεώνεται

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)