Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιχείρηση Βαλκυρία

Αν ειχα μπει με κλειστα τα ματια στην Panamera και με κάποιο μαγικό τρόπο έβλεπα μόνο το ταμπλό εκεί γύρω από τον πίνακα οργάνων, θα έπαιρνα όρκο πως πρόκειται για μια 911.
Ευχή γιατί όταν έχεις στο πορτοφόλιό σου ένα τόσο χαρισματικό μοντέλο, με τόσο τεχνολογικό βάθος και με μια τόσο διαχρονική εικόνα που συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο για δεκαετίες είσαι ευλογημένος και κατάρα γιατί ό,τι και να κάνεις συγκρίνεται μοιραία με το τοτέμ. Τόσο από πλευράς αίσθησης και φιλοσοφίας όσο και λογικής.
Στην Panamera, λοιπόν, αυτός ο συνδυασμός της ευχής και της κατάρας, αυτή η βαριά σκιά της 911 λειτούργησε, αν μη τι άλλο, θετικά και το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτό που περιμένει κανείς από την Porsche. Και αυτό που η ίδια η Porsche επεδίωκε: Μια οικογενειακή σπορ λιμουζίνα που καλύπτει τους οπαδούς της μάρκας που μένουν ακάλυπτοι σε ό,τι αφορά τους χώρους από τα 2+2 και δεν είναι διατεθειμένοι να κάνουν (μεγάλους) συμβιβασμούς στη σπορ αίσθηση. Γιατί αν έκαναν θα είχαν πάρει την Cayenne, που -αν μη τι άλλο- και κύρος και εικόνα διαθέτει. Βλέποντας μέσα από τους καθρέφτες σου μια Panamera το χαμηλό της προφίλ -απόρροια και του πλάτους της- είναι αυτό που σε αναγκάζει να ρίξεις μια δεύτερη ματιά και στη συνέχεια να βγάλεις δεξί φλας και να της αφήσεις ελεύθερο το πεδίο, sorry, το δρόμο. Αυτό το λεγόμενο πρεστίζ της προσπέρασης εδώ υπάρχει σε καντάρια, ενώ οι προσδοκίες που δημιουργούνται εκπληρώνονται και με το παραπάνω: Η τελική στη βασική S είναι λίγο πάνω από τα 280 την ίδια στιγμή που η turbo πλειοδοτεί με περισσότερα από 300, ενώ η εικόνα ολοκληρώνεται από τα 5,4" και 4,2" που χρειάζονται αντίστοιχα για το 0-100. Κι αν αυτό μπορεί να θεωρηθεί και ειδική χρήση, η αλλαγή χαρακτήρα που επέρχεται μέσω των προγραμμάτων της ενεργητικής ανάρτησης PASM η οποία είναι παντού στάνταρ -ανεξάρτητα από το αν συνδυάζεται με συμβατικά (ελατήρια) ή πνευματικά στοιχεία, στάνταρ τα τελευταία στην turbo- αποτελεί το πλέον καθοριστικό στοιχείο στο χαρακτήρα της Panamera. Ένα κοινό που θα πρέπει να έχει διαθέσιμα τουλάχιστον 120.000 €, μιας και από εδώ κάπου θα ξεκινούν οι τιμές για την S (με το τέλος ταξινόμησης στο 50 και όχι στο 100%) και θα ανεβαίνουν. Τόσο επιλέγοντας την τετρακίνηση όσο και τον turbo, αλλά και τσεκάροντας στοιχεία από τη λίστα των εξτρά. Όπου οι άνθρωποι της Porsche ξεπέρασαν για άλλη μια φορά τον εαυτό τους. Θέλετε ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα; Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει ως κάλυμμα του χώρου αποσκευών ρολό, ενώ το σταθερό χρεώνεται

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.

Ανάβαση Πιτίτσας - Αποτελέσματα ...

1ο Σκέλος!  2ο Σκέλος! Κατάταξη!

Ανάβαση Κύμης - Συμμετοχές .....

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ !!!