Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

SKODA SUPERB COMBI

Αν και οι διαστάσεις του αμαξώματος θα διατηρηθούν στα επίπεδα της τετράθυρης έκδοσης, ο ανασχεδιασμός του πίσω τμήματος αναμένεται να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τις μεταφορικές δυνατότητες του Superb
Την εξειδίκευσή της στην εξέλιξη και την παραγωγή station wagon προτάσεων αναμένεται να αποδείξει, για μια ακόμη φορά, η Skoda.
Μετά τη Fabia και την πρόσφατα ανανεωμένη Octavia, το επιβλητικών διαστάσεων Superb αναμένεται να αποκτήσει τη δική του station wagon έκδοση.
Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες μαρτυρούν πως το Superb Combi βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο δοκιμών, ενισχύοντας τα σενάρια που το θέλουν να πραγματοποιεί την επίσημη πρεμιέρα του μέσα στους επόμενους μήνες.
Όπως ήταν αναμενόμενο το μπροστινό τμήμα του αμαξώματος δεν παρουσιάζει ουσιαστικές αλλαγές σε σχέση με την τετράθυρη έκδοση του αυτοκινήτου.
Αντίθετα, η όψη του πίσω τμήματος έχει διαφοροποιηθεί, καθώς η «πέμπτη» πόρτα έχει ανασχεδιαστεί πλήρως, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τις μεταφορικές δυνατότητες της τσεχικής ναυαρχίδας.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες οι εξωτερικές διαστάσεις θα διατηρηθούν στα επίπεδα του τετράθυρου αμαξώματος, αγγίζοντας τα 4,9 μέτρα, ενώ στο υπάρχουν μοντέλο θα παραπέμπουν οι έξι συνολικά εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου.
Ξεκινώντας από τα 1.400 κ.εκ. και τους 125 ίππους του υπερτροφοδοτούμενου TSI μοτέρ, το Superb Combi θα φτάνει μέχρι τους 260 ίππους στην ατμοσφαιρική και πιθανότατα τετρακίνητη έκδοση των 3,2 λίτρων.
Το σύνολο της γκάμας του αυτοκινήτου θα εξοπλίζεται με μηχανικά κιβώτιο έξι σχέσεων, αν και προαιρετικά θα διατίθεται και το εξατάχυτο, ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...