
Η δεύτερη θεματική ενότητα της καμπάνιας αναφέρεται στα ταξί. Με την προσπάθεια η οποία είναι σε εξέλιξη για τη βελτίωση της ποιότητας υπηρεσιών, την εφαρμογή των προγραμμάτων GPS και τα σεμινάρια προς τους οδηγούς.
-Η τρίτη πτυχή της καμπάνιας αναφέρεται στα ΚΤΕΛ, τα οποία θεωρούν ότι είναι Μέσο κοινωνικής μεταφοράς, τις πολιτικές για την ανανέωση του στόλου και στο στόχο της λειτουργίας τους, που είναι η άρση της απομόνωσης των πιο απομακρυσμένων περιοχών της πατρίδας μας.
-Τέταρτη πτυχή στην πρώτη ενότητα, είναι το θέμα της οδικής ασφάλειας με παράλληλες πρωτοβουλίες που όλο το επόμενο διάστημα θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται από το Υπουργείο Μεταφορών για την ενημέρωση του κόσμου, αλλά και πρωτοβουλίες οι οποίες θα προσπαθούν να αντιμετωπίσουν στο μέτρο των δικών μας αρμοδιοτήτων το ζήτημα.
Οι βασικοί στόχοι της καμπάνιας που αφορά τις Μεταφορές, είναι να αναδειχθεί ο κοινωνικός χαρακτήρας των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, να προβληφθεί η ανάγκη βελτίωσης της ποιότητας των υπηρεσιών. Γι' αυτό και θα τρέχει παράλληλα με προσπάθειες που γίνονται για τη βελτίωση αυτής της ποιότητας, να αναδειχθεί ο παράγοντας ασφάλεια, ταχύτητα και οικολογία στις Μεταφορές.
Οι βασικοί στόχοι της καμπάνιας που αφορά τις Μεταφορές, είναι να αναδειχθεί ο κοινωνικός χαρακτήρας των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, να προβληφθεί η ανάγκη βελτίωσης της ποιότητας των υπηρεσιών. Γι' αυτό και θα τρέχει παράλληλα με προσπάθειες που γίνονται για τη βελτίωση αυτής της ποιότητας, να αναδειχθεί ο παράγοντας ασφάλεια, ταχύτητα και οικολογία στις Μεταφορές.