
Στη θέση τους και οι γνωστοί μας βενζινοκινητήρες των 1.2 και 1.4 λίτρων, απόδοσης 69 και 100 ίππων αλλά και o πετρελαιοκινητήρας 1.3 Multijet των 75 ίππων. Ίσως κάποια στιγμή να το δούμε και ως Abarth! Οι δύο κινητήρες βενζίνης μπορούν να συνδυαστούν με μηχανικά κιβώτια αλλά και Dualogic, όπως επίσης και με το οικολογικό και οικονομικό σύστημα Start&Stop, κάτι το οποίο δεν προβλέπεται για την έκδοση diesel.
Η είδηση όμως βρίσκεται στο πίσω μέρος του και συγκεκριμένα στην ύπαρξη αντιστρεπτικής δοκού, ίδια με αυτή που χρησιμοποιείται και στο Abarth, η οποία πλέον θα εφοδιάζει και όλη τη γκάμα του μοντέλου, προσδίδοντάς θετικά οδηγικά χαρακτηριστικά που της έλειπαν. Οι αλλαγές σε σχέση με το κλειστό μοντέλο συνεχίζονται με το ενισχυμένο πλαίσιο πάνω από το εμπρός παρμπρίζ καθώς και με τη χρησιμοποίηση φώτων Xenon. Η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη υφασμάτινη οροφή, ανοίγει και κλείνει (σε τρία στάδια) με δύο κουμπιά, ενώ όλη η διαδικασία μπορεί να πραγματοποιηθεί με ταχύτητα έως και 60 χλμ./ώρα.
ο αυτοκίνητο θα έρθει στη χώρα μας τον Ιανουάριο, αλλά από τον Οκτώβριο θα αρχίσουν οι παραγγελίες του. Τρεις οι διαθέσιμες εκδόσεις του, Pop, Lounge και Rock.