Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

FIAT 500 C

Πενήντα δύο χρόνια μετά την παρουσίαση του πρώτου 500 «κάμπριο» έφτασε η στιγμή για τη Fiat να παρουσιάσει την επόμενη γενιά του, με τον κωδικό 500C. Με αυτό τον τρόπο, το αυτοκίνητο-gadget της εποχής μας, διευρύνει ακόμη περισσότερο τη γκάμα του, στοχεύοντας σε αυτούς που θέλουν με μια κίνηση να αποκαλύπτουν τον ουρανό πάνω από τα κεφάλια τους, είτε στη περίπτωση που το αυτοκίνητό τους είναι καθαρά κάμπριο είτε semi-convertible όπως το συγκεκριμένο, αφού τόξα και κολώνες παραμένουν στη θέση τους.
Στη θέση τους και οι γνωστοί μας βενζινοκινητήρες των 1.2 και 1.4 λίτρων, απόδοσης 69 και 100 ίππων αλλά και o πετρελαιοκινητήρας 1.3 Multijet των 75 ίππων. Ίσως κάποια στιγμή να το δούμε και ως Abarth! Οι δύο κινητήρες βενζίνης μπορούν να συνδυαστούν με μηχανικά κιβώτια αλλά και Dualogic, όπως επίσης και με το οικολογικό και οικονομικό σύστημα Start&Stop, κάτι το οποίο δεν προβλέπεται για την έκδοση diesel.
Η είδηση όμως βρίσκεται στο πίσω μέρος του και συγκεκριμένα στην ύπαρξη αντιστρεπτικής δοκού, ίδια με αυτή που χρησιμοποιείται και στο Abarth, η οποία πλέον θα εφοδιάζει και όλη τη γκάμα του μοντέλου, προσδίδοντάς θετικά οδηγικά χαρακτηριστικά που της έλειπαν. Οι αλλαγές σε σχέση με το κλειστό μοντέλο συνεχίζονται με το ενισχυμένο πλαίσιο πάνω από το εμπρός παρμπρίζ καθώς και με τη χρησιμοποίηση φώτων Xenon. Η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη υφασμάτινη οροφή, ανοίγει και κλείνει (σε τρία στάδια) με δύο κουμπιά, ενώ όλη η διαδικασία μπορεί να πραγματοποιηθεί με ταχύτητα έως και 60 χλμ./ώρα.
ο αυτοκίνητο θα έρθει στη χώρα μας τον Ιανουάριο, αλλά από τον Οκτώβριο θα αρχίσουν οι παραγγελίες του. Τρεις οι διαθέσιμες εκδόσεις του, Pop, Lounge και Rock.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...