Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Audi A5 Sportback: Ένα coupe σε hatchback... συσκευασία

Η προσπάθεια των κατασκευαστών να συνδυάσουν την πρακτικότητα ενός hatchback ή sedan αμαξώματος με το ελκυστικό προφίλ ενός καλλίγραμμου coupe, οδήγησε στη δημιουργία μιας νέας κατηγορίας αυτοκινήτων. Το πετυχημένο παράδειγμα της Mercedes-Benz CLS ακολούθησε η VW, με το Passat CC, ενώ μια ακόμη επιβεβαιωμένη, πλέον, προσπάθεια του γερμανικού ομίλου αυτοκινητοβιομηχανιών θα αποτελέσει σύντομα τη νέα πρόταση της σταθερά ανερχόμενης κατηγορίας. Ο λόγος, βέβαια, για το A5, που μετά την coupe και cabrio εκδοχή του, ενισχύει την παρουσία του στην ευρωπαϊκή αγορά με τις εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου του πεντάθυρου αμαξώματος. Το A5 Sportback διατηρεί αρκετά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του coupe αμαξώματος, όπως η επικλινής οροφή που "στέκεται" 3,6 εκατοστά χαμηλότερα από αυτήν του A4.
Παράλληλα, οι κοντοί πρόβολοι και το μακρύ μεταξόνιο των 2,81 μέτρων συμβάλλουν στη δημιουργία μιας εντυπωσιακής εικόνας, η οποία υπογραμμίζεται από την απουσία πλαισίων και στις τέσσερις πόρτες. Παρά το αισθητά μικρότερο ύψος του αμαξώματος, οι εσωτερικές διαστάσεις του τετραθέσιου θαλάμου επιβατών μπορούν να συγκριθούν με αυτές του A4, ενώ ο όγκος του χώρου αποσκευών ξεκινά από τα 480 λίτρα και μπορεί να φτάσει με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων στα 980. Η γκάμα του A5 θα περιλαμβάνει αποκλειστικά κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού καυσίμου.
Στην πρώτη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με το δίλιτρο TFSI μοτέρ των 211 ίππων και με τον ατμοσφαιρικό V6 των 265 ίππων, ενώ στην δεύτερη με τους TDI κινητήρες των 2,0, 2,7 και 3,0 λίτρων, απόδοσης 170, 190 και 240 ίππων αντίστοιχα. Η πεντάθυρη εκδοχή του A5 θα εξοπλίζεται με ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα δυναμικής ευστάθειας, που θα περιλαμβάνει ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για τους μπροστινούς τροχούς, ενώ τις ισχυρότερες εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου θα συνοδεύει σύστημα μόνιμης τετρακίνησης.
Μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού του A5 Sportback θα είναι το dynamic steering και οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις που θα προσαρμόζουν τη σκληρότητα των αμορτισέρ. Το νέο Audi θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του τον Σεπτέμβριο, στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, χωρίς ωστόσο να έχει ανακοινωθεί, μέχρι σήμερα, η ημερομηνία έναρξης των πωλήσεών του στην ευρωπαϊκή αγορά.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...