Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εκτός WRC το Ακρόπολις το 2010(;)

Πληροφορίες θέλουν το Ράλλυ Ακρόπολις εκτός WRC το 2010 και αυτό λόγω πρότασης της ISC –παγκόσμιου promoter του θεσμού. Η εταιρεία που διαχειρίζεται την τύχη του θεσμού σε επίπεδο προβολής, λέει «ναι» στη μοναδικότητα της ταυτότητας του Ράλλυ Ακρόπολις, «ναι» στην ιστορία του, «ναι» στη διοργάνωσή του, «ναι» στην κλασικότητά του, λέει όμως ένα μεγάλο «όχι» στο αποτέλεσμα που παρουσιάζει ο εθνικός μας αγώνας σε επίπεδο μάρκετινγκ και προβολής. Στοιχείο ζωτικής σημασίας για αυτούς που «τρέχουν» το θεσμό. Και όλα αυτά σήμερα, που το Ράλλυ Ακρόπολις δε μετακόμισε απλά, αλλά εγκαταστάθηκε στο Λουτράκι, έχοντας σε θεωρητικό και κυρίως σε πρακτικό επίπεδο την αμέριστη υποστήριξη του Δήμου και των τοπικών παραγόντων, οι οποίοι φαίνεται πως είδαν ό,τι δεν κατάφερε να δει η Πολιτεία τα τελευταία 56 χρόνια! Η οριστική απόφαση για τους αγώνες που θα συνθέσουν το καλαντάρι του 2010 θα παρθεί μέσα στον Ιούνιο από την Παγκόσμια Ομοσπονδία, η οποία κατά το μεγαλύτερο μέρος θα βασιστεί στην πρόταση της ISC. Και η πρόταση αυτή θέλει στο Πρωτάθλημα αγώνες σαν αυτόν της Φινλανδίας που θα μπορούσε να αποτελέσει «σχολή προβολής και μάρκετινγκ» για οποιονδήποτε, της Αγγλίας που υιοθετεί ό,τι προστάζει το σύγχρονο μάρκετινγκ, αλλά και αυτόν της Πορτογαλίας, που μπήκε, βγήκε, ξαναμπήκε και φαίνεται πως πλέον ήρθε για να μείνει. Γιατί; Γιατί το εκεί κράτος –όπως και τόσα άλλα- αντιλαμβάνεται τη σπουδαιότητα του γεγονότος και το αποδεικνύει με πράξεις ουσίας (… για χορηγίες μιλάμε) και όχι με το να ρίχνει… καρό σημαίες διά των εκπροσώπων του στη ράμπα του τερματισμού. Εδώ στο Ελλάντα η «κρατική υποστήριξη» ως έννοια δεν έχει βρει ακόμα την επεξήγησή της στα λεξικά, παρά την άψογη διοργάνωση του αγώνα, άλλοτε και τώρα, παρά τα… παρακάλια από πλευράς Οργάνωσης, παρά τις διακρίσεις που στο τέλος της ημέρας έχει καταφέρει να πάρει το Ράλλυ Ακρόπολις. Αλήθεια, τι ποσόν διακινήθηκε για την προώθηση της συμμετοχής μας –με τον κατά τ’ άλλα συμπαθή Σάκη- στη Eurovision; Από τη στιγμή που το Κράτος αδιαφορεί, το να περιμένουμε να δούμε μεγάλους χορηγούς δίπλα στην Οργάνωση θα συνεχίσει να αποτελεί όνειρο θερινής νυκτός. Που σημαίνει «αγαπητή FIA θα κάνω έναν τέλειο, οργανωτικά, αγώνα, αλλά… ως εκεί». Ε, δυστυχώς εν έτει 2010 αυτό δεν αρκεί, και η ISC δεν είναι εδώ για να κάνει τα στραβά μάτια. Τα ίδια πράγματα γράφονται και σχολιάζονται δεκαετίες τώρα. Αυτί πάντως δεν ίδρωσε. Επί του παρόντος, και πριν από την οριστική απόφαση της FIA, θέλουμε να ελπίζουμε πως η πληροφορία περισσότερο θα τονώσει, παρά θα ρίξει το ηθικό της Οργάνωσης και αναμένουμε να δούμε το καλύτερο Ακρόπολις των τελευταίων ετών, όπως άλλωστε του αξίζει!
Π.Τ.
πηγή RALLY.GR

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)