Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εκτός WRC το Ακρόπολις το 2010(;)

Πληροφορίες θέλουν το Ράλλυ Ακρόπολις εκτός WRC το 2010 και αυτό λόγω πρότασης της ISC –παγκόσμιου promoter του θεσμού. Η εταιρεία που διαχειρίζεται την τύχη του θεσμού σε επίπεδο προβολής, λέει «ναι» στη μοναδικότητα της ταυτότητας του Ράλλυ Ακρόπολις, «ναι» στην ιστορία του, «ναι» στη διοργάνωσή του, «ναι» στην κλασικότητά του, λέει όμως ένα μεγάλο «όχι» στο αποτέλεσμα που παρουσιάζει ο εθνικός μας αγώνας σε επίπεδο μάρκετινγκ και προβολής. Στοιχείο ζωτικής σημασίας για αυτούς που «τρέχουν» το θεσμό. Και όλα αυτά σήμερα, που το Ράλλυ Ακρόπολις δε μετακόμισε απλά, αλλά εγκαταστάθηκε στο Λουτράκι, έχοντας σε θεωρητικό και κυρίως σε πρακτικό επίπεδο την αμέριστη υποστήριξη του Δήμου και των τοπικών παραγόντων, οι οποίοι φαίνεται πως είδαν ό,τι δεν κατάφερε να δει η Πολιτεία τα τελευταία 56 χρόνια! Η οριστική απόφαση για τους αγώνες που θα συνθέσουν το καλαντάρι του 2010 θα παρθεί μέσα στον Ιούνιο από την Παγκόσμια Ομοσπονδία, η οποία κατά το μεγαλύτερο μέρος θα βασιστεί στην πρόταση της ISC. Και η πρόταση αυτή θέλει στο Πρωτάθλημα αγώνες σαν αυτόν της Φινλανδίας που θα μπορούσε να αποτελέσει «σχολή προβολής και μάρκετινγκ» για οποιονδήποτε, της Αγγλίας που υιοθετεί ό,τι προστάζει το σύγχρονο μάρκετινγκ, αλλά και αυτόν της Πορτογαλίας, που μπήκε, βγήκε, ξαναμπήκε και φαίνεται πως πλέον ήρθε για να μείνει. Γιατί; Γιατί το εκεί κράτος –όπως και τόσα άλλα- αντιλαμβάνεται τη σπουδαιότητα του γεγονότος και το αποδεικνύει με πράξεις ουσίας (… για χορηγίες μιλάμε) και όχι με το να ρίχνει… καρό σημαίες διά των εκπροσώπων του στη ράμπα του τερματισμού. Εδώ στο Ελλάντα η «κρατική υποστήριξη» ως έννοια δεν έχει βρει ακόμα την επεξήγησή της στα λεξικά, παρά την άψογη διοργάνωση του αγώνα, άλλοτε και τώρα, παρά τα… παρακάλια από πλευράς Οργάνωσης, παρά τις διακρίσεις που στο τέλος της ημέρας έχει καταφέρει να πάρει το Ράλλυ Ακρόπολις. Αλήθεια, τι ποσόν διακινήθηκε για την προώθηση της συμμετοχής μας –με τον κατά τ’ άλλα συμπαθή Σάκη- στη Eurovision; Από τη στιγμή που το Κράτος αδιαφορεί, το να περιμένουμε να δούμε μεγάλους χορηγούς δίπλα στην Οργάνωση θα συνεχίσει να αποτελεί όνειρο θερινής νυκτός. Που σημαίνει «αγαπητή FIA θα κάνω έναν τέλειο, οργανωτικά, αγώνα, αλλά… ως εκεί». Ε, δυστυχώς εν έτει 2010 αυτό δεν αρκεί, και η ISC δεν είναι εδώ για να κάνει τα στραβά μάτια. Τα ίδια πράγματα γράφονται και σχολιάζονται δεκαετίες τώρα. Αυτί πάντως δεν ίδρωσε. Επί του παρόντος, και πριν από την οριστική απόφαση της FIA, θέλουμε να ελπίζουμε πως η πληροφορία περισσότερο θα τονώσει, παρά θα ρίξει το ηθικό της Οργάνωσης και αναμένουμε να δούμε το καλύτερο Ακρόπολις των τελευταίων ετών, όπως άλλωστε του αξίζει!
Π.Τ.
πηγή RALLY.GR

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μολών Λαβέ ...

Οι χωμάτινοι αγώνες για το 2025 ξεκινούν με το Rally Sprint Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου που θα διεξαχθεί στην Σπάρτη και στο χωριό Καρυές Λακωνίας. Η αγωνιστική διαδρομή των 12 χιλιομέτρων στο βουνό Πάρνωνας, μετά από το περσινό ρεκόρ συμμετοχών απέδειξε ότι είναι ενδιαφέρουσα και ιδιαίτερα αγαπητή στους οδηγούς. Προσφέρει γρήγορα , τεχνικά και πολύ θεαματικά κομμάτια που απαιτούν ικανότητα και εμπειρία από τους αθλητές που με τις προσπάθειες τους θα ικανοποιήσουν τους πολλούς θεατές που κάθε χρόνο κατακλύζουν την διαδρομή. Την μεγάλη ποικιλία στροφών για το μέγεθος της διαδρομής , το καλό οδόστρωμα με τις παραλλαγές του σχολίασε και ο παγκοσμίου επιπέδου συνοδηγός Denis Giraudet που συμμετείχε στον αγώνα την προηγούμενη χρονιά. Εκτός από αυτούς που θα διεκδικήσουν το Κύπελλο Χώματος του 2025 , ο αγώνας προσφέρεται για μια ‘εν θερμώ΄ δοκιμή και για τους διεκδικητές του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Τα σωματεία ΑΣΣΟΑΑ και ΑΡΤΕΜΙΣ μαζί με τον Δήμο Σπάρτης διοργανώνουν...

Π.Π.D. 2ος Γύρος ...

Στις 8-9 Μαρτίου 2025 το αεροδρόμιο Τριόδου Μεσσήνης θα φιλοξενήσει τον 2ο αγώνα του Πανελληνίου πρωταθλήματος Drift 1 και Drift 2, καθώς και του Κυπέλλου Drift 3. Ο αγώνας θα γίνει από το αθλητικό σωματείο ΛΕΝΟΕ υπό την αιγίδα της ΟΜΑΕ. Οι συμμετοχές ξεκίνησαν τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου και κλείνουν την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου. Υποχρεωτικά δηλώνετε στο σάιτ lenoe.club ότι σας ζητηθεί για την συμμετοχή, ονόματα μηχανικών και χορηγών. Η τιμή συμμετοχής για Drift 1 και 2 είναι 180 ευρώ, για Drift 3 είναι 150 ευρώ, χωρίς να συμπεριλάμβανεται το παράβολο ασφάλισης. Η συμμετοχή δικαιούται ελεύθερη είσοδο του οδηγού και τριών (3) μηχανικών. Όλοι οι αθλητές δηλώνουν συμμετοχή στο (e-omae-epa.gr), πηγαίνοντας στους αγώνες – δήλωση συμμετοχής και πληρώνοντας το ανάλογο παράβολο. Το υπόλοιπο ποσό (ανάλογα της κατηγορίας) πληρώνεται στον διοικητικό έλεγχο (στο αεροδρόμιο). Οι κατηγορίες είναι: Drift ζευγαριών (Drift 1: Pro) Drift ζευγαριών (Drift 2: Pro2) Drift μονά περάσματα (Drift 3: Street Le...

Εκκίνηση ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας της φετινής χρονιάς ξεκινάει τον Μάρτιο! Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) συμφώνησε με την εταιρεία Iron Team, η οποία θα αναλάβει το 2025 την προώθηση και την προβολή των αγώνων ταχύτητας. Ένας από τους παλαιότερους θεσμούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας, φέτος κάνει νέο ξεκίνημα και περιλαμβάνει 4 αγώνες σε δύο εμβληματικές τοποθεσίες!  Η αρχή θα γίνει στις 8 και 9 Μαρτίου με τον πρώτο αγώνα της χρονιάς που θα διεξαχθεί στην Τρίπολη. Στις 12 και 13 Απριλίου, τα Μέγαρα θα φιλοξενήσουν τη δεύτερη συνάντηση της χρονιάς, ενώ στην πίστα των Μεγάρων θα διεξαχθεί ο τρίτος γύρος του θεσμού στις 25 και 26 Οκτωβρίου. Ο τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας του 2025 θα λάβει χώρα στην Τρίπολη στις 6 και 7 Δεκεμβρίου. Συνοπτικά, το καλεντάρι του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας έχει ως εξής: Τρίπολη (8-9 Μαρτίου) Μέγαρα (12-13 Απριλίου) Μέγαρα (25-26 Οκτωβρίου) Τρίπολη (6-7 Δεκεμβρίου)