
Κουβαλώντας το ίδιο σπορ pedigree που το καθιέρωσε στην συνείδηση του κοινού το Clio RS στην νέα version του γίνεται ακόμα καλύτερο.
Μπορεί η διαφορές σε ισχύ (πλέον 203 ίπποι) και ροπή να είναι περιορισμένες εν τούτοις το Clio RS έχει καλύτερες επιδόσεις εξαιτίας της καλύτερης αεροδυναμικής του αμαξώματος, της νέας χαρτογράφησης του κινητήρα και του γεγονότος πως οι τρείς πρώτες ταχύτητες έχουν «κοντύνει». Από κει και πέρα το νέο Clio RS διαθέτει σαφώς πιο επιθετική εξωτερική εμφάνιση (αποκλειστικό το χρώμα Allien Green) ενώ στον εσωτερικό διάκοσμο ξεχωρίζουν τα Recaro καθίσματα και το στροφόμετρο με χρωματισμένο φόντο.
Μπορεί η διαφορές σε ισχύ (πλέον 203 ίπποι) και ροπή να είναι περιορισμένες εν τούτοις το Clio RS έχει καλύτερες επιδόσεις εξαιτίας της καλύτερης αεροδυναμικής του αμαξώματος, της νέας χαρτογράφησης του κινητήρα και του γεγονότος πως οι τρείς πρώτες ταχύτητες έχουν «κοντύνει». Από κει και πέρα το νέο Clio RS διαθέτει σαφώς πιο επιθετική εξωτερική εμφάνιση (αποκλειστικό το χρώμα Allien Green) ενώ στον εσωτερικό διάκοσμο ξεχωρίζουν τα Recaro καθίσματα και το στροφόμετρο με χρωματισμένο φόντο.

