
Μέσα σε κάθε τροχό, εδράζονται δύο κινητήρες (ένας για την κίνηση του τροχού κι ένας για την ανάρτηση) κάνοντας έτσι την τετρακίνηση και την ανεξάρτητη ανάρτηση πραγματικότητα με έναν ιδιαίτερο τρόπο. Φυσικά, και οι τροχοί είναι πολύ μεγαλύτεροι από όσο έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σε αυτοκίνητα. Ούτως ή άλλως, όμως, η εφαρμογή είναι εκπληκτική τόσο σε σύλληψη, όσο και σε απόδοση. Όπως και το Fetish (το προηγούμενο concept της Venturi), έτσι και το Volage προορίζεται για χειροποίητο με εξαιρετικά μικρή συνολική παραγωγή. Είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από ελαφρά υλικά και διαθέτει χώρους για τους συσσωρευτές σε σημεία τέτοια που να είναι εφικτή μια κατανομή βάρους ανά άξονα, κοντά στο ιδανικό 45/55% εμπρός-πίσω για τα 1.075 κιλά του.
Οι πληροφορίες της Venturi αναφορικά με το Volage κάνουν λόγο για χρόνο μικρότερο των 5,0" για τα 100 χλμ./ώρα από στάση, ενώ η παραγωγή του υπολογίζεται πως θα μπορεί να γίνει πραγματικότητα μετά το 2012.
