
Στο εξεζητημένο προφίλ της Veyron -ας μην ξεχνάμε ότι έχουμε να κάνουμε με το ταχύτερο και ακριβότερο τετράτροχο παραγωγής- η γαλλική φίρμα φιλοδοξεί να προσθέσει ένα... οικογενειακών προδιαγραφών τετράθυρο coupe, με τέσσερις θέσεις στο εσωτερικό του και έναν υποτυπώδη χώρο αποσκευών που θα... πολλαπλασιάζει τις μεταφορικές του δυνατότητες.
Πηγή έμπνευσης θα αποτελέσει η Royale Type 41 του 1927, από την οποία θα προέρθει και το... βασιλικό όνομα του νέου supercar της Bugatti. Παρόλα αυτά, το τετράθυρο κατασκεύασμα της γαλλικής φίρμας θα διατηρήσει τα επιβλητικά χαρακτηριστικά της Veyron, όπως άλλωστε και την απαγορευτική τιμή της.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η Bugatti εξελίσσει από κοινού με την Bentley το "δάπεδο" πάνω στο οποίο θα δημιουργηθεί η τετράθυρη και τετραθέσια Royale, μεταφέροντας τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα του 1001 ίππων από το πίσω τμήμα του αμαξώματος στο μπροστινό.
Αντίθετα, χωρίς ουσιαστικές τροποποιήσεις θα διατηρηθεί το σύστημα μετάδοσης το οποίο αποτελείται από το κεντρικό διαφορικό τύπου Haldex που "μοιράζει" τη ροπή των 1.250 Nm μεταξύ του μπροστινού και πίσω άξονα και από το επτάταχυτο, ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Στα παραπάνω χαρακτηριστικά θα πρέπει να προσθέσουμε το κατασκευασμένο από συνθετικά υλικά αμάξωμα και τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα που θα επιτρέπουν στην Royale να διατηρεί την επαφή της με το οδόστρωμα σε ταχύτητες που ξεπερνούν ακόμα και τα 400 χλμ./ώρα.
Το νέο δημιούργημα της Bugatti αναμένεται να παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο, αν και η περιορισμένη διάθεσή του στους λιγοστούς, αλλά σε κάθε περίπτωση πιστούς, πελάτες της φίρμας θα ξεκινήσει περίπου τρία χρόνια αργότερα