Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Bugatti Royale: Ένα supercar για όλη την οικογένεια

Με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από την ίδρυσή της, η Bugatti επιστρέφει στις τετράθυρες και τετραθέσιες προτάσεις που έχει αναδείξει στο μακρινό παρελθόν.
Στο εξεζητημένο προφίλ της Veyron -ας μην ξεχνάμε ότι έχουμε να κάνουμε με το ταχύτερο και ακριβότερο τετράτροχο παραγωγής- η γαλλική φίρμα φιλοδοξεί να προσθέσει ένα... οικογενειακών προδιαγραφών τετράθυρο coupe, με τέσσερις θέσεις στο εσωτερικό του και έναν υποτυπώδη χώρο αποσκευών που θα... πολλαπλασιάζει τις μεταφορικές του δυνατότητες.
Πηγή έμπνευσης θα αποτελέσει η Royale Type 41 του 1927, από την οποία θα προέρθει και το... βασιλικό όνομα του νέου supercar της Bugatti. Παρόλα αυτά, το τετράθυρο κατασκεύασμα της γαλλικής φίρμας θα διατηρήσει τα επιβλητικά χαρακτηριστικά της Veyron, όπως άλλωστε και την απαγορευτική τιμή της.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η Bugatti εξελίσσει από κοινού με την Bentley το "δάπεδο" πάνω στο οποίο θα δημιουργηθεί η τετράθυρη και τετραθέσια Royale, μεταφέροντας τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα του 1001 ίππων από το πίσω τμήμα του αμαξώματος στο μπροστινό.
Αντίθετα, χωρίς ουσιαστικές τροποποιήσεις θα διατηρηθεί το σύστημα μετάδοσης το οποίο αποτελείται από το κεντρικό διαφορικό τύπου Haldex που "μοιράζει" τη ροπή των 1.250 Nm μεταξύ του μπροστινού και πίσω άξονα και από το επτάταχυτο, ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Στα παραπάνω χαρακτηριστικά θα πρέπει να προσθέσουμε το κατασκευασμένο από συνθετικά υλικά αμάξωμα και τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα που θα επιτρέπουν στην Royale να διατηρεί την επαφή της με το οδόστρωμα σε ταχύτητες που ξεπερνούν ακόμα και τα 400 χλμ./ώρα.
Το νέο δημιούργημα της Bugatti αναμένεται να παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο, αν και η περιορισμένη διάθεσή του στους λιγοστούς, αλλά σε κάθε περίπτωση πιστούς, πελάτες της φίρμας θα ξεκινήσει περίπου τρία χρόνια αργότερα

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...