
Μέχρι στιγμης, μεγαλύτερη έμφαση δίνονταν στα υβριδικά, και με τη χρήση αιθανόλης οχήματα. Φαίνεται όμως πως και τα ηλεκτροκίνητα οχήματα μπαίνουν πιο δυναμικά στο προσκήνιο. Το υψηλό κόστος πια των καυσίμων και η ανάγκη για φιλικότερα προς το περιβάλλον προϊόντα δίνουν έναυσμα για περισσότερη προσοχή στα ηλεκτροκίνητα. Στις ΗΠΑ για παράδειγμα, η αγορά είχε μάθει να καταναλώνει την βενζίνη και τα άλλα πετρελαιοειδή σε αφθονία, χωρίας να νοιαστεί για τυχόν υψηλές τιμές ή άλλες μορφές ενέργειας.
Τώρα όμως γίνονται προσπάθειες και στο επίκεντρο βρίσκονται τα οχήματα που θα χρησιμοποιούν ηλεκτρική ενέργεια. Ηδη το υπουργείο Ενέργειας στις ΗΠΑ, έχει αναγγείλει την ενίσχυση των επενδυτικών προγραμμάτων εταιριών όπως η Chrysler, η General Motors και η Ford.
με $30 εκατ με κοπό την βελτίωση των οχημάτων ηλεκτρικής ενέργειας. Στόχος, σύμφωνα με την General Motors, είναι το 2010 ως χρονιά ορόσημο για την μαζική κατανάλωση των ηλεκτρικών οχημάτων από τους πολίτες.
Σε γενικές γραμμές βέβαια πρέπει να υπάρξει μια συνολική στροφή προς τα "πράσινα" οχήματα και η αναγκαιότητα στήριξης της προσπάθειας τόσο από το κράτος όσο και από ιδιώτες είναι αναγκαία. Βασικά στοιχεία είναι η ανάπτυξη των μπαταριών, ίσως ένα μικρό μέρος απαλλαγής από τη φορολογία για να ενθαρύνουν οι πολιτείες την χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Από την άλλη μερία, στήριξη θα πρέπει να έχουν και οι αυτοκινητοβιομηχανίες με στόχο να αναδιοργανώσουν τις εγκαταστάσεις τους.
Βασικότερη όμως παράμετρος όμως είναι οι μπαταρίες και η επαναφόρτισή τους. Σημαντικό θα είναι για τους καταναλωτές να κατέχουν μια μπαταρία που θα "αντέχει" τουλάχιστον για μια ημέρα καθημερινής χρήσης. Ενώ σημαντικό θα είναι και ο τρόπος και η ευκολία που θα μπορεί κανείς να επαναφορτίσει το όχημά του.
