Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

8ο ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

Στις 5 Ιουλίου 2002 το όνειρο μερικών ρομαντικών φίλων του κλασικού αυτοκινήτου έγινε πραγματικότητα και το 1ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις ξεκίνησε από το Πεδίο του Άρεως. Το παρόν στον αγώνα έδωσαν άνθρωποι που είχαν συνδέσει το όνομά τους με την λαμπρή πορεία του Ράλλυ Ακρόπολις, όπως ο Α. Δαρδούφας, Μ. Γκορμεζάνο, Τζόνι Πεσμαζόγλου, Γ. Ραπτόπουλος, Ν. Καπετανάκης, Μ. Βουρδουμπάκης, ο «Ιαβέρης», Μ. Κοτσώνης και πολλοί άλλοι.
Η επιτυχία της τριήμερης εκείνης περιπέτεια που ακολούθησε τις ιστορικές διαδρομές του «Ακρόπολις» έθεσε τις βάσεις για την καθιέρωση του αγώνα, ενώ τα 45 πληρώματα που στήριξαν με τη συμμετοχή τους την πρώτη αυτή προσπάθεια, έδωσαν το αισιόδοξο μήνυμα στους οργανωτές, ότι το ιστορικό αυτοκίνητο έχει μέλλον στην Ελλάδα και του αξίζει μια λαμπερή διοργάνωση που θα βαδίσει στα χνάρια του «Ακρόπολις».Κάπως έτσι, πριν 8 χρόνια ξεκίνησε τη διαδρομή του το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις και έγινε γνωστό, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό αποκτώντας πιστούς φίλους που κάθε χρόνο βρίσκονται στη γραμμή εκκίνησης έτοιμοι να ζήσουν την αγωνιστική εμπειρία που μόνο ένα «Ακρόπολις» μπορεί να προσφέρει.
Η αυλαία της φετινής διοργάνωσης θα ανοίξει στις 6 Μαΐου 2009, με το διοικητικό και τεχνικό έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στο χώρο της ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ στο Γκάζι, ενώ στις 7 Μαΐου το απόγευμα οι αγωνιζόμενοι της Sporting και της Regularity κατηγορίας θα ξεκινήσουν τον αγώνα για την κατάκτηση της κορυφής, από τους πρόποδες της Ακρόπολης. Ο αγώνας με έδρα τα Καμένα Βούρλα θα δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να γνωρίσουν τις διαδρομές της Στερεάς Ελλάδας που χάρισαν φήμη στον εθνικό μας αγώνα και έμειναν στην ιστορία του μηχανοκινήτου αθλητισμού.Η διαδρομή για την Sporting κατηγορία έχει μήκος 1230 χλμ περίπου και περιλαμβάνει 22 ειδικές διαδρομές εκ των οποίων οι 16 είναι σε ασφάλτινη επιφάνεια και πραγματοποιούνται τις 2 πρώτες ημέρες, ενώ την τρίτη και τελευταία ημέρα οι 6 ειδικές διαδρομές πραγματοποιούνται σε χωμάτινη επιφάνεια.Οι αγωνιζόμενοι της Regularity κατηγορίας θα καλύψουν 1200 χλμ ασφάλτινης διαδρομής και θα δοκιμάσουν τις ικανότητες τους σε δοκιμασίες ακριβείας, διερχόμενοι από περιοχές της χώρας μας με τουριστικό και ιστορικό ενδιαφέρον, όπως η Λίμνη Πλαστήρα, το Χάνι της Γραβιάς κ.α.Η σημαία του αγώνα θα πέσει το απόγευμα της Κυριακής 10 Μαΐου, κάτω από την Ακρόπολη, ενώ οι νικητές θα παραλάβουν τα έπαθλα τους την Δευτέρα 11 Μαΐου στην τελετή απονομής που θα πραγματοποιηθεί στο λόφο του Φιλοπάππου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...