Από το 2011 τα World Rally Cars του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι θα βασίζονται στους κανονισμούς της κατηγορίας Super 2000 και θα έχουν ατμοσφαιρικό κινητήρα, ενώ από το 2013 ο τελευταίος ενδεχομένως θα αντικατασταθεί από κινητήρα 1.600 κ.εκ. Turbo, όπως ανακοίνωσε το Παγκόσμιο Συμβούλιο του Motorsport.
Τα S2000 είναι λιγότερο εξελιγμένα και πολύ πιο οικονομικά σε σχέση με τα σημερινά WRC. Το 2011 θα επιτρέπεται να έχουν επιπλέον αεροδυναμικά εξαρτήματα σε σχέση με τα σημερινά S2000 -που χρησιμοποιούνται κυρίως στο πρωτάθλημα IRC- αλλά θα υπόκεινται σε αυστηρούς περιορισμούς σχετικά με τον κινητήρα (π.χ. όριο 8.500 σ.α.λ.), το κιβώτιο ταχυτήτων, την ηλεκτρονική και άλλους τομείς.
Το 2010 θα επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται αυτοκίνητα και των δύο τύπων (σημερινών WRC και S2000), διότι οι δύο εργοστασιακές ομάδες του σπορ, Citroen και Ford, δήλωσαν ότι δεν προλαβαίνουν να έχουν έτοιμα τα -πιθανότατα- C3 WRC και Fiesta WRC προδιαγραφών S2000, πριν το Φθινόπωρο του 2010. Ωστόσο, με τα οικονομικότερα S2000 το σπορ θα γίνει ελκυστικό και για άλλες εργοστασιακές ομάδες, όπως οι Volkswagen, Abarth, Peugeot, Opel, Skoda, Proton.
Τα S2000 είναι λιγότερο εξελιγμένα και πολύ πιο οικονομικά σε σχέση με τα σημερινά WRC. Το 2011 θα επιτρέπεται να έχουν επιπλέον αεροδυναμικά εξαρτήματα σε σχέση με τα σημερινά S2000 -που χρησιμοποιούνται κυρίως στο πρωτάθλημα IRC- αλλά θα υπόκεινται σε αυστηρούς περιορισμούς σχετικά με τον κινητήρα (π.χ. όριο 8.500 σ.α.λ.), το κιβώτιο ταχυτήτων, την ηλεκτρονική και άλλους τομείς.
Το 2010 θα επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται αυτοκίνητα και των δύο τύπων (σημερινών WRC και S2000), διότι οι δύο εργοστασιακές ομάδες του σπορ, Citroen και Ford, δήλωσαν ότι δεν προλαβαίνουν να έχουν έτοιμα τα -πιθανότατα- C3 WRC και Fiesta WRC προδιαγραφών S2000, πριν το Φθινόπωρο του 2010. Ωστόσο, με τα οικονομικότερα S2000 το σπορ θα γίνει ελκυστικό και για άλλες εργοστασιακές ομάδες, όπως οι Volkswagen, Abarth, Peugeot, Opel, Skoda, Proton.