Η Χαλκιάς Racing Team είναι μία ιδιωτική ομάδα που ασχολείται με αγώνες Ράλλυ, κυρίως σε χωμάτινες επιφάνειες και αγωνίζεται στην κατηγορία Group N. Ο Θέμης Χαλκιάς με την ιδιότητα του οδηγού, ιδρυτή και manager αυτής της ομάδας, έχει εμπλακεί από το 1997 σε αγώνες ράλλυ και έχει διακριθεί τόσο για τις επιδόσεις του όσο και για την προσφορά του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η ιστορία βέβαια ξεκινάει από την πολύχρονη παρουσία του πατέρα του, Βασίλη Χαλκιά ο οποίος συμμετείχε για πρώτη φορά σε αγώνες ράλλυ το 1983. Στόχος της Χαλκιάς Racing είναι να παρουσιάσει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στον χώρο του Ελληνικού πρωταθλήματος, με γνώμονα το ήθος και το σεβασμό που διέπουν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Το αυτοκίνητο
Subaru Impreza WRX STI N14
Η Subaru Technica International (STI) δημιούργησε το νέο Impreza WRX STI το οποίο αποτελεί το νέο FIA Group N αυτοκίνητο της Subaru από το 2008. Το αυτοκίνητο χτίστηκε από την Χαλκιάς Racing Team με την υποστήριξη του έμπειρου Manfred Stohl (Stohl Racing).
Τεχνικά Χαρακτηριστικά Αυτοκινήτου
Κινητήρας
2.0 litre DOHC 16 valve AVCS turbocharged
Ισχύς (Base Car): 227 kW (308 PS) @ 6400 rpm
Ροπή (Base Car): 422 Nm @ 4400rpm
Περιοριστής στομίου turbo: 32 mm
Εγκέφαλος: MOTEC M800
Σύστημα Μετάδοσης
Μόνιμη τετρακίνηση 4WD
Κιβώτιο ταχυτήτων: Dog box 5 σχέσεων
Κεντρικό διαφορικό: Ενεργό, ηλεκτρο-μηχανικό κλείδωμα
Εμπρός και πίσω διαφορικά: Μηχανικά μπλοκέ
Εγκέφαλος κεντρικού διαφορικού: MOTEC
Ανάρτηση
Ελατήρια και αποσβεστήρες: ΤΕΙΝ
Εμπρός: Γόνατα Macpherson με αντιστρεπτική μπάρα
Πίσω: Διπλά ψαλίδια με αντιστρεπτική μπάρα
Φρένα
Εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω: Αεριζόμενοι δίσκοι
Χειρόφρενο: Υδραυλικό
Διαστάσεις
Μήκος: 4415 mm
Πλάτος: 1795 mm
Ύψος: 1475 mm
Μεταξόνιο: 2625 mm
Εμπρός μετατρόχιο: 1530 mm
Πίσω μετατρόχιο: 1540 mm
Βάρος: 1470 Kg
Το αυτοκίνητο
Subaru Impreza WRX STI N14
Η Subaru Technica International (STI) δημιούργησε το νέο Impreza WRX STI το οποίο αποτελεί το νέο FIA Group N αυτοκίνητο της Subaru από το 2008. Το αυτοκίνητο χτίστηκε από την Χαλκιάς Racing Team με την υποστήριξη του έμπειρου Manfred Stohl (Stohl Racing).
Τεχνικά Χαρακτηριστικά Αυτοκινήτου
Κινητήρας
2.0 litre DOHC 16 valve AVCS turbocharged
Ισχύς (Base Car): 227 kW (308 PS) @ 6400 rpm
Ροπή (Base Car): 422 Nm @ 4400rpm
Περιοριστής στομίου turbo: 32 mm
Εγκέφαλος: MOTEC M800
Σύστημα Μετάδοσης
Μόνιμη τετρακίνηση 4WD
Κιβώτιο ταχυτήτων: Dog box 5 σχέσεων
Κεντρικό διαφορικό: Ενεργό, ηλεκτρο-μηχανικό κλείδωμα
Εμπρός και πίσω διαφορικά: Μηχανικά μπλοκέ
Εγκέφαλος κεντρικού διαφορικού: MOTEC
Ανάρτηση
Ελατήρια και αποσβεστήρες: ΤΕΙΝ
Εμπρός: Γόνατα Macpherson με αντιστρεπτική μπάρα
Πίσω: Διπλά ψαλίδια με αντιστρεπτική μπάρα
Φρένα
Εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω: Αεριζόμενοι δίσκοι
Χειρόφρενο: Υδραυλικό
Διαστάσεις
Μήκος: 4415 mm
Πλάτος: 1795 mm
Ύψος: 1475 mm
Μεταξόνιο: 2625 mm
Εμπρός μετατρόχιο: 1530 mm
Πίσω μετατρόχιο: 1540 mm
Βάρος: 1470 Kg