Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΧΑΛΚΙΑΣ RACING

Η Χαλκιάς Racing Team είναι μία ιδιωτική ομάδα που ασχολείται με αγώνες Ράλλυ, κυρίως σε χωμάτινες επιφάνειες και αγωνίζεται στην κατηγορία Group N. Ο Θέμης Χαλκιάς με την ιδιότητα του οδηγού, ιδρυτή και manager αυτής της ομάδας, έχει εμπλακεί από το 1997 σε αγώνες ράλλυ και έχει διακριθεί τόσο για τις επιδόσεις του όσο και για την προσφορά του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η ιστορία βέβαια ξεκινάει από την πολύχρονη παρουσία του πατέρα του, Βασίλη Χαλκιά ο οποίος συμμετείχε για πρώτη φορά σε αγώνες ράλλυ το 1983. Στόχος της Χαλκιάς Racing είναι να παρουσιάσει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στον χώρο του Ελληνικού πρωταθλήματος, με γνώμονα το ήθος και το σεβασμό που διέπουν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Το αυτοκίνητο
Subaru Impreza WRX STI N14
Η Subaru Technica International (STI) δημιούργησε το νέο Impreza WRX STI το οποίο αποτελεί το νέο FIA Group N αυτοκίνητο της Subaru από το 2008. Το αυτοκίνητο χτίστηκε από την Χαλκιάς Racing Team με την υποστήριξη του έμπειρου Manfred Stohl (Stohl Racing).
Τεχνικά Χαρακτηριστικά Αυτοκινήτου
Κινητήρας
2.0 litre DOHC 16 valve AVCS turbocharged
Ισχύς (Base Car): 227 kW (308 PS) @ 6400 rpm
Ροπή (Base Car): 422 Nm @ 4400rpm
Περιοριστής στομίου turbo: 32 mm
Εγκέφαλος: MOTEC M800
Σύστημα Μετάδοσης
Μόνιμη τετρακίνηση 4WD
Κιβώτιο ταχυτήτων: Dog box 5 σχέσεων
Κεντρικό διαφορικό: Ενεργό, ηλεκτρο-μηχανικό κλείδωμα
Εμπρός και πίσω διαφορικά: Μηχανικά μπλοκέ
Εγκέφαλος κεντρικού διαφορικού: MOTEC
Ανάρτηση
Ελατήρια και αποσβεστήρες: ΤΕΙΝ
Εμπρός: Γόνατα Macpherson με αντιστρεπτική μπάρα
Πίσω: Διπλά ψαλίδια με αντιστρεπτική μπάρα
Φρένα
Εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω: Αεριζόμενοι δίσκοι
Χειρόφρενο: Υδραυλικό
Διαστάσεις
Μήκος: 4415 mm
Πλάτος: 1795 mm
Ύψος: 1475 mm
Μεταξόνιο: 2625 mm
Εμπρός μετατρόχιο: 1530 mm
Πίσω μετατρόχιο: 1540 mm
Βάρος: 1470 Kg


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...