Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το νέο Kia Sorento είναι εδώ!

Λίγες μόνο ημέρες πριν από την παγκόσμια πρεμιέρα του στην έκθεση αυτοκινήτου της κορεατικής πρωτεύουσας, το δημοφιλέστατο off roader της ελληνικής αγοράς αποκαλύπτεται.
Το νέο Sorento θα βασιστεί στο δάπεδο που μέχρι σήμερα χρησιμοποιεί το Hyundai Santa Fe, γεγονός που δικαιολογεί την αύξηση των εξωτερικών του διαστάσεων και την παρουσία τριών σειρών καθισμάτων στον επταθέσιο(;) θάλαμο επιβατών.
Παράλληλα, το αυτοφερόμενο πλαίσιο υπόσχεται τη δραματική βελτίωση της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου στην άσφαλτο, η οποία και αναμένεται να εναρμονιστεί με τις σύγχρονες προτάσεις της κατηγορίας.
Αντίθετα, περιορισμένες θα είναι οι εκτός δρόμου δυνατότητες του αυτοκινήτου, καθώς θεωρείται απίθανη η διατήρηση των σχέσεων υπό-πολλαπλασιασμού και των υπόλοιπων χαρακτηριστικών που συνδέονται με τις "αναρριχητικές" δραστηριότητες του τετρακίνητου Kia.
Εξοπλισμένο με μια σειρά νέων κινητήρων βενζίνης και πετρέλαιο το Sorento δεύτερης γενιάς φιλοδοξεί να κλείσει την ψαλίδα που το χωρίζει από τον ανταγωνισμό. Ξεκινώντας από τα 2,4 λίτρα στις βενζινοκίνητες εκδόσεις και από τα 2.000 κ.εκ. στους κινητήρες πετρελαίου, αναμένεται να υιοθετήσει λύσεις που έχουν εξελιχθεί από κοινού με την Hyundai.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο turbo diesel κινητήρας των 2,2 λίτρων, ο οποίος θα αποδίδει 200 ίππους και 435 Nm ροπής, καταναλώνοντας 7 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα και πληρώντας τις προδιαγραφές ρύπων ΕURO5.
Τέλος, τους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου θα συνοδεύουν χειροκίνητα και αυτόματα κιβώτιο έξι σχέσεων.
Η διάθεση του νέου Sorento θα ξεκινήσει από την Νότια Κορέα τον Απρίλιο του 2009.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...