
Το νέο Sorento θα βασιστεί στο δάπεδο που μέχρι σήμερα χρησιμοποιεί το Hyundai Santa Fe, γεγονός που δικαιολογεί την αύξηση των εξωτερικών του διαστάσεων και την παρουσία τριών σειρών καθισμάτων στον επταθέσιο(;) θάλαμο επιβατών.
Παράλληλα, το αυτοφερόμενο πλαίσιο υπόσχεται τη δραματική βελτίωση της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου στην άσφαλτο, η οποία και αναμένεται να εναρμονιστεί με τις σύγχρονες προτάσεις της κατηγορίας.
Αντίθετα, περιορισμένες θα είναι οι εκτός δρόμου δυνατότητες του αυτοκινήτου, καθώς θεωρείται απίθανη η διατήρηση των σχέσεων υπό-πολλαπλασιασμού και των υπόλοιπων χαρακτηριστικών που συνδέονται με τις "αναρριχητικές" δραστηριότητες του τετρακίνητου Kia.
Εξοπλισμένο με μια σειρά νέων κινητήρων βενζίνης και πετρέλαιο το Sorento δεύτερης γενιάς φιλοδοξεί να κλείσει την ψαλίδα που το χωρίζει από τον ανταγωνισμό. Ξεκινώντας από τα 2,4 λίτρα στις βενζινοκίνητες εκδόσεις και από τα 2.000 κ.εκ. στους κινητήρες πετρελαίου, αναμένεται να υιοθετήσει λύσεις που έχουν εξελιχθεί από κοινού με την Hyundai.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο turbo diesel κινητήρας των 2,2 λίτρων, ο οποίος θα αποδίδει 200 ίππους και 435 Nm ροπής, καταναλώνοντας 7 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα και πληρώντας τις προδιαγραφές ρύπων ΕURO5.
Τέλος, τους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου θα συνοδεύουν χειροκίνητα και αυτόματα κιβώτιο έξι σχέσεων.
Η διάθεση του νέου Sorento θα ξεκινήσει από την Νότια Κορέα τον Απρίλιο του 2009.