
Ενάμιση μήνα πριν την έναρξη του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, όλες οι διαδικασίες έχουν δρομολογηθεί και δε μένει παρά σ’ αυτήν, την όγδοη εκδοχή του ελληνικού αγώνα που προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ και στο Ευρωπαϊκό Έπαθλο Regularity Ιστορικών Αυτοκινήτων της FIA, να απολαύσουμε ακόμα μια κορυφαία αναβίωση του Ράλλυ Ακρόπολις!
Μετά από αρκετά χρόνια, ο αγώνας μετακομίζει στα Καμένα Βούρλα όπου το Hotel Galini θα φιλοξενήσει το αρχηγείο (HQ), και το γραφείο Τύπου, τη στιγμή που η ευρύτερη περιοχή αποτελεί ένα από τα καλύτερα «πεδία» ειδικών διαδρομών. Παραδοσιακά, ο Ιερός Βράχος της Ακρόπολης θα «υποδεχτεί» τις τελετές εκκίνησης και τερματισμού, την Πέμπτη 7 και την Κυριακή 10 Μαΐου αντίστοιχα, ενώ για πρώτη φορά ο Τεχνικός Έλεγχος θα γίνει στην «Τεχνόπολις» στο Γκάζι.
Η διαδρομή για το 2009, σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα που θα συμμετάσχουν στην κατηγορία Sporting, έχει μήκος περίπου 1.230 χλμ. και περιλαμβάνει 22 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 271 χλμ., οι 16 εκ των οποίων θα διεξαχθούν σε ασφάλτινες επιφάνειες, και οι 6 σε χωμάτινες. Συγκεκριμένα, στα δύο πρώτα σκέλη τα αυτοκίνητα θα κινηθούν στην άσφαλτο και σε ειδικές διαδρομές όπως οι Μπράλος, Δεκέλεια, Μοσχοκαρυά, Μακρυράχη κ.ά. Η τρίτη και καταληκτική ημέρα θα φέρει τους αγωνιζόμενους στο χώμα, στις ειδικές διαδρομές Μενδενίτσα, Γραβιά, Ρεγγίνι και Ελάτεια (οι τελευταίες δύο, επαναλαμβανόμενες).
Εξολοκλήρου σε ασφάλτινη διαδρομή θα κινηθούν τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Regularity, όπου τα πληρώματα θα έχουν να αντιμετωπίσουν δοκιμασίες ακριβείας. Ουσιαστικά, μια διαδικασία στην οποία δε μετράει ο απόλυτος χρόνος, αλλά η λεπτομέρεια στην πλοήγηση και ο σωστός συγχρονισμός του πληρώματος.
Σημειώνεται ότι την περασμένη εβδομάδα ο Πρόεδρος της Επιτροπής Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων και παρατηρητής του αγώνα, Rod Parkin, καθώς και ο εκπρόσωπος των οδηγών, Emanuele Baldaccini, συνοδηγός του περυσινού νικητή, Marco Bianchini, επισκέφθηκαν τη διαδρομή στο σύνολό της και έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι.
Μετά από αρκετά χρόνια, ο αγώνας μετακομίζει στα Καμένα Βούρλα όπου το Hotel Galini θα φιλοξενήσει το αρχηγείο (HQ), και το γραφείο Τύπου, τη στιγμή που η ευρύτερη περιοχή αποτελεί ένα από τα καλύτερα «πεδία» ειδικών διαδρομών. Παραδοσιακά, ο Ιερός Βράχος της Ακρόπολης θα «υποδεχτεί» τις τελετές εκκίνησης και τερματισμού, την Πέμπτη 7 και την Κυριακή 10 Μαΐου αντίστοιχα, ενώ για πρώτη φορά ο Τεχνικός Έλεγχος θα γίνει στην «Τεχνόπολις» στο Γκάζι.
Η διαδρομή για το 2009, σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα που θα συμμετάσχουν στην κατηγορία Sporting, έχει μήκος περίπου 1.230 χλμ. και περιλαμβάνει 22 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 271 χλμ., οι 16 εκ των οποίων θα διεξαχθούν σε ασφάλτινες επιφάνειες, και οι 6 σε χωμάτινες. Συγκεκριμένα, στα δύο πρώτα σκέλη τα αυτοκίνητα θα κινηθούν στην άσφαλτο και σε ειδικές διαδρομές όπως οι Μπράλος, Δεκέλεια, Μοσχοκαρυά, Μακρυράχη κ.ά. Η τρίτη και καταληκτική ημέρα θα φέρει τους αγωνιζόμενους στο χώμα, στις ειδικές διαδρομές Μενδενίτσα, Γραβιά, Ρεγγίνι και Ελάτεια (οι τελευταίες δύο, επαναλαμβανόμενες).
Εξολοκλήρου σε ασφάλτινη διαδρομή θα κινηθούν τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Regularity, όπου τα πληρώματα θα έχουν να αντιμετωπίσουν δοκιμασίες ακριβείας. Ουσιαστικά, μια διαδικασία στην οποία δε μετράει ο απόλυτος χρόνος, αλλά η λεπτομέρεια στην πλοήγηση και ο σωστός συγχρονισμός του πληρώματος.
Σημειώνεται ότι την περασμένη εβδομάδα ο Πρόεδρος της Επιτροπής Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων και παρατηρητής του αγώνα, Rod Parkin, καθώς και ο εκπρόσωπος των οδηγών, Emanuele Baldaccini, συνοδηγός του περυσινού νικητή, Marco Bianchini, επισκέφθηκαν τη διαδρομή στο σύνολό της και έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι.