Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

RENAULT R29 - WILLIAMS FW 31



Χθές Δευτέρα έγιναν οι πρώτες δοκιμές στην Πορτογαλία αλλά στο pit lane δύο ομάδες είχα στήσει τη δική τους γιορτή. Renault και Williams παρουσίασαν τα μονοθέσιά τους πριν από την έναρξη των δοκιμών δείχνοντας πως η οικονομική κρίση δεν επιτρέπει δεξιώσεις και ειδικές παρουσιάσεις.
Στην πίστα του Αλγκάρβε λοιπόν, μία Γαλλική ομάδα και μία Βρετανική αποκάλυψαν τα νέα τους όπλα για το πρωτάθλημα που ξεκινά σε δύο μήνες και αμφότερες εξέπληξαν με τις επιλογές τους. Η Renault για το οπτικό αποτέλεσμα και η Williams για την πρωτοτυπία στο σύστημα KERS. Η νέα R29 είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακή στην εξωτερική της εμφάνιση με νέο λουκ και επιθετικό σχήμα. Για μία ακόμη χρονιά η Renault ξεχωρίζει για τη μύτη του μονοθεσίου και για τους εξόδους του αέρα στα πλάγια του αυτοκινήτου. Το μονοθέσιο έχει αρκετές διαφορές με το περσινό αλλά πολλές από τις ιδέες της Γαλλικής ομάδας πέρασαν στο καινούργιο αυτοκίνητο αφού ήταν μέσα στους νέους κανονισμούς της FIA. Εξωτερικά το μονοθέσιο έχει αλλάξει αισθητά αφού προστέθηκε ακόμα ένα χρώμα με την αλλαγή των χορηγών. Η “Total” δίνει δυναμικό παρών με το έντονο κόκκινο να συνυπάρχει πλέον με το κίτρινο, το πορτοκαλί και το λευκό. Η Renault είναι η ομάδα που έκανε την έκπληξη μέχρι στιγμής καθώς επέλεξε μία... διογκωμένη μύτη για το μονοθέσιο πάνω ακριβώς από το μπροστινό φτερό. Η Γαλλική ομάδα θέλει να να δημιουργήσει χαμηλή πίεση και να πετύχει όσο το δυνατόν καλύτερη κάθετη δύναμη σε ένα σημείο του αυτοκινήτου που έτσι κι αλλιώς έχει την τάση να... σηκωθεί. Την ίδια αν όχι μεγαλύτερη έκπληξη έκανε και το φτερό που υπάρχει στο πίσω μέρος του μονοθεσίου πάνω από τον κινητήρα. Είναι κάτι που βλέπουμε πρώτη φορά και σίγουρα μέσα στη χρονιά θα υπάρξουν εξηγήσεις για την χρησιμοποίησή του και ίσως υιοθετηθεί από άλλες ομάδες. Κατά την διάρκεια της παρουσίασης του νέου μονοθεσίου η Reanult “κάλυψε” και το κενό που υπήρχε με το όνομα του τρίτου οδηγού της ομάδας. Ο Ρομέν Γκροσγιαν ήρθε από το GP2 αν και αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που έρχεται σε επαφή με τον μονοθέσιο της Renault καθώς δοκίμασε την R28 αρκετές φορές πέρσι. Αν η Renault έκανε την έκπληξη με τη μύτη την εξωτερική εμφάνιση του μονοθεσίου η Williams παίρνει το βραβείο πρωτοτυπίας για αλλαγή σε μηχανικό μέρος. Το πολυσυζητημένο σύστημα KERS φυσικά και υπάρχει στη νέα FW31 αλλά με μία τεράστια διαφορά από τις υπόλοιπες ομάδες. Η Βρετανική εταιρία επέλεξε να χρησιμοποιήσει το flywheel σε αντίθεση με τις άλλες ομάδες του πρωταθλήματος που επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν τις κλασικές μπαταρίες. Αξίζει να σημειωθεί πως το flywheel είναι σύστημα που χρησιμοποιούσε και η NASA αλλά το ερώτημα είναι κατά πόσο θα βοηθήσει την Williams για να επαναφέρει τη χαμένη αίγλη. Το μονοθέσιο καθ αυτό δεν έχει μεγάλες αλλαγές εκτός από τις αναμενόμενες σε μπροστινό φτερό και πίσω αεροτομή. Φυσικά τα χρώματα του αυτοκινήτου δεν είναι αυτά που θα τρέξει η ομάδα στο πρωτάθλημα αλλά αυτά που θα χρησιμοποιήσει η Williams στις χειμερινές δοκιμές. Η εξωτερική εμφάνιση θα βελτιωθεί αισθητά όταν μπουν τα χρώματα μαζί με τους χορηγούς λίγο πριν την έναρξη της αγωνιστικής χρονιάς.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Ανάβαση Τσακώνας ...

Συνεπής στο ραντεβού της με το… θέαμα ήταν και φέτος η Ανάβαση Τσακώνας, η οποία την Κυριακή αποζημίωσε με τον καλύτερο τρόπο τους πολυάριθμους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που παρακολούθησαν την μεγάλη διοργάνωση που προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος. Η 4η Ανάβαση Τσακώνας πραγματοποιήθηκε με 37 συμμετοχές ενώ τα έργα βελτίωσης που είχαν γίνει στη διαδρομή το προηγούμενο διάστημα αλλά και ο καλός καιρός βοήθησαν τους οδηγούς να συνδυάσουν καλό χρόνο και θέαμα. Ο αγώνας έκλεισε με τα αυτοκίνητα drift που... έκαψαν αρκετό λάστιχο και έδωσαν την δική τους ξεχωριστή νότα στην διοργάνωση. Ο πρόεδρος της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καλαμάτας Γιάννης Πολυχρονόπουλος και τα μέλη του Δ.Σ. της ΑΛΑΚ έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι τόσο από τον αριθμό των συμμετοχών όσο από το θέαμα και ανανέωσαν το ραντεβού τους με τον κόσμο για την επόμενη χρονιά και την 5η Ανάβαση Τσακώνας. Παράλληλα, η αναβάθμιση της διαδρομής και συνολικά της διοργάνωσης διατηρούν ζωντανό το

Μάχες μέχρι το τέλος ...

Η Λαμία φιλοξένησε το διήμερο 11 και 12 Μαΐου τον τρίτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift, με τους συμμετέχοντες να χαρίζουν πλούσιο θέαμα στους φίλους του αθλήματος που επισκέφθηκαν την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας. Η ατελείωτη πλαγιολίσθηση και οι μάχες και στις τρεις κατηγορίες κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών μέχρι το τέλος. Διοργανωτής του αγώνα ήταν το Σωματείο Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος. Την Κυριακή, το πρόγραμμα ξεκίνησε με τα ελεύθερα περάσματα στις κατηγορίες Drift 1, Drift 2 και Drift 3 και στη συνέχεια ακολούθησαν τα βαθμολογημένα περάσματα στην Drift 3, τα οποία καθόρισαν τα ζευγάρια της φάσης των 16. Η αγωνιστική δράση του διημέρου ολοκληρώθηκε με τις μάχες που ανέδειξαν τους νικητές του αγώνα. Στις μάχες των επιμέρους κατηγοριών, στην Drift 3, νικητής αναδείχθηκε ο 24χρονος Νίκος Κασάμπας (BMW 3 E36), έπειτα από συγκλονιστική μάχ