Ο Sebastien Ogier κατάφερε στην πρώτη του συμμετοχή, να κερδίσει τον αγώνα, και μάλιστα τον πρώτο του σε αυτό το επίπεδο. Παράλληλα, αυτή ήταν και η πρώτη φορά που η ομάδα της BF Goodrich, κατάφερε να επικρατήσει. Ο Γάλλος οδηγός, κατάφερε να πάρει την πρωτοπορία στον αγώνα στην τελευταία ειδική του δεύτερου σκέλους, όταν και ο Juho Hanninen είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό και κατάφερε να παραμείνει εκεί ως το τέλος της ημέρας. Ο Φιλανδός οδηγός της Skoda, ο οποίος επίσης εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του στο Μόντε, προσπάθησε την τελευταία ημέρα να καλύψει το χαμένο έδαφος, και να επανέλθει στην κορυφή, αλλά στην πρώτη ειδική του σκέλους, βγήκε από το δρόμο με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Την ίδια τύχη είχε και ο Βρετανός Chris Meeke με το 207 στα χρώματα της Peugeot M.Βρετανίας, ο οποίος στην εναρκτήρια ειδική του σκέλους βγήκε από το δρόμο, με 5η σχέση στο κιβώτιο, με αποτέλεσμα να τουμπάρει πέντε φορές και ουσιαστικά να καταστρέψει το 207 του και να εγκαταλείψει. Ο αγώνας τήρησε τις παραδόσεις με τις μικτές συνθήκες, όντας ένα παραδοσιακό Μόντε, με αποτέλεσμα σε όλη τη διάρκεια του η επιλογή των ελαστικών να αποδειχθεί ιδιαίτερα κρίσιμη. Την ίδια ώρα, οι τέσσερις τελευταίες ειδικές που πραγματοποιήθηκαν εχθές το βράδυ, έδωσαν στον αγώνα ένα χρώμα από παλιότερα χρόνια. Πίσω από τον Ogier ακολούθησε ο Βέλγος Freddy Loix, ο οποίος εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα των υπολοίπων, και ακολουθώντας συντηρητική στρατηγική, κατάφερε να πανηγυρίσει ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, το οποίο αναμφίβολα μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμο στη συνέχεια του θεσμού. Η μάχη της ημέρας, όμως, ήταν για την 3η θέση, ανάμεσα στους Stephane Sarrazin και Jan Kopecky. Ο Γάλλος οδηγός του 207 της επίσημης Peugeot Sport, έχασε πολύτιμο χρόνο στην εναρκτήρια ειδική του δεύτερου σκέλους όταν και έχασε τη δεύτερη θέση που είχε στην κατοχή του, μετά από έξοδο. Στη συνέχεια, ανέκαμψε, κέρδισε ειδικές και στις νυχτερινές ε.δ. κατάφερε να τερματίσει τρίτος, μόλις ένα δευτερόλεπτο μπροστά από τον οδηγό της Skoda. Για να τα το πετύχει αυτό ο Sarrazin, χρειάστηκε να χρησιμοποιήσει το βράδυ λάστιχα βροχής, αντί ελαστικά με καρφιά που χρησιμοποίησαν όλοι οι υπόλοιποι. Στο στρατόπεδο της Abarth, αναμφίβολα επικράτησε προβληματισμός. Τα ιταλικά αυτοκίνητα έμειναν μακριά από τον συναγωνισμό, ενώ η ατυχία χτύπησε και την πόρτα του Toni Gardemeister, που με τον Punto της Griffone ήταν δεύτερος μέχρι τρεις ειδικές από το τέλος, όταν και εγκατέλειψε από σπασμένο ψυγείο. Οι Giandomenico Basso και Anton Alen, εκμεταλλευόμενοι τις εγκαταλείψεις των προπορευόμενων πληρωμάτων, τερμάτισαν στην 5η και 6η θέση αντίστοιχα, χωρίς βέβαια να ικανοποιήσουν. Στην Abarth σίγουρα επικρατεί προβληματισμός, όχι τόσο για το αποτέλεσμα, όσο για τις επιδόσεις, αφού η ψαλίδα με τα 207 δείχνει να έχει ανοίξει και πάλι σημαντικά.
Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ