IRC - MONTE CARLO

Ο Sebastien Ogier κατάφερε στην πρώτη του συμμετοχή, να κερδίσει τον αγώνα, και μάλιστα τον πρώτο του σε αυτό το επίπεδο. Παράλληλα, αυτή ήταν και η πρώτη φορά που η ομάδα της BF Goodrich, κατάφερε να επικρατήσει. Ο Γάλλος οδηγός, κατάφερε να πάρει την πρωτοπορία στον αγώνα στην τελευταία ειδική του δεύτερου σκέλους, όταν και ο Juho Hanninen είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό και κατάφερε να παραμείνει εκεί ως το τέλος της ημέρας. Ο Φιλανδός οδηγός της Skoda, ο οποίος επίσης εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του στο Μόντε, προσπάθησε την τελευταία ημέρα να καλύψει το χαμένο έδαφος, και να επανέλθει στην κορυφή, αλλά στην πρώτη ειδική του σκέλους, βγήκε από το δρόμο με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Την ίδια τύχη είχε και ο Βρετανός Chris Meeke με το 207 στα χρώματα της Peugeot M.Βρετανίας, ο οποίος στην εναρκτήρια ειδική του σκέλους βγήκε από το δρόμο, με 5η σχέση στο κιβώτιο, με αποτέλεσμα να τουμπάρει πέντε φορές και ουσιαστικά να καταστρέψει το 207 του και να εγκαταλείψει. Ο αγώνας τήρησε τις παραδόσεις με τις μικτές συνθήκες, όντας ένα παραδοσιακό Μόντε, με αποτέλεσμα σε όλη τη διάρκεια του η επιλογή των ελαστικών να αποδειχθεί ιδιαίτερα κρίσιμη. Την ίδια ώρα, οι τέσσερις τελευταίες ειδικές που πραγματοποιήθηκαν εχθές το βράδυ, έδωσαν στον αγώνα ένα χρώμα από παλιότερα χρόνια. Πίσω από τον Ogier ακολούθησε ο Βέλγος Freddy Loix, ο οποίος εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα των υπολοίπων, και ακολουθώντας συντηρητική στρατηγική, κατάφερε να πανηγυρίσει ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, το οποίο αναμφίβολα μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμο στη συνέχεια του θεσμού. Η μάχη της ημέρας, όμως, ήταν για την 3η θέση, ανάμεσα στους Stephane Sarrazin και Jan Kopecky. Ο Γάλλος οδηγός του 207 της επίσημης Peugeot Sport, έχασε πολύτιμο χρόνο στην εναρκτήρια ειδική του δεύτερου σκέλους όταν και έχασε τη δεύτερη θέση που είχε στην κατοχή του, μετά από έξοδο. Στη συνέχεια, ανέκαμψε, κέρδισε ειδικές και στις νυχτερινές ε.δ. κατάφερε να τερματίσει τρίτος, μόλις ένα δευτερόλεπτο μπροστά από τον οδηγό της Skoda. Για να τα το πετύχει αυτό ο Sarrazin, χρειάστηκε να χρησιμοποιήσει το βράδυ λάστιχα βροχής, αντί ελαστικά με καρφιά που χρησιμοποίησαν όλοι οι υπόλοιποι. Στο στρατόπεδο της Abarth, αναμφίβολα επικράτησε προβληματισμός. Τα ιταλικά αυτοκίνητα έμειναν μακριά από τον συναγωνισμό, ενώ η ατυχία χτύπησε και την πόρτα του Toni Gardemeister, που με τον Punto της Griffone ήταν δεύτερος μέχρι τρεις ειδικές από το τέλος, όταν και εγκατέλειψε από σπασμένο ψυγείο. Οι Giandomenico Basso και Anton Alen, εκμεταλλευόμενοι τις εγκαταλείψεις των προπορευόμενων πληρωμάτων, τερμάτισαν στην 5η και 6η θέση αντίστοιχα, χωρίς βέβαια να ικανοποιήσουν. Στην Abarth σίγουρα επικρατεί προβληματισμός, όχι τόσο για το αποτέλεσμα, όσο για τις επιδόσεις, αφού η ψαλίδα με τα 207 δείχνει να έχει ανοίξει και πάλι σημαντικά.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

17η Ανάβαση Ομαλού ...