Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΕΛΟΣ Η Ο.Ε.Π.Α. !

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Από την στιγμή της σύστασης της ΟΕΠΑ, τα μέλη της επιδόθηκαν σε ένα άνευ προηγουμένου αγώνα για την βελτίωση της προβολής του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Συνεργάστηκαν, μελέτησαν, επιστράτευσαν την πείρα και τις γνώσεις τους, χρησιμοποίησαν πολύτιμες προσωπικές γνωριμίες και με συνέπεια πρότειναν αλλαγές και λύσεις σε χρονίζοντα προβλήματα, ενώ παράλληλα προχώρησαν σε προετοιμασίες και εξασφαλίσεις οργάνωσης σημαντικών εκδηλώσεων. Εργάστηκαν σχεδόν επαγγελματικά, συχνά σε βάρος δικών τους επαγγελματικών, κοινωνικών και οικογενειακών υποχρεώσεων.

Σχετικά υπενθυμίζονται τα εξής:

Εκπρόσωποι της ΟΕΠΑ συμμετείχαν σε συνεδρίαση της ΕΘΕΑ της 19/10/2008 όπου ανέπτυξαν θέσεις, προτάσεις και σχεδιασμό τις οποίες τότε η ΕΘΕΑ απεδέχθη. Η ΟΕΠΑ την 17η Δεκεμβρίου 2008 απέστειλε επιστολή στην ΕΘΕΑ στην οποία ανακεφαλαίωνε αυτές τις προτάσεις ώστε να περιληφθούν στην προκήρυξη του 2009. (Όλη η αλληλογραφία στο www.oepa.gr)
Στην τετράμηνη διάρκεια αυτών των εργασιών, συχνά προέκυψε το ερώτημα: “Ακούει κανείς? Μας έχουν πάρει στα σοβαρά?»
Στην τελευταία συνεδρίαση της ΟΕΠΑ, τα μέλη της με λύπη διαπίστωσαν, μεταξύ άλλων, πως καμία από τις υποβληθείσες προτάσεις δεν περιελήφθη στις προκηρύξεις του 2009 και ότι δεν υπήρξε ποτέ έγγραφη απάντηση της ΕΘΕΑ προς την επιτροπή, που ουσιαστικά θα αναγνώριζε και το έργο της.
Φιλοδοξούσαμε η ΟΕΠΑ να μην είναι μια επιτροπή σαν τις άλλες που «θα εισηγηθεί 100, θα κάνουμε το ένα». Έτσι αλγεινή εντύπωση, μεταξύ των άλλων, μας προκάλεσε το γεγονός ότι δεν έχει γίνει ακόμη τίποτε προς την κατεύθυνση της μετάδοσης των αγώνων ταχύτητας από την ΕΡΤ, μια επιτυχία της ΟΕΠΑ την οποία το σπορ θα έπρεπε να έχει εκμεταλλευτεί άμεσα. Και σαν επιβεβαίωση ήρθε η μη προσέλευση, ούτε καν ενός μέλους της ΕΘ.Ε.Α. στην χθεσινή παρουσίαση των τόσο σημαντικών αποτελεσμάτων της δημογραφικής έρευνας.

Κατά συνέπεια, τα μέλη της ΟΕΠΑ θεωρώντας πως δεν μπορεί να υπάρξει αποτέλεσμα χωρίς την ανάλογη υποδοχή και συνεργασία, αποφασίζουν την παύση εργασιών της επιτροπής.
Εχουμε πάντα την ελπίδα, ότι τουλάχιστον την ύστατη στιγμή, και συγκεκριμένα στην σημερινή συνεδρίαση της ΕΘ.Ε.Α. με θέμα τις λεπτομέρειες των προκηρύξεων, θα ληφθούν υπ’ όψιν οι διαπιστωμένες ανάγκες προβολής των Ελληνικών αγώνων και θα υπάρξουν οι ανάλογες υλοποιήσεις.
Τα μέλη της ΟΕΠΑ
Βασιλογιάννης Κώστας
Βασιλόπουλος Θανάσης
Βελάνης Βασίλης
Ζακχαίος Νίκος
Κουρτέσης Χαράλαμπος
Πλατής Χρήστος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Ανάβαση Τσακώνας ...

Συνεπής στο ραντεβού της με το… θέαμα ήταν και φέτος η Ανάβαση Τσακώνας, η οποία την Κυριακή αποζημίωσε με τον καλύτερο τρόπο τους πολυάριθμους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που παρακολούθησαν την μεγάλη διοργάνωση που προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος. Η 4η Ανάβαση Τσακώνας πραγματοποιήθηκε με 37 συμμετοχές ενώ τα έργα βελτίωσης που είχαν γίνει στη διαδρομή το προηγούμενο διάστημα αλλά και ο καλός καιρός βοήθησαν τους οδηγούς να συνδυάσουν καλό χρόνο και θέαμα. Ο αγώνας έκλεισε με τα αυτοκίνητα drift που... έκαψαν αρκετό λάστιχο και έδωσαν την δική τους ξεχωριστή νότα στην διοργάνωση. Ο πρόεδρος της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καλαμάτας Γιάννης Πολυχρονόπουλος και τα μέλη του Δ.Σ. της ΑΛΑΚ έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι τόσο από τον αριθμό των συμμετοχών όσο από το θέαμα και ανανέωσαν το ραντεβού τους με τον κόσμο για την επόμενη χρονιά και την 5η Ανάβαση Τσακώνας. Παράλληλα, η αναβάθμιση της διαδρομής και συνολικά της διοργάνωσης διατηρούν ζωντανό το

Μάχες μέχρι το τέλος ...

Η Λαμία φιλοξένησε το διήμερο 11 και 12 Μαΐου τον τρίτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift, με τους συμμετέχοντες να χαρίζουν πλούσιο θέαμα στους φίλους του αθλήματος που επισκέφθηκαν την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας. Η ατελείωτη πλαγιολίσθηση και οι μάχες και στις τρεις κατηγορίες κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών μέχρι το τέλος. Διοργανωτής του αγώνα ήταν το Σωματείο Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος. Την Κυριακή, το πρόγραμμα ξεκίνησε με τα ελεύθερα περάσματα στις κατηγορίες Drift 1, Drift 2 και Drift 3 και στη συνέχεια ακολούθησαν τα βαθμολογημένα περάσματα στην Drift 3, τα οποία καθόρισαν τα ζευγάρια της φάσης των 16. Η αγωνιστική δράση του διημέρου ολοκληρώθηκε με τις μάχες που ανέδειξαν τους νικητές του αγώνα. Στις μάχες των επιμέρους κατηγοριών, στην Drift 3, νικητής αναδείχθηκε ο 24χρονος Νίκος Κασάμπας (BMW 3 E36), έπειτα από συγκλονιστική μάχ