ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ 29ο ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ

Το χρονικό του αγώνα :

Από το λιμάνι του Λαυρίου, μπροστά από το Δημαρχείο, 106 πληρώματα πέρασαν τη ράμπα της αφετηρίας, τηρώντας την παράδοση που θέλει το Παλάδιο να συγκεντρώνει κάθε χρόνο μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων. Κύριο χαρακτηριστικό του φετινού αγώνα ήταν ο άστατος καιρός, αφού οι στεγνές συνθήκες το πρωί, μετατράπηκαν σε βροχή και κατά τόπους καταιγίδες, κατά τη διάρκεια τέλεσης του. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τα τετρακίνητα αυτοκίνητα να έχουν ελαφρύ προβάδισμα στις ειδικές.
Μετά από έξι ειδικές διαδρομές, νικητές αναδείχθηκαν οι Βασίλης Κυρίτσης και Κώστας Πολίτης, με το λευκό Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς. Ο ταχύτατος, οσδηγος κατάφερε στο Παλάδιο να σημειώσει την πρώτη του νίκη σε επίπεδο γενικής σε αγώνα Ράλλυ. Ο Κυρίτσης, πίεσε στις πρώτες δυο ειδικές σε στεγνό οδόστρωμα και αποτέλεσε το αντίπαλο δέος για τους Παπαχριστόπουλο-Σταμέλο με το εντυπωσιακό VW Golf Kit Car. Στην 3η ειδική, όμως, όταν και άνοιξαν οι ουρανοί, το πλήρωμα του Lancer εκμεταλλεύτηκε τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και ρισκάροντας με στεγνά ελαστικά στο βρεγμένο οδόστρωμα δημιούργησε μία διαφορά ασφαλείας, την οποία και διατήρησε μέχρι το τέλος, κατακτώντας επάξια την πρώτη τους νίκη.
Πίσω τους, ακολούθησε ο Νάσος Δασκαλόπουλος, με τον Κώστα Σούκουλη στο δεξί μπάκετ του Lancer EVO IX, πραγματοποιώντας ένα εξαιρετικό δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές διαδρομές. Ο Χρήστος Παπαχριστόπουλος με τον Σταύρο Σταμέλο, οι οποίοι αρχικά φάνταζαν και ως το μεγάλο φαβορί για τη νίκη, τερμάτισαν εν τέλει στην 3η θέση της γενικής. Η βροχή ήταν αυτή που χάλασε τα σχέδια τους, αφού ήταν και στους ίδιους γνωστό, ότι αυτές οι συνθήκες δεν βολεύουν το αυτοκίνητο τους. Πάντως, πρόλαβαν να κερδίσουν δύο ειδικές, κερδίζοντας εν τέλει και την F2, αλλά και αποδεικνύοντας ότι αν οι συνθήκες ήταν διαφορετικές, ίσως να ήταν διαφορετικό και το αποτέλεσμα.
Πίσω, από τον Παπαχριστόπουλο, είχαμε μία από τις μάχες της ημέρας, ανάμεσα στους Γιώργο Κυριακόπουλο και Βασίλη Ζάχο. Ο πρώτος, με 106 Rallye, είχε αποδείξει την ταχύτητα του και στην ασφάλτο ενω ο Βασίλης Ζάχος από την πλευρά του, με τον Αντώνη Δεληγιάννη στο Nissan Note, έδειξε για ακόμα έναν αγώνα στοιχεία οδηγικού ταλέντου, αφού με το σαφώς υποδεέστερο του ανταγωνισμού αυτοκίνητο, κατάφερε να τερματίσει στην 5η θέση της γενικής. Στην έκτη θέση της γενικής και στην 3η της F2 τερμάτισαν οι Βαγγέλης και Σπύρος Ζάχος με το κίτρινο Renault Ragniotti, οι οποίοι με αυτόν τον τρόπο εξασφάλισαν και το Κύπελλο Ασφάλτου στην κατηγορία F2.
Πίσω τους, ακολούθησε μία σειρά από τετρακίνητα Lancer, τα οποία και αναρριχήθηκαν στην κατάταξη στο βρεγμένο οδόστρωμα. Συγκεκριμένα, οι Καραμήτρος-Πρίντεζης με το Lancer EVO IX 7οι γενικής, οι Πέππας-Τσουκαλίδης 8οι με Lancer EVO VI και οι Τσίλης-Αχτίδας με το Lancer EVO VIII του Alba Team 9οι.
Την πρώτη δεκάδα, συμπλήρωσαν οι Γιάννης και Βαγγέλης Κωνσταντινίδης με το Peugeot 205, κερδίζοντας την κατηγορία Ε.
Την μεγαλύτερη μάχη, και αυτήν με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είχαμε στην κατηγορία των Ιστορικών, με τους επικεφαλής να αλλάζουν σχεδόν μετά από κάθε ειδική διαδρομή,
Συγκεκριμένα, στην πρώτη ειδική, οι ήδη Πρωταθλητές στην κατηγορία Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με το Ford Escort, έκαναν τον ταχύτερο χρόνο, με αποτέλεσμα να περάσουν στην πρώτη θέση. Αμέσως μετά, με έντονη βροχόπτωση, οι Αποστόλου-Μαραγκός με την Porsche 911 πέρασαν στην κορυφή της κατάταξης, αφήνοντας δεύτερους τους Βασίλη, Γιάννη Βελάνη, την ώρα που οι Λυκάκης-Χατζηθεοδωρίδης με ακόμα ένα Escort, ροκάνιζαν τη διαφορά με τους δύο πρώτους. Έτσι, στην 3η ειδική οι τελευταίοι πραγματοποίησαν έναν εξαιρετικό χρόνο, κάτι που τους επέτρεψε να περάσουν στην πρώτη θέση, αφήνοντας τον Αποστόλου δευτερο και τον Βελάνη τρίτο. Αμέσως μετά, ο πολύπειρος οδηγός της Porsche πέρασε και πάλι στην πρώτη θέση, την ώρα που η 5η ε.δ. γινόταν απλή μετά από έξοδο των Κούρτη-Μπιμπίκα επειδή το αυτοκίνητο βρισκόταν σε σημείο που εμπόδιζε, ενώ ο δρόμος είχε γεμίσει από βαλβολίνες. Έτσι, οι όποιες διαφορές των πληρωμάτων λύθηκαν στην τελευταία ειδική, με τους Αποστόλου-Μαραγκό να σημειώνουν μία σπουδαία νίκη, μόλις 6 δευτερόλεπτα μπροστά από τους Λυκάκη-Χατζηθεοδωρίδη.
Στην κατηγορία των ιστορικών επίδοση του αγώνα θεωρείται η 4η θέση των Ηλία Τερζάκη και Σπύρου Μπόγδανου με ένα ESCORT MK2 2000 πολύ υποδεέστερο του συναγωνισμού, με χορηγό την εταιρία ΡolisΡark.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

17η Ανάβαση Ομαλού ...