Ο έντονος συναγωνισμός σε όλες της κατηγορίες, ήταν το κύριο χαρακτηριστικό του 3ου γύρου του πανελληνίου πρωταθλήματος ταχύτητας.
Οι θεατές που βρέθηκαν στο Τυμπάκι αψηφώντας τον καιρό που απειλούσε, χωρίς τελικά να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στην διεξαγωγή, απόλαυσαν σκληρές μονομαχίες και απρόβλεπτες ανατροπές στην κατάταξη. Στον πρώτο αγώνα της ημέρας, αυτόν της κατηγορίας των Κρητικών, ο Βαγγέλης Κατσίνας με το Peugeot 106 ξεκίνησε πρώτος και παρέμεινε στη θέση αυτή μέχρι τη συμπλήρωση των 15 γύρων του αγώνα. Μεγάλη μάχη έγινε για τις επόμενες τρεις θέσεις με τον Νίκο Αμαριότη με το Citroen Saxo VTS, που είχε ξεκινήσει από την 7η θέση, να περνάει 2ος τη γραμμή τερματισμού, εμπρός από τους Βαγγέλη Συλλικαρδάκη (Citroen AX) και Νίκος Κακεπάκης (Citroen Saxo VTS). Την εξάδα συμπλήρωσαν οι Γιάννης Δαμιανάκης και Κώστας Κουρουγκιαούρης με τα Peugeot 106 S16. Στην κατηγορία των Ιστορικών, που ακολούθησε, η μάχη της πρώτης θέσης για τους τρεις πρώτους της κατηγορίας διέρκεσε λίγο, αφού η Alfetta του Σωτήρη Ρόκκου δεν κατάφερε να αντεπεξέλθει στους ρυθμούς των Porsche. Έτσι ο αγώνας εξελίχθηκε σε μονομαχία μεταξύ των Μάριου Σταφυλοπάτη και Θοδωρή Εδιπίδη και έληξε μετά από 15 γύρους με τον πρώτο να παίρνει τη σημαία τερματισμού σχεδον 1 δευτερόλεπτο εμπρός από τον δεύτερο. Στην τέταρτη θέση της Κατηγορίας , πίσω από τον Ρόκκο τερμάτισαν οι Δημήτρης Παπανδρέου με μία ακόμα Porsche, Λιμπέρης Παπάζογλου με τηνAlfasud και Θεοφάνης Κατσίνουλας με BMW.
Νικητής στην Sport ο “TFM”.Μια ξαφνική ολιγόλεπτη βροχή πριν την εκκίνηση της κατηγορίας Sport, ξάφνιασε τους πάντες. Όμως μια δεύτερη διαδικασία πενταλέπτου ήταν αρκετή για να στεγνώσει την πίστα και να ξεκινήσει ο αγώνας χωρίς κανένα πρόβλημα. Ο εντονότατος συναγωνισμός ξεκίνησε με τα πράσινα φώτα και στην πρώτη κιόλας στροφή ο Λεωνίδας Λεοντόπουλος με Peugeot 106 S16 κλείστηκε, έκανε τετ α κε και βρέθηκε στις τελευταίες θέσεις. Στο μεταξύ οι Παναγιώτης Κοσιάβελος και TFM με δύο ίδια Peugeot 106 S16 έδιναν σκληρή μάχη για την πρώτη θέση, που κατέληξε μετά από 19 γύρους στα χέρια του TFM. Καταπληκτικό αγώνα έκανε στο μεταξύ ο Λεοντόπουλος που πέρασε όσους βρήκε μπροστά του για να τερματίσει τελικά τρίτος, όπως και ο Αντρέας Περάκης με το Suzuki Swift που αν και ξεκίνησε τελευταίος τερμάτισε στην τέταρτη θέση. Για την Sport 3, o Γιάννης Δαμιανάκης με Peugeot 106 S16 πήρε την 5η θέση ενώ πίσω του τερμάτισε ο Γιώργος Σύλλας, που γλίστρησε κάποια στιγμή εκτός πίστας και ακολούθησε ο Σάκης Δέγκλερης με Citroen Saxo VTS που έμπλεξε στην κίνηση και έχασε θέσεις. Στην Sport 2 πρώτος ήταν ο Τασιόπουλος Junior με Peugeot 106 S16 και ακολούθησαν οι Θανάσης Παυλίδης με Citroen Saxo VTS και Μιχάλης Καπίρης με ίδιο αυτοκίνητο.
Ο αγώνας της κατηγορίας Open ήταν ο τελευταίος της ημέρας αλλά και ο πιο συναρπαστικός. Στην εκκίνηση ο Αντώνης Αθυμαρίτης με Ford Sierra Cosworth πέρασε τον poleman Μιχάλη Ευθυμίου με Ford Escort WRC και έφυγε μπροστά. Πίσω του ακολουθούσε ο Βαγγέλης Κατσίνας με το Peugeot 106 που μόλις αντιλήφθηκε ότι ο Ευθυμίου αντιμετώπιζε πρόβλημα με το αυτοκίνητο άρχισε να πιέζει ασφυκτικά τον Αθυμαρίτη. Έτσι κυλούσε ο αγώνας μέχρι που ο οδηγός του Sierra έχασε τον έλεγχό του και ο Βαγγέλης Κατσίνας βρήκε την ευκαιρία να περάσει μπροστά και να πάρει τη καρό σημαία. Οδηγώντας κατάπληκτικά παρά τα λιωμένα λάστιχα του ο Νίκος Πλέσσας με το άλλο Ford Sierra Cosworth πήρε την τρίτη θέση. Ακολούθησαν ο Νίκος Αμαριώτης με το Citroen Saxo VTS και Λεωνίδας Λεοντόπουλος με Peugeot 106 S16, ενώ ο Μιχάλης Ευθυμίου παρά τα προβλήματα κατάφερε να τερματίσει στην 6η θέση. Οι Γιάννης Τασιόπουλος με Citroen Saxo VTS, Δάμων Τσικρικωνάκης με Honda Civic (χωρίς τον Φειδία) και Γιώργος Λίτινας με Renault Megane συμπλήρωσαν τα εννέα αυτοκίνητα ξεκινήσουν τον αγώνα.
Θα πρέπει να προσθέσουμε την πολύ καλή οργάνωση και την άψογη προετοιμασία, κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα την χωρίς κανένα πρόβλημα διεξαγωγή του αγώνα. Με άψογη φιλοξενία οι άνθρωποι της ΦΙΜΑ κατάφεραν να ευχαριστήσουν τους αγωνιζόμενους και να βάλουν ψηλά τον πήχη για άλλες διοργανώσεις στο μέλλον.
Οι θεατές που βρέθηκαν στο Τυμπάκι αψηφώντας τον καιρό που απειλούσε, χωρίς τελικά να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στην διεξαγωγή, απόλαυσαν σκληρές μονομαχίες και απρόβλεπτες ανατροπές στην κατάταξη. Στον πρώτο αγώνα της ημέρας, αυτόν της κατηγορίας των Κρητικών, ο Βαγγέλης Κατσίνας με το Peugeot 106 ξεκίνησε πρώτος και παρέμεινε στη θέση αυτή μέχρι τη συμπλήρωση των 15 γύρων του αγώνα. Μεγάλη μάχη έγινε για τις επόμενες τρεις θέσεις με τον Νίκο Αμαριότη με το Citroen Saxo VTS, που είχε ξεκινήσει από την 7η θέση, να περνάει 2ος τη γραμμή τερματισμού, εμπρός από τους Βαγγέλη Συλλικαρδάκη (Citroen AX) και Νίκος Κακεπάκης (Citroen Saxo VTS). Την εξάδα συμπλήρωσαν οι Γιάννης Δαμιανάκης και Κώστας Κουρουγκιαούρης με τα Peugeot 106 S16. Στην κατηγορία των Ιστορικών, που ακολούθησε, η μάχη της πρώτης θέσης για τους τρεις πρώτους της κατηγορίας διέρκεσε λίγο, αφού η Alfetta του Σωτήρη Ρόκκου δεν κατάφερε να αντεπεξέλθει στους ρυθμούς των Porsche. Έτσι ο αγώνας εξελίχθηκε σε μονομαχία μεταξύ των Μάριου Σταφυλοπάτη και Θοδωρή Εδιπίδη και έληξε μετά από 15 γύρους με τον πρώτο να παίρνει τη σημαία τερματισμού σχεδον 1 δευτερόλεπτο εμπρός από τον δεύτερο. Στην τέταρτη θέση της Κατηγορίας , πίσω από τον Ρόκκο τερμάτισαν οι Δημήτρης Παπανδρέου με μία ακόμα Porsche, Λιμπέρης Παπάζογλου με τηνAlfasud και Θεοφάνης Κατσίνουλας με BMW.
Νικητής στην Sport ο “TFM”.Μια ξαφνική ολιγόλεπτη βροχή πριν την εκκίνηση της κατηγορίας Sport, ξάφνιασε τους πάντες. Όμως μια δεύτερη διαδικασία πενταλέπτου ήταν αρκετή για να στεγνώσει την πίστα και να ξεκινήσει ο αγώνας χωρίς κανένα πρόβλημα. Ο εντονότατος συναγωνισμός ξεκίνησε με τα πράσινα φώτα και στην πρώτη κιόλας στροφή ο Λεωνίδας Λεοντόπουλος με Peugeot 106 S16 κλείστηκε, έκανε τετ α κε και βρέθηκε στις τελευταίες θέσεις. Στο μεταξύ οι Παναγιώτης Κοσιάβελος και TFM με δύο ίδια Peugeot 106 S16 έδιναν σκληρή μάχη για την πρώτη θέση, που κατέληξε μετά από 19 γύρους στα χέρια του TFM. Καταπληκτικό αγώνα έκανε στο μεταξύ ο Λεοντόπουλος που πέρασε όσους βρήκε μπροστά του για να τερματίσει τελικά τρίτος, όπως και ο Αντρέας Περάκης με το Suzuki Swift που αν και ξεκίνησε τελευταίος τερμάτισε στην τέταρτη θέση. Για την Sport 3, o Γιάννης Δαμιανάκης με Peugeot 106 S16 πήρε την 5η θέση ενώ πίσω του τερμάτισε ο Γιώργος Σύλλας, που γλίστρησε κάποια στιγμή εκτός πίστας και ακολούθησε ο Σάκης Δέγκλερης με Citroen Saxo VTS που έμπλεξε στην κίνηση και έχασε θέσεις. Στην Sport 2 πρώτος ήταν ο Τασιόπουλος Junior με Peugeot 106 S16 και ακολούθησαν οι Θανάσης Παυλίδης με Citroen Saxo VTS και Μιχάλης Καπίρης με ίδιο αυτοκίνητο.
Ο αγώνας της κατηγορίας Open ήταν ο τελευταίος της ημέρας αλλά και ο πιο συναρπαστικός. Στην εκκίνηση ο Αντώνης Αθυμαρίτης με Ford Sierra Cosworth πέρασε τον poleman Μιχάλη Ευθυμίου με Ford Escort WRC και έφυγε μπροστά. Πίσω του ακολουθούσε ο Βαγγέλης Κατσίνας με το Peugeot 106 που μόλις αντιλήφθηκε ότι ο Ευθυμίου αντιμετώπιζε πρόβλημα με το αυτοκίνητο άρχισε να πιέζει ασφυκτικά τον Αθυμαρίτη. Έτσι κυλούσε ο αγώνας μέχρι που ο οδηγός του Sierra έχασε τον έλεγχό του και ο Βαγγέλης Κατσίνας βρήκε την ευκαιρία να περάσει μπροστά και να πάρει τη καρό σημαία. Οδηγώντας κατάπληκτικά παρά τα λιωμένα λάστιχα του ο Νίκος Πλέσσας με το άλλο Ford Sierra Cosworth πήρε την τρίτη θέση. Ακολούθησαν ο Νίκος Αμαριώτης με το Citroen Saxo VTS και Λεωνίδας Λεοντόπουλος με Peugeot 106 S16, ενώ ο Μιχάλης Ευθυμίου παρά τα προβλήματα κατάφερε να τερματίσει στην 6η θέση. Οι Γιάννης Τασιόπουλος με Citroen Saxo VTS, Δάμων Τσικρικωνάκης με Honda Civic (χωρίς τον Φειδία) και Γιώργος Λίτινας με Renault Megane συμπλήρωσαν τα εννέα αυτοκίνητα ξεκινήσουν τον αγώνα.
Θα πρέπει να προσθέσουμε την πολύ καλή οργάνωση και την άψογη προετοιμασία, κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα την χωρίς κανένα πρόβλημα διεξαγωγή του αγώνα. Με άψογη φιλοξενία οι άνθρωποι της ΦΙΜΑ κατάφεραν να ευχαριστήσουν τους αγωνιζόμενους και να βάλουν ψηλά τον πήχη για άλλες διοργανώσεις στο μέλλον.
Σχόλια