Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Continental σε άλλο Level ασφάλειας ...


Τα τελευταία χρόνια, οι κάμερες λειτουργούν, ολοένα και περισσότερο, ως τα κεντρικά αισθητήρια όργανα των αυτοκινήτων. Τα συστήματα Surround View, που αποτελούνται από διάφορες δορυφορικές κάμερες, παρέχουν περιμετρική θέα του περιβάλλοντος του οχήματος (και με οπτική γωνία από ψηλά! Οι κάμερες σύντομα θα «διαβάζουν» με ακρίβεια τα σήματα οδικής κυκλοφορίας, τα φανάρια και τις σημάνσεις των λωρίδων κυκλοφορίας. Κι ακόμη, θα έχουν την ικανότητα να κοιτάζουν πίσω και στο πλάι, λύνοντας το πρόβλημα του «τυφλού σημείου», κάνοντας ορατό ό,τι κινείται εκεί. Η Continental, σε μια προσπάθεια να αναπτύξει μια ολοκληρωμένη καινοτόμο λύση, συγκεντρώνει όλα αυτά τα εξαρτήματα, με στόχο να διαμορφώσει ένα πλήρες σύστημα: ένας σημαντικός αριθμός από δορυφορικές κάμερες παρέχει δεδομένα εικόνας υψηλής ακρίβειας, τα οποία επεξεργάζεται και αξιολογεί μια κεντρική μονάδα ελέγχου. Και είναι ακριβώς αυτός ο συνδυασμός των πολλών δορυφορικών καμερών που επιτρέπει την εφαρμογή νέων  καινοτόμων λειτουργιών, που θα κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη, πιο άνετη και όλο και πιο αυτοματοποιημένη.


Το βραβευμένο «Αόρατο Καπό» αυτοκινήτου!

Η τεχνολογία του  «αόρατου καπό» της Continental αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τί μπορεί να καταφέρει ένα έξυπνο σύστημα με ενσωματωμένες κάμερες: όταν οδηγούμε αργά, όπως, για παράδειγμα, όταν παρκάρουμε ή όταν κινούμαστε σε κακούς χωματόδρομους, το «αόρατο καπό» μάς δίνει τη δυνατότητα να βλέπουμε το έδαφος κάτω από τον κινητήρα, σε μια οθόνη στο ταμπλό του οχήματος! Πώς όμως γίνεται αυτό; Με τη βοήθεια νέων οπτικών πληροφοριών, το όχημα μπορεί να οδηγηθεί με ακρίβεια, ασφάλεια και ελεγχόμενο τρόπο, μέσα σε στενούς χώρους στάθμευσης και υψηλά κράσπεδα, εμπόδια προσκρούσεων στο οδόστρωμα, που μειώνουν την ταχύτητα, λακκούβες ή, όταν είμαστε εκτός δρόμου, πάνω από βράχια και τραχύ έδαφος. Ο οδηγός βλέπει το έδαφος, κυριολεκτικά μέσα από το καπό, κάτω από τον κινητήρα, και το καπό μοιάζει να είναι αόρατο!  


Η λειτουργία του αυτοματοποιημένου παρκαρίσματος

Μια ακόμη τεχνολογία που έχει αναπτύξει η Continental, συνδέει 4 δορυφορικές κάμερες, οι οποίες μόνιμα καταγράφουν το περιβάλλον του αυτοκινήτου, με μια κεντρική μονάδα ελέγχου, προσφέροντας, όχι μόνο μια νέα λειτουργία πολύ ασφαλούς αυτόματης στάθμευσης, αλλά και εφαρμογή λειτουργιών αυτόματου παρκαρίσματος, σε απομακρυσμένους σταθμούς στάθμευσης, χωρίς την παρουσία του οδηγού. Ο οδηγός μπορεί να βγει έξω από το όχημα, το οποίο στη συνέχεια, με το πάτημα ενός κουμπιού,  βρίσκει  μόνο του τον δρόμο του,  κάνει τους απαραίτητους ακριβείς ελιγμούς και παρκάρει και ξεπαρκάρει, κατά βούληση. 


Κάμερες θα αντικαταστήσουν στο μέλλον τους οπίσθιους καθρέπτες οδήγησης.  

Δορυφορικές κάμερες με ανάλυση εικόνας 1,3 megapixels εγκαθίστανται, πλέον, σε αυτοκίνητα, ενώ μια νέα γενιά καμερών, με ανάλυση 2,5 megapixels και εξαιρετική απόδοση νυχτερινής όρασης, πρόκειται να τεθεί σύντομα σε παραγωγή, ενώ η Continental αναπτύσσει, ήδη, μια κάμερα με ανάλυση 8 megapixels. Αυτή η υψηλής τεχνολογίας κάμερα θα αντικαταστήσει στο μέλλον  τους παραδοσιακούς εσωτερικούς και εξωτερικούς οπίσθιους  καθρέπτες οδήγησης. Η εικόνα από τις κάμερες αυτές, όχι μόνο θα είναι εξαιρετικής ευκρίνειας, αλλά θα παρέχουν δεδομένα για την αναγνώριση, π.χ., ενός μοτοσικλετιστή που πλησιάζει με ταχύτητα από πίσω, ακόμα και σε δύσκολες συνθήκες φωτισμού.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα