Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Continental σε άλλο Level ασφάλειας ...


Τα τελευταία χρόνια, οι κάμερες λειτουργούν, ολοένα και περισσότερο, ως τα κεντρικά αισθητήρια όργανα των αυτοκινήτων. Τα συστήματα Surround View, που αποτελούνται από διάφορες δορυφορικές κάμερες, παρέχουν περιμετρική θέα του περιβάλλοντος του οχήματος (και με οπτική γωνία από ψηλά! Οι κάμερες σύντομα θα «διαβάζουν» με ακρίβεια τα σήματα οδικής κυκλοφορίας, τα φανάρια και τις σημάνσεις των λωρίδων κυκλοφορίας. Κι ακόμη, θα έχουν την ικανότητα να κοιτάζουν πίσω και στο πλάι, λύνοντας το πρόβλημα του «τυφλού σημείου», κάνοντας ορατό ό,τι κινείται εκεί. Η Continental, σε μια προσπάθεια να αναπτύξει μια ολοκληρωμένη καινοτόμο λύση, συγκεντρώνει όλα αυτά τα εξαρτήματα, με στόχο να διαμορφώσει ένα πλήρες σύστημα: ένας σημαντικός αριθμός από δορυφορικές κάμερες παρέχει δεδομένα εικόνας υψηλής ακρίβειας, τα οποία επεξεργάζεται και αξιολογεί μια κεντρική μονάδα ελέγχου. Και είναι ακριβώς αυτός ο συνδυασμός των πολλών δορυφορικών καμερών που επιτρέπει την εφαρμογή νέων  καινοτόμων λειτουργιών, που θα κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη, πιο άνετη και όλο και πιο αυτοματοποιημένη.


Το βραβευμένο «Αόρατο Καπό» αυτοκινήτου!

Η τεχνολογία του  «αόρατου καπό» της Continental αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τί μπορεί να καταφέρει ένα έξυπνο σύστημα με ενσωματωμένες κάμερες: όταν οδηγούμε αργά, όπως, για παράδειγμα, όταν παρκάρουμε ή όταν κινούμαστε σε κακούς χωματόδρομους, το «αόρατο καπό» μάς δίνει τη δυνατότητα να βλέπουμε το έδαφος κάτω από τον κινητήρα, σε μια οθόνη στο ταμπλό του οχήματος! Πώς όμως γίνεται αυτό; Με τη βοήθεια νέων οπτικών πληροφοριών, το όχημα μπορεί να οδηγηθεί με ακρίβεια, ασφάλεια και ελεγχόμενο τρόπο, μέσα σε στενούς χώρους στάθμευσης και υψηλά κράσπεδα, εμπόδια προσκρούσεων στο οδόστρωμα, που μειώνουν την ταχύτητα, λακκούβες ή, όταν είμαστε εκτός δρόμου, πάνω από βράχια και τραχύ έδαφος. Ο οδηγός βλέπει το έδαφος, κυριολεκτικά μέσα από το καπό, κάτω από τον κινητήρα, και το καπό μοιάζει να είναι αόρατο!  


Η λειτουργία του αυτοματοποιημένου παρκαρίσματος

Μια ακόμη τεχνολογία που έχει αναπτύξει η Continental, συνδέει 4 δορυφορικές κάμερες, οι οποίες μόνιμα καταγράφουν το περιβάλλον του αυτοκινήτου, με μια κεντρική μονάδα ελέγχου, προσφέροντας, όχι μόνο μια νέα λειτουργία πολύ ασφαλούς αυτόματης στάθμευσης, αλλά και εφαρμογή λειτουργιών αυτόματου παρκαρίσματος, σε απομακρυσμένους σταθμούς στάθμευσης, χωρίς την παρουσία του οδηγού. Ο οδηγός μπορεί να βγει έξω από το όχημα, το οποίο στη συνέχεια, με το πάτημα ενός κουμπιού,  βρίσκει  μόνο του τον δρόμο του,  κάνει τους απαραίτητους ακριβείς ελιγμούς και παρκάρει και ξεπαρκάρει, κατά βούληση. 


Κάμερες θα αντικαταστήσουν στο μέλλον τους οπίσθιους καθρέπτες οδήγησης.  

Δορυφορικές κάμερες με ανάλυση εικόνας 1,3 megapixels εγκαθίστανται, πλέον, σε αυτοκίνητα, ενώ μια νέα γενιά καμερών, με ανάλυση 2,5 megapixels και εξαιρετική απόδοση νυχτερινής όρασης, πρόκειται να τεθεί σύντομα σε παραγωγή, ενώ η Continental αναπτύσσει, ήδη, μια κάμερα με ανάλυση 8 megapixels. Αυτή η υψηλής τεχνολογίας κάμερα θα αντικαταστήσει στο μέλλον  τους παραδοσιακούς εσωτερικούς και εξωτερικούς οπίσθιους  καθρέπτες οδήγησης. Η εικόνα από τις κάμερες αυτές, όχι μόνο θα είναι εξαιρετικής ευκρίνειας, αλλά θα παρέχουν δεδομένα για την αναγνώριση, π.χ., ενός μοτοσικλετιστή που πλησιάζει με ταχύτητα από πίσω, ακόμα και σε δύσκολες συνθήκες φωτισμού.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...