Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Continental σε άλλο Level ασφάλειας ...


Τα τελευταία χρόνια, οι κάμερες λειτουργούν, ολοένα και περισσότερο, ως τα κεντρικά αισθητήρια όργανα των αυτοκινήτων. Τα συστήματα Surround View, που αποτελούνται από διάφορες δορυφορικές κάμερες, παρέχουν περιμετρική θέα του περιβάλλοντος του οχήματος (και με οπτική γωνία από ψηλά! Οι κάμερες σύντομα θα «διαβάζουν» με ακρίβεια τα σήματα οδικής κυκλοφορίας, τα φανάρια και τις σημάνσεις των λωρίδων κυκλοφορίας. Κι ακόμη, θα έχουν την ικανότητα να κοιτάζουν πίσω και στο πλάι, λύνοντας το πρόβλημα του «τυφλού σημείου», κάνοντας ορατό ό,τι κινείται εκεί. Η Continental, σε μια προσπάθεια να αναπτύξει μια ολοκληρωμένη καινοτόμο λύση, συγκεντρώνει όλα αυτά τα εξαρτήματα, με στόχο να διαμορφώσει ένα πλήρες σύστημα: ένας σημαντικός αριθμός από δορυφορικές κάμερες παρέχει δεδομένα εικόνας υψηλής ακρίβειας, τα οποία επεξεργάζεται και αξιολογεί μια κεντρική μονάδα ελέγχου. Και είναι ακριβώς αυτός ο συνδυασμός των πολλών δορυφορικών καμερών που επιτρέπει την εφαρμογή νέων  καινοτόμων λειτουργιών, που θα κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη, πιο άνετη και όλο και πιο αυτοματοποιημένη.


Το βραβευμένο «Αόρατο Καπό» αυτοκινήτου!

Η τεχνολογία του  «αόρατου καπό» της Continental αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τί μπορεί να καταφέρει ένα έξυπνο σύστημα με ενσωματωμένες κάμερες: όταν οδηγούμε αργά, όπως, για παράδειγμα, όταν παρκάρουμε ή όταν κινούμαστε σε κακούς χωματόδρομους, το «αόρατο καπό» μάς δίνει τη δυνατότητα να βλέπουμε το έδαφος κάτω από τον κινητήρα, σε μια οθόνη στο ταμπλό του οχήματος! Πώς όμως γίνεται αυτό; Με τη βοήθεια νέων οπτικών πληροφοριών, το όχημα μπορεί να οδηγηθεί με ακρίβεια, ασφάλεια και ελεγχόμενο τρόπο, μέσα σε στενούς χώρους στάθμευσης και υψηλά κράσπεδα, εμπόδια προσκρούσεων στο οδόστρωμα, που μειώνουν την ταχύτητα, λακκούβες ή, όταν είμαστε εκτός δρόμου, πάνω από βράχια και τραχύ έδαφος. Ο οδηγός βλέπει το έδαφος, κυριολεκτικά μέσα από το καπό, κάτω από τον κινητήρα, και το καπό μοιάζει να είναι αόρατο!  


Η λειτουργία του αυτοματοποιημένου παρκαρίσματος

Μια ακόμη τεχνολογία που έχει αναπτύξει η Continental, συνδέει 4 δορυφορικές κάμερες, οι οποίες μόνιμα καταγράφουν το περιβάλλον του αυτοκινήτου, με μια κεντρική μονάδα ελέγχου, προσφέροντας, όχι μόνο μια νέα λειτουργία πολύ ασφαλούς αυτόματης στάθμευσης, αλλά και εφαρμογή λειτουργιών αυτόματου παρκαρίσματος, σε απομακρυσμένους σταθμούς στάθμευσης, χωρίς την παρουσία του οδηγού. Ο οδηγός μπορεί να βγει έξω από το όχημα, το οποίο στη συνέχεια, με το πάτημα ενός κουμπιού,  βρίσκει  μόνο του τον δρόμο του,  κάνει τους απαραίτητους ακριβείς ελιγμούς και παρκάρει και ξεπαρκάρει, κατά βούληση. 


Κάμερες θα αντικαταστήσουν στο μέλλον τους οπίσθιους καθρέπτες οδήγησης.  

Δορυφορικές κάμερες με ανάλυση εικόνας 1,3 megapixels εγκαθίστανται, πλέον, σε αυτοκίνητα, ενώ μια νέα γενιά καμερών, με ανάλυση 2,5 megapixels και εξαιρετική απόδοση νυχτερινής όρασης, πρόκειται να τεθεί σύντομα σε παραγωγή, ενώ η Continental αναπτύσσει, ήδη, μια κάμερα με ανάλυση 8 megapixels. Αυτή η υψηλής τεχνολογίας κάμερα θα αντικαταστήσει στο μέλλον  τους παραδοσιακούς εσωτερικούς και εξωτερικούς οπίσθιους  καθρέπτες οδήγησης. Η εικόνα από τις κάμερες αυτές, όχι μόνο θα είναι εξαιρετικής ευκρίνειας, αλλά θα παρέχουν δεδομένα για την αναγνώριση, π.χ., ενός μοτοσικλετιστή που πλησιάζει με ταχύτητα από πίσω, ακόμα και σε δύσκολες συνθήκες φωτισμού.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Lamia Fm1 - Live ...

Live!   ΕΔΩ!

35ο Rally Sprint Καλαμάτας ...

Στις 21 & 22 Σεπτεμβρίου η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας διοργανώνει το 35ο Ράλλυ Σπριντ, τον δεύτερο αγώνα του Πανελληνίου Κυπέλλου Χώματος, σε μία ειδική διαδρομή περίπου 12,5 χιλιομέτρων στην οποία τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν 3 περάσματα. Να σημειώσουμε πως η συνολική απλή διαδρομή είναι μικρότερη των 10 χιλιομέτρων. Την ερχόμενη εβδομάδα μηχανήματα του δήμου Μεσσήνης θα πραγματοποιήσουν παρεμβάσεις στην διαδρομή,έτσι ώστε να έχουμε μία άριστη ειδική.Το οδόστρωμα ακόμη και πριν τις παρεμβάσεις είναι σε αρίστη κατάσταση στο 80%, ικανό να φιλοξενήσει αγώνα. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στον Δήμο Μεσσήνης Μεσσηνίας και συγκεκριμένα στην δημοτική ενότητα του Πεταλιδίου. Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ανοίξει και λήγουν την Παρασκευή 13/09 Οι 6 αναγνωρίσεις της διαδρομής που επιβάλει ο κανονισμός θα πραγματοποιηθούν τις κάτωθι ημερομηνίες: Σάββατο 14/09 10,00 εώς 18,00 Κυριακή 15/09 08,00 εώς 16,00 Παρασκευή 20/09 10,00 εώς 18,00, Σαββάτο 21/09 08,00 εώς 14,00 Επιπλέον να αναφέρ

Στα μικρόφωνα Γ. Σταυρόπουλος και Ν. Τσάδαρης ...

Λίγα 24ωρα απομένουν μέχρι την Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου που θα δοθεί η εκκίνηση του EKO Ράλλυ Ακρόπολις, 10ος γύρος του WRC. Στις 19:00 το πρώτο πλήρωμα, από τα 72 που περιλαμβάνονται στη λίστα των συμμετοχών, οι Neuville-Wydaeghe με το Hyundai i20 Rally1, ως επικεφαλής του πρωταθλήματος, θα εκκινήσουν μπροστά από την είσοδο της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας, για τη μεγάλη περιπέτεια του φετινού αγώνα. Όλη την εξέλιξη του αγώνα, λεπτό προς λεπτό, χλμ. προς χλμ. θα την ακούτε ζωντανά από το επίσημο ραδιόφωνο του αγώνα, το Λαμία FM-1 στους 96.2 και διαδικτυακά στο lamiafm1.gr . Με συνεντεύξεις, σχόλια, ρεπορτάζ, δηλώσεις και ειδήσεις καθ΄όλη τη διάρκεια του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ώστε να έχετε μια πλήρη ενημέρωση για τον εθνικό μας αγώνα. Επίσης τα μικρόφωνα θα είναι «ανοικτά» για όποια/ο φίλο των αγώνων θα θέλει να πει τη δική του άποψη για τους αγώνες, τι είδε στις ειδικές διαδρομές, ποιο πλήρωμα του αρέσει, με χαρά να την/τον φιλοξενήσουμε στο studio το οποίο θα είναι, όπως εξάλλου κάθε χρόνο,