Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Continental σε άλλο Level ασφάλειας ...


Τα τελευταία χρόνια, οι κάμερες λειτουργούν, ολοένα και περισσότερο, ως τα κεντρικά αισθητήρια όργανα των αυτοκινήτων. Τα συστήματα Surround View, που αποτελούνται από διάφορες δορυφορικές κάμερες, παρέχουν περιμετρική θέα του περιβάλλοντος του οχήματος (και με οπτική γωνία από ψηλά! Οι κάμερες σύντομα θα «διαβάζουν» με ακρίβεια τα σήματα οδικής κυκλοφορίας, τα φανάρια και τις σημάνσεις των λωρίδων κυκλοφορίας. Κι ακόμη, θα έχουν την ικανότητα να κοιτάζουν πίσω και στο πλάι, λύνοντας το πρόβλημα του «τυφλού σημείου», κάνοντας ορατό ό,τι κινείται εκεί. Η Continental, σε μια προσπάθεια να αναπτύξει μια ολοκληρωμένη καινοτόμο λύση, συγκεντρώνει όλα αυτά τα εξαρτήματα, με στόχο να διαμορφώσει ένα πλήρες σύστημα: ένας σημαντικός αριθμός από δορυφορικές κάμερες παρέχει δεδομένα εικόνας υψηλής ακρίβειας, τα οποία επεξεργάζεται και αξιολογεί μια κεντρική μονάδα ελέγχου. Και είναι ακριβώς αυτός ο συνδυασμός των πολλών δορυφορικών καμερών που επιτρέπει την εφαρμογή νέων  καινοτόμων λειτουργιών, που θα κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη, πιο άνετη και όλο και πιο αυτοματοποιημένη.


Το βραβευμένο «Αόρατο Καπό» αυτοκινήτου!

Η τεχνολογία του  «αόρατου καπό» της Continental αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τί μπορεί να καταφέρει ένα έξυπνο σύστημα με ενσωματωμένες κάμερες: όταν οδηγούμε αργά, όπως, για παράδειγμα, όταν παρκάρουμε ή όταν κινούμαστε σε κακούς χωματόδρομους, το «αόρατο καπό» μάς δίνει τη δυνατότητα να βλέπουμε το έδαφος κάτω από τον κινητήρα, σε μια οθόνη στο ταμπλό του οχήματος! Πώς όμως γίνεται αυτό; Με τη βοήθεια νέων οπτικών πληροφοριών, το όχημα μπορεί να οδηγηθεί με ακρίβεια, ασφάλεια και ελεγχόμενο τρόπο, μέσα σε στενούς χώρους στάθμευσης και υψηλά κράσπεδα, εμπόδια προσκρούσεων στο οδόστρωμα, που μειώνουν την ταχύτητα, λακκούβες ή, όταν είμαστε εκτός δρόμου, πάνω από βράχια και τραχύ έδαφος. Ο οδηγός βλέπει το έδαφος, κυριολεκτικά μέσα από το καπό, κάτω από τον κινητήρα, και το καπό μοιάζει να είναι αόρατο!  


Η λειτουργία του αυτοματοποιημένου παρκαρίσματος

Μια ακόμη τεχνολογία που έχει αναπτύξει η Continental, συνδέει 4 δορυφορικές κάμερες, οι οποίες μόνιμα καταγράφουν το περιβάλλον του αυτοκινήτου, με μια κεντρική μονάδα ελέγχου, προσφέροντας, όχι μόνο μια νέα λειτουργία πολύ ασφαλούς αυτόματης στάθμευσης, αλλά και εφαρμογή λειτουργιών αυτόματου παρκαρίσματος, σε απομακρυσμένους σταθμούς στάθμευσης, χωρίς την παρουσία του οδηγού. Ο οδηγός μπορεί να βγει έξω από το όχημα, το οποίο στη συνέχεια, με το πάτημα ενός κουμπιού,  βρίσκει  μόνο του τον δρόμο του,  κάνει τους απαραίτητους ακριβείς ελιγμούς και παρκάρει και ξεπαρκάρει, κατά βούληση. 


Κάμερες θα αντικαταστήσουν στο μέλλον τους οπίσθιους καθρέπτες οδήγησης.  

Δορυφορικές κάμερες με ανάλυση εικόνας 1,3 megapixels εγκαθίστανται, πλέον, σε αυτοκίνητα, ενώ μια νέα γενιά καμερών, με ανάλυση 2,5 megapixels και εξαιρετική απόδοση νυχτερινής όρασης, πρόκειται να τεθεί σύντομα σε παραγωγή, ενώ η Continental αναπτύσσει, ήδη, μια κάμερα με ανάλυση 8 megapixels. Αυτή η υψηλής τεχνολογίας κάμερα θα αντικαταστήσει στο μέλλον  τους παραδοσιακούς εσωτερικούς και εξωτερικούς οπίσθιους  καθρέπτες οδήγησης. Η εικόνα από τις κάμερες αυτές, όχι μόνο θα είναι εξαιρετικής ευκρίνειας, αλλά θα παρέχουν δεδομένα για την αναγνώριση, π.χ., ενός μοτοσικλετιστή που πλησιάζει με ταχύτητα από πίσω, ακόμα και σε δύσκολες συνθήκες φωτισμού.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

Heritage Classic Cup – Spring Edition ...

Η Επίσημη εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ για το 2025 έρχεται στις 29-30/3/2025 και οι συμμετοχές συνεχίζονται μέχρι τη Πέμπτη 27/3/2025. Με την αμέριστη υποστήριξη και τη συνδιοργάνωση του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας η φετινή εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ θα αναδείξει τις ομορφιές και θα δώσει πνοή σε όλα σχεδόν τα χωριά του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας με τη διέλευση των αγωνιζομένων με τα πανέμορφα κλασσικά οχήματα του περασμένου αιώνα. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμβάλει στη συνδιοργάνωση με την αθλοθέτηση των νικητών και ο Δήμος Πύργου (όπου εδρεύει ο ΣΦΙΠΟΠ) βοηθάει σημαντικά με επιχορήγηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της. Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ περιλαμβάνει το Heritage Classic Cup – Spring Edition στο ετήσιο πρόγραμμα κλασσικών και ιστορικών οχημάτων με αποτέλεσμα να προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον από πληρώματα όλης της Ελλάδος. Μετά την επιτυχία από το προηγούμενο Heritage Classic Cup, έρχεται η φετινή εκδήλωση για αυτοκίνητα και για  μοτοσικλέτες με δύο αγωνιστικές μέρες και περισσότερα από 180 οδηγικά χλμ και 14 ει...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...