Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας ...


Μετά την διετία ανασύστασης και αναζωογόνησης του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, χάρη στις προσπάθειες του Σωματείου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., οι αγώνες πίστας περνούν πλέον στη φάση της ανάπτυξής τους: η νέα σεζόν, που περιλαμβάνει πλέον 5 αγώνες και επιστροφή στις Σέρρες, ξεκινά το διήμερο 14-15 Μαρτίου 2020 από το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων - και αναμένεται συγκλονιστική!

Με τη βοήθεια των αγωνιζόμενων, των ομάδων και των χορηγών και υποστηρικτών του εγχειρήματος της Ελληνικής Λέσχης Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής, αυτό που έμοιαζε ακατόρθωτο πριν από δύο χρόνια, τώρα βρίσκεται προ των πυλών της καλύτερης αγωνιστικής χρονιάς της τελευταίας, τουλάχιστον, δεκαετίας. Διότι εκτός από την ποιότητα των αγωνιζόμενων και των αγωνιστικών αυτοκινήτων που συγκεντρώνονται στην πίστα, και διαρκώς και σταθερά πληθαίνουν, πλέον οι κατηγορίες και οι θεσμοί που θα απολαύσουν οι διαρκώς αυξανόμενοι θεατές είναι περισσότερες από ποτέ! Εκτός των κλασσικών κατηγοριών Α-Ν-Ε-R-FS της Ταχύτητας, και οι πέντε αγώνες προσμετρούν στο Πρωτάθλημα Ταχύτητας των Ιστορικών αυτοκινήτων. Επίσης, σε δύο από τους αγώνες Ταχύτητας, στις Σέρρες τον Ιούνιο και στα Μέγαρα το Σεπτέμβριο, το παρόν θα δώσουν και οι αγωνιζόμενοι του συναρπαστικού Πρωταθλήματος ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda. Παράλληλα, οι τέσσερις συναντήσεις των Μεγάρων προσμετρούν στους θεσμούς ατομικής χρονομέτρησης Hellenic Time Trial Challenge (HTTC) με τις κατηγορίες Stock, Sport και Extreme, στο Legend Cup, στο Crosskart Cup και στο καθιερωμένο πια Clio Cup! Κατά συνέπεια, το θέαμα για τους θεατές που θα τιμήσουν και φέτος το θεσμό θα είναι πολύπλευρο και εγγυημένο. Μια περαιτέρω καινοτομία του Σωματείου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., που θα εφαρμοστεί φέτος, είναι η δωρεάν συμμετοχή για τους Υπερπρωταθλητές -τόσο της Ταχύτητας όσο και του HTTC- που κατέκτησαν τους τίτλους στην Super Season, την οποία αποτελούσαν οι δύο τελευταίοι αγώνες του 2018 και οι τέσσερις περσινοί. Οι δηλώσεις συμμετοχής για τον πρώτο φετινό αγώνα όλων των παραπάνω θεσμών έχουν ήδη ανοίξει, στο Σύστημα Διαδικτυακής Διαχείρισης Αγώνων της ΟΜΑΕ (e-omae-epa.gr), και η προθεσμία υποβολής τους λήγει τα μεσάνυχτα της Παρασκευής 6 Μαρτίου. Ο Διοικητικός και Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος θα γίνουν στην πίστα των Μεγάρων το απόγευμα της Παρασκευής 13/3. Για τους αγωνιζόμενους που ενδιαφέρονται, το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. εξασφάλισε και φέτος προνομιακές τιμές για τη διανυκτέρευσή τους στο ξενοδοχείο «Il Desto Studios - Ευθυμίου», που βρίσκεται σε απόσταση 20 km από την πίστα, στο Αλεποχώρι. Η προνομιακή τιμή είναι €30/δωμάτιο το Σάββατο, ενώ με κάθε κράτηση προσφέρεται και μία επιπλέον δωρεάν διανυκτέρευση για την Παρασκευή. Για κρατήσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τα τηλέφωνα 6932.428989 και 210.5770879. Στο πλευρό του αγώνα και υποστηρικτές του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας και HTTC είναι οι εταιρείες Skag, Puma, Under Armour, Loux, Axotechniki, A. Makris A.E., Ρεκτιφιέ Original και Linea Sport. Η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής σας προσκαλεί στα Μέγαρα στις 14-15 Μαρτίου, για το συναρπαστικό ξεκίνημα της πιο πολυαναμενόμενης σεζόν της σύγχρονης εποχής των αγώνων Ταχύτητας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,