Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας ...


Μετά την διετία ανασύστασης και αναζωογόνησης του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, χάρη στις προσπάθειες του Σωματείου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., οι αγώνες πίστας περνούν πλέον στη φάση της ανάπτυξής τους: η νέα σεζόν, που περιλαμβάνει πλέον 5 αγώνες και επιστροφή στις Σέρρες, ξεκινά το διήμερο 14-15 Μαρτίου 2020 από το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων - και αναμένεται συγκλονιστική!

Με τη βοήθεια των αγωνιζόμενων, των ομάδων και των χορηγών και υποστηρικτών του εγχειρήματος της Ελληνικής Λέσχης Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής, αυτό που έμοιαζε ακατόρθωτο πριν από δύο χρόνια, τώρα βρίσκεται προ των πυλών της καλύτερης αγωνιστικής χρονιάς της τελευταίας, τουλάχιστον, δεκαετίας. Διότι εκτός από την ποιότητα των αγωνιζόμενων και των αγωνιστικών αυτοκινήτων που συγκεντρώνονται στην πίστα, και διαρκώς και σταθερά πληθαίνουν, πλέον οι κατηγορίες και οι θεσμοί που θα απολαύσουν οι διαρκώς αυξανόμενοι θεατές είναι περισσότερες από ποτέ! Εκτός των κλασσικών κατηγοριών Α-Ν-Ε-R-FS της Ταχύτητας, και οι πέντε αγώνες προσμετρούν στο Πρωτάθλημα Ταχύτητας των Ιστορικών αυτοκινήτων. Επίσης, σε δύο από τους αγώνες Ταχύτητας, στις Σέρρες τον Ιούνιο και στα Μέγαρα το Σεπτέμβριο, το παρόν θα δώσουν και οι αγωνιζόμενοι του συναρπαστικού Πρωταθλήματος ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda. Παράλληλα, οι τέσσερις συναντήσεις των Μεγάρων προσμετρούν στους θεσμούς ατομικής χρονομέτρησης Hellenic Time Trial Challenge (HTTC) με τις κατηγορίες Stock, Sport και Extreme, στο Legend Cup, στο Crosskart Cup και στο καθιερωμένο πια Clio Cup! Κατά συνέπεια, το θέαμα για τους θεατές που θα τιμήσουν και φέτος το θεσμό θα είναι πολύπλευρο και εγγυημένο. Μια περαιτέρω καινοτομία του Σωματείου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., που θα εφαρμοστεί φέτος, είναι η δωρεάν συμμετοχή για τους Υπερπρωταθλητές -τόσο της Ταχύτητας όσο και του HTTC- που κατέκτησαν τους τίτλους στην Super Season, την οποία αποτελούσαν οι δύο τελευταίοι αγώνες του 2018 και οι τέσσερις περσινοί. Οι δηλώσεις συμμετοχής για τον πρώτο φετινό αγώνα όλων των παραπάνω θεσμών έχουν ήδη ανοίξει, στο Σύστημα Διαδικτυακής Διαχείρισης Αγώνων της ΟΜΑΕ (e-omae-epa.gr), και η προθεσμία υποβολής τους λήγει τα μεσάνυχτα της Παρασκευής 6 Μαρτίου. Ο Διοικητικός και Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος θα γίνουν στην πίστα των Μεγάρων το απόγευμα της Παρασκευής 13/3. Για τους αγωνιζόμενους που ενδιαφέρονται, το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. εξασφάλισε και φέτος προνομιακές τιμές για τη διανυκτέρευσή τους στο ξενοδοχείο «Il Desto Studios - Ευθυμίου», που βρίσκεται σε απόσταση 20 km από την πίστα, στο Αλεποχώρι. Η προνομιακή τιμή είναι €30/δωμάτιο το Σάββατο, ενώ με κάθε κράτηση προσφέρεται και μία επιπλέον δωρεάν διανυκτέρευση για την Παρασκευή. Για κρατήσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τα τηλέφωνα 6932.428989 και 210.5770879. Στο πλευρό του αγώνα και υποστηρικτές του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας και HTTC είναι οι εταιρείες Skag, Puma, Under Armour, Loux, Axotechniki, A. Makris A.E., Ρεκτιφιέ Original και Linea Sport. Η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής σας προσκαλεί στα Μέγαρα στις 14-15 Μαρτίου, για το συναρπαστικό ξεκίνημα της πιο πολυαναμενόμενης σεζόν της σύγχρονης εποχής των αγώνων Ταχύτητας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στιγμές ΙV ...

 

Ρεγγίνι - Θήβα ...

Οι εκπλήξεις συνεχίζονται! Ο Ott Tanak είχε δύο κλαταρίσματα, με αποτέλεσμα ο Dani Sordo να αναρριχηθεί στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης. Ο Thierry Neuville σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και μείωσε τη διαφορά του από τον Ισπανό οδηγό σε 7,2 δλ. Μετά τα προβλήματα του Tanak, ο Sebastien Ogier βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση και ο Εσθονός τέταρτος. #11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE: «Κάναμε καθαρό πέρασμα, είναι σκληρή ειδική στο μέσον της διαδρομής και πρόσεχα, είναι τελείως διαφορετικές συνθήκες σε σχέση με χθες. Αλλάξαμε το στήσιμο και αισθάνομαι καλύτερα με το αυτοκίνητο». #17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS: «Είμαστε στη μέση του πουθενά. Προσπαθούμε να οδηγούμε γρήγορα χωρίς ρίσκο. Κρίμα για τον Ott». #8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA: «Είχαμε δύο αλλαγές ελαστικών. Η πρώτη ήταν ξεζαντάρισμα και η δεύτερη επειδή στράβωσε η ζάντα». #33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN: «Η διαδρομή θα καθαρίζει με κάθε πέρασμα. Τα ελαστικά δούλεψαν καλά. Έπειτα από ό,τι συνέβη χθες δεν έχουμε το

Οι Έλληνες ...

#36 Georgios VASILAKIS / Thomas KRAWSZIK: «Είναι το σπίτι μου. Και είναι καλό να αγωνίζεσαι εντός έδρας. Ήταν δύσκολο, αλλά είναι το Ακρόπολις. Και αυτό το ράλλυ είναι η σκληρότερη δοκιμασία για τα αυτοκίνητα». #40 Panagiotis ROUSTEMIS / Christos BAKLORIS: «Σίγουρα, ήταν το πιο δύσκολο Ακρόπολις των τελευταίων ετών. Καταφέραμε να τερματίσουμε πρώτοι Έλληνες με μεγάλη διαφορά. Επίσης τερματίσαμε 12οι Γενικής στο πιο δύσκολο Ακρόπολις των τελευταίων ετών, κάτι που δίνει ακόμα μεγαλύτερη σημασία στο τελικό αποτέλεσμα». #48 Nikolaos PAVLIDIS / Allan HARRYMAN: «Οι ειδικές ήταν πολύ σκληρές. Αλλά το Ακρόπολις είναι πάντα έτσι». #51 Epameinondas KARANIKOLAS / Georgios KAKAVAS: «Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, πετύχαμε μια πέτρα σε σημείο όπου δε θέλαμε. Είμαι χαρούμενος για τους χρόνους». #52 Paschalis CHATZIMARKOS / Marios TSAOUSOGLOU: «Το Ακρόπολις ήταν πάρα πολύ δύσκολο φέτος. Πολύ δύσκολες οι συνθήκες και υψηλές οι θερμοκρασίες. Οι διαδρομές ήταν σε πολύ κακή κατάσταση. Κάναμε την προσπάθει