Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η μάχη του Ενιαίου ...


• Πρωταθλητής Γενικής και μαθηματικά ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος 
• Πιο ανταγωνιστικός από ποτέ ο «Λε Μαν» στο καλύτερο διήμερο του στο Ενιαίο
• Πρώτο βάθρο καριέρας για τον Αλέξανδρο Χαλιβελάκη
• Επεισοδιακός ο πρώτος αγώνας, υποδειγματικός ο δεύτερος στα Μέγαρα


Δύο νίκες κατέκτησε ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος στο 5ο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο του φετινού SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda και χάρη σε αυτές σφράγισε και μαθηματικά τον τίτλο στην Γενική του φετινού πρωταθλήματος. Ο Πρωταθλητής Νέων του 2018 φέτος έκανε το… βήμα παραπάνω και κατάφερε να επικρατήσει, όντας μάλιστα ο απόλυτος κυρίαρχος στην πίστα φέτος. Όπως και στην πρώτη επίσκεψη του Ενιαίου στα Μέγαρα, τον Μάιο, έτσι και τώρα ο Χαραλαμπόπουλος ήταν ταχύτερος σε όλα τα σκέλη του διημέρου. Από τις ελεύθερες δοκιμές το πρωί του Σαββάτου μέχρι και τον δεύτερο αγώνα της Κυριακής, ήταν σταθερότατος στις επιδόσεις του, ταχύτατος και ο μοναδικός που κατάφερνε να τον πλησιάσει, σε όλα τα σκέλη, ήταν ο «Λε Μαν». Ο Λεωνίδας Μανιατόπουλος διατήρησε εξαιρετικό ρυθμό και στους δύο αγώνες, μένοντας μονίμως πολύ κοντά στον νικητή. Η μάχη των δύο κορυφώθηκε ουσιαστικά στο τέλος του δεύτερου αγώνα όταν ο «Λε Μαν» προσπάθησε να εκμεταλλευτεί ένα κλατάρισμα του Χαραλαμπόπουλου και πλησίασε απειλητικά. Παρόλα αυτά, ούτε το κλατάρισμα δεν κατάφερε να σταματήσει τον νικητή, έτσι το αποτέλεσμα δεν άλλαξε στους δύο αγώνες. Αυτό που άλλαξε ήταν η τρίτη θέση του βάθρου. Στον πρώτο αγώνα ο Σπύρος Γαλεράκης έφτασε οριακά εγκαίρως, λόγω ενός προσωπικού προβλήματος, κάτι που του χάλασε την αυτοσυγκέντρωση με αποτέλεσμα να ολοκληρώσει τρίτος αλλά μακριά από τον καλό του εαυτό. Κάτι εξάλλου που αποδείχτηκε από την κακή εμφάνιση του δεύτερου αγώνα. Εκεί είχαμε την μεγαλύτερη μάλλον, έκπληξη για φέτος, την παρουσία του Αλέξανδρου Χαλιβελάκη στο βάθρο. 


Ο νεαρός που μέχρι τώρα δεν είχε βρει πραγματικό ρυθμό σε κάποιον αγώνα, στον συγκεκριμένο εντυπωσίασε με την οδήγησή του κάτι που του απέφερε το εξαιρετικό αποτέλεσμα. Συνολικά ήταν δεύτερος στους νέους και τρίτος στην Γενική, ενώ νωρίτερα στον πρώτο αγώνα ήταν τρίτος Νέος και τέταρτος Γενικής. Αντίστοιχο αγώνα έκανε ο Θεμιστοκλής Πετράκης της ομάδας Skoda Μακρής. Έχοντας εμπειρία από το καρτ αλλά συμμετέχοντας πρώτη φορά σε αγώνα αυτοκινήτων στην πίστα, ο Πετράκης ολοκλήρωσε 5ος και 6ος στους δύο αγώνες, ανεβαίνοντας και τις δύο φορές στο βάθρο των οδηγών άνω των 30 ετών. Μάλιστα το αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι ακόμη καλύτερο αν στον πρώτο αγώνα δεν δεχόταν ένα χτύπημα από τον Στάθη Κουκέα. 


Ο Κουκέας ήταν μακριά από τον καλό του εαυτό στον συγκεκριμένο αγώνα! Υπερβολικά επιθετικός έπειτα από ένα ξεκίνημα κατά το οποίο είχε επαφή με τον Κωνσταντίνο Γιαννίκο, εμβόλισε τον νεαρό οδηγό, στο τέλος του πρώτου γύρου, οδηγώντας τον σε τετ-α-κε. Το ουσιαστικό αποτέλεσμα ήταν να τιμωρηθεί με 30 δευτερόλεπτα ποινής, η οποία τον έριξε τελικά στην ένατη και τελευταία θέση του πρώτου αγώνα. Στον δεύτερο, μεταμορφωμένος, ολοκλήρωσε τέταρτος, πιέζοντας μάλιστα τον Χαλιβελάκη χωρίς ωστόσο να καταφέρει να σημειώσει το προσπέρασμα. 
Μεγαλύτερη ήταν η ποινή που δέχτηκε ο Κωνσταντίνος Γιαννίκος καθώς αποκλείστηκε από τα αποτελέσματα του πρώτου αγώνα, δεδομένου πως μετά την επαφή με τον Κουκέα, έδωσε συνέχεια με δεύτερη σύγκρουσηανάμεσα στους δύο. Η έβδομη θέση Γενικής και τέταρτη στους Νέους δεν κατάφερε να βελτιώσει τη συνολική εικόνα του. 
Μόνο θετική πάντως ήταν η συνολική εικόνα για τους πρωτοεμφανιζόμενους οδηγούς. Ο «David 28» συμμετείχε για πρώτη φορά στο SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda καθώς μέχρι τώρα είχε οδηγήσει το Skoda Fabia σε αναβάσεις εκτός Ενιαίου. Όμως συμμετείχε και για πρώτη φορά σε αγώνα στην πίστα και ήταν αρκετά ανταγωνιστικός. Το ίδιο και ο Νίκος Παπαδόπουλος ο οποίος συμμετείχε με το Fabia του Ταξιάρχη Ασημακόπουλου και άφησε υποσχέσεις και για το μέλλον του θεσμού, τον οποίο έδειξε να απολαμβάνει ιδιαίτερα. Τέλος ο Δημήτρης Ρεμέντζης έχασε ευκαιρία να συγκεντρώσει αρκετούς βαθμούς στον πρώτο αγώνα όταν δέχτηκε ένα χτύπημα από τον έτερο πρωτοεμφανιζόμενο Θανάση Μιχαλόπουλο και αναγκάστηκε σε εγκατάλειψη. Επέστρεψε στο δεύτερο σκέλος για να ολοκληρώσει όγδοος. 


Επόμενος αγώνας για το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda ο επόμενος αγώνας ταχύτητας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος και πάλι στα Μέγαρα στις 7-8 Δεκεμβρίου. 


Τα αποτελέσματα: ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,