Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

10ο Trail Ride & Experience Trophy ...

Ένας αγώνας που συνδυάζει προσανατολισμό - πλοήγηση - περιπέτεια - ακρίβεια εντός και εκτός δρόμου με στόχο να προσφέρει μια διασκεδαστική Κυριακή σε όλους, είναι το 10ο Trail Ride & Experience Trophy που θα διεξαχθεί στις 17 Νοεμβρίου σε πολύ όμορφες και αρκετές φορές άγνωστες διαδρομές στην ευρύτερη περιοχή του Ναυπλίου και του Άργους. Η διαδρομή, μήκους 120 χιλιομέτρων, είναι τύπου All Terrain. Πρόκειται για αγώνα ακριβείας (Regularity) εκτός δρόμου με ιδιαίτερα χαμηλή μέση ταχύτητα (κάτω από 30 χλμ./ώρα), όπου συμμετέχουν 4κίνητα αυτοκίνητα χωρίς καμία ανάγκη μετατροπής. Το κάθε πλήρωμα για να ολοκληρώσει την διαδρομή , κάνει πλοήγηση χρησιμοποιώντας το road book και τις οδηγίες που θα λάβει από την οργάνωση λίγο πριν την εκκίνηση. Η βαθμολογία γίνεται στα πρότυπα των αγώνων ιστορικών οχημάτων και σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Trail Ride της ΟΜΑΕ: Στην εκκίνηση θα δοθεί ένα αναλυτικό έντυπο / καρνέ στο οποίο θα αναφέρει τις Μέσες Ωριαίες Ταχύτητες (ΜΩΤ) που θα πρέπει να διατηρήσει το πλήρωμα κατά τη διαδρομή. Μέσα στη διαδρομή θα υπάρχουν κρυφά σημεία χρονομέτρησης που θα καταγράφουν το πέρασμα του οχήματος. Όποιο πλήρωμα καταφέρει να κρατηθεί πιο κοντά στις απαιτούμενες ΜΩΤ και συγκεντρώσει τους λιγότερους βαθμούς ποινής θα είναι ο νικητής!
Στις απλές διαδρομές θα υπάρχουν ΣΕΔ για όλους. Για τους ποιό έμπειρους (κατηγορία Experience Trophy) θα υπάρχουν επιπλέον προαιρετικά ειδικές διελεύσεις ΣΕΔ.
Οι κατηγορίες εξαρτώνται από την ηλικία του αυτοκινήτου και μόνο:
Κατ I: Αυτοκίνητα κατασκευής μεταξύ 1.1.1977 - 31.12.1981 ,
Κατ J1/J2: Αυτοκίνητα κατασκευής μεταξύ 1.1.1982 - 31.12.1990
Κατ J3/J4: Αυτοκίνητα κατασκευής μεταξύ 1.1.1991 - 31.12.2000
Κατ J5/J6: Αυτοκίνητα κατασκευής μεταξύ 1.1.2001 - 31.12.2010
Κατ J7: Αυτοκίνητα κατασκευής μεταξύ 1.1.2011 - έως σήμερα
Κατ. R: Αυτοκίνητα με αγωνιστικές πινακίδες κατάλληλα για χρήση δρόμου και ΔΤΤ ανεξαρτήτου έτους κατασκευής. Τα πληρώματα της κατηγορίας R, εφόσον συμμετέχουν δεν θα φορούν κράνη / φόρμες και λοιπό εξοπλισμό καθώς ο αγώνας δεν περιλαμβάνει ειδικές διαδρομές ταχύτητας.
Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 70€ ευρώ για οδηγό & συνοδηγό, ενώ συμπεριλαμβάνονται και οι ημερήσιες licenses (δεν χρειάζεται αγωνιστικό δίπλωμα για να οδηγήσει κάποιος αρκεί το δίπλωμα οδήγησης). Παράλληλα μπορεί να συμμετέχουν και περισσότεροι του ενός συνοδηγοί με ένα μικρό πρόσθετο παράβολο 15€.
Η γραμματεία λειτουργεί κάθε Δευτέρα και Τετάρτη 19:00 – 21:00 στο γραφείο της Α.Λ.Μ.Α. 4Χ4 Ναυπλίου στο Ναύπλιο (Ασκληπιού 13).
Η εκκίνηση του πρώτου οχήματος στίς 10:30 από το Ναύπλιο και τερματισμός στις 15:30 περίπου. Θα υπάρχουν έπαθλα στους 3 πρώτους νικητές κάθε κατηγορίας και αναμνηστικά σε όσους τερματίσουν.
Περισσότερες πληροφορίες και για τις συμμετοχές σας (από τις 21/10/2019 μέχρι την Πέμπτη 14/11/2019) στο 6934087029, στο xripen@yahoo.gr (fb 4x4nafplio ή Α.Λ.Μ.Α.4Χ4 ΝΑΥΠΛΙΟΥ) και στην ιστοσελίδα του σωματίου www.alma4x4nafplio.gr.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,