Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

10ο Trail Ride & Experience Trophy ...

Ένας αγώνας που συνδυάζει προσανατολισμό - πλοήγηση - περιπέτεια - ακρίβεια εντός και εκτός δρόμου με στόχο να προσφέρει μια διασκεδαστική Κυριακή σε όλους, είναι το 10ο Trail Ride & Experience Trophy που θα διεξαχθεί στις 17 Νοεμβρίου σε πολύ όμορφες και αρκετές φορές άγνωστες διαδρομές στην ευρύτερη περιοχή του Ναυπλίου και του Άργους. Η διαδρομή, μήκους 120 χιλιομέτρων, είναι τύπου All Terrain. Πρόκειται για αγώνα ακριβείας (Regularity) εκτός δρόμου με ιδιαίτερα χαμηλή μέση ταχύτητα (κάτω από 30 χλμ./ώρα), όπου συμμετέχουν 4κίνητα αυτοκίνητα χωρίς καμία ανάγκη μετατροπής. Το κάθε πλήρωμα για να ολοκληρώσει την διαδρομή , κάνει πλοήγηση χρησιμοποιώντας το road book και τις οδηγίες που θα λάβει από την οργάνωση λίγο πριν την εκκίνηση. Η βαθμολογία γίνεται στα πρότυπα των αγώνων ιστορικών οχημάτων και σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Trail Ride της ΟΜΑΕ: Στην εκκίνηση θα δοθεί ένα αναλυτικό έντυπο / καρνέ στο οποίο θα αναφέρει τις Μέσες Ωριαίες Ταχύτητες (ΜΩΤ) που θα πρέπει να διατηρήσει το πλήρωμα κατά τη διαδρομή. Μέσα στη διαδρομή θα υπάρχουν κρυφά σημεία χρονομέτρησης που θα καταγράφουν το πέρασμα του οχήματος. Όποιο πλήρωμα καταφέρει να κρατηθεί πιο κοντά στις απαιτούμενες ΜΩΤ και συγκεντρώσει τους λιγότερους βαθμούς ποινής θα είναι ο νικητής!
Στις απλές διαδρομές θα υπάρχουν ΣΕΔ για όλους. Για τους ποιό έμπειρους (κατηγορία Experience Trophy) θα υπάρχουν επιπλέον προαιρετικά ειδικές διελεύσεις ΣΕΔ.
Οι κατηγορίες εξαρτώνται από την ηλικία του αυτοκινήτου και μόνο:
Κατ I: Αυτοκίνητα κατασκευής μεταξύ 1.1.1977 - 31.12.1981 ,
Κατ J1/J2: Αυτοκίνητα κατασκευής μεταξύ 1.1.1982 - 31.12.1990
Κατ J3/J4: Αυτοκίνητα κατασκευής μεταξύ 1.1.1991 - 31.12.2000
Κατ J5/J6: Αυτοκίνητα κατασκευής μεταξύ 1.1.2001 - 31.12.2010
Κατ J7: Αυτοκίνητα κατασκευής μεταξύ 1.1.2011 - έως σήμερα
Κατ. R: Αυτοκίνητα με αγωνιστικές πινακίδες κατάλληλα για χρήση δρόμου και ΔΤΤ ανεξαρτήτου έτους κατασκευής. Τα πληρώματα της κατηγορίας R, εφόσον συμμετέχουν δεν θα φορούν κράνη / φόρμες και λοιπό εξοπλισμό καθώς ο αγώνας δεν περιλαμβάνει ειδικές διαδρομές ταχύτητας.
Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 70€ ευρώ για οδηγό & συνοδηγό, ενώ συμπεριλαμβάνονται και οι ημερήσιες licenses (δεν χρειάζεται αγωνιστικό δίπλωμα για να οδηγήσει κάποιος αρκεί το δίπλωμα οδήγησης). Παράλληλα μπορεί να συμμετέχουν και περισσότεροι του ενός συνοδηγοί με ένα μικρό πρόσθετο παράβολο 15€.
Η γραμματεία λειτουργεί κάθε Δευτέρα και Τετάρτη 19:00 – 21:00 στο γραφείο της Α.Λ.Μ.Α. 4Χ4 Ναυπλίου στο Ναύπλιο (Ασκληπιού 13).
Η εκκίνηση του πρώτου οχήματος στίς 10:30 από το Ναύπλιο και τερματισμός στις 15:30 περίπου. Θα υπάρχουν έπαθλα στους 3 πρώτους νικητές κάθε κατηγορίας και αναμνηστικά σε όσους τερματίσουν.
Περισσότερες πληροφορίες και για τις συμμετοχές σας (από τις 21/10/2019 μέχρι την Πέμπτη 14/11/2019) στο 6934087029, στο xripen@yahoo.gr (fb 4x4nafplio ή Α.Λ.Μ.Α.4Χ4 ΝΑΥΠΛΙΟΥ) και στην ιστοσελίδα του σωματίου www.alma4x4nafplio.gr.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ