Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

10ο Trail Ride & Experience Trophy ...

Ένας αγώνας που συνδυάζει προσανατολισμό - πλοήγηση - περιπέτεια - ακρίβεια εντός και εκτός δρόμου με στόχο να προσφέρει μια διασκεδαστική Κυριακή σε όλους, είναι το 10ο Trail Ride & Experience Trophy που θα διεξαχθεί στις 17 Νοεμβρίου σε πολύ όμορφες και αρκετές φορές άγνωστες διαδρομές στην ευρύτερη περιοχή του Ναυπλίου και του Άργους. Η διαδρομή, μήκους 120 χιλιομέτρων, είναι τύπου All Terrain. Πρόκειται για αγώνα ακριβείας (Regularity) εκτός δρόμου με ιδιαίτερα χαμηλή μέση ταχύτητα (κάτω από 30 χλμ./ώρα), όπου συμμετέχουν 4κίνητα αυτοκίνητα χωρίς καμία ανάγκη μετατροπής. Το κάθε πλήρωμα για να ολοκληρώσει την διαδρομή , κάνει πλοήγηση χρησιμοποιώντας το road book και τις οδηγίες που θα λάβει από την οργάνωση λίγο πριν την εκκίνηση. Η βαθμολογία γίνεται στα πρότυπα των αγώνων ιστορικών οχημάτων και σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Trail Ride της ΟΜΑΕ: Στην εκκίνηση θα δοθεί ένα αναλυτικό έντυπο / καρνέ στο οποίο θα αναφέρει τις Μέσες Ωριαίες Ταχύτητες (ΜΩΤ) που θα πρέπει να διατηρήσει το πλήρωμα κατά τη διαδρομή. Μέσα στη διαδρομή θα υπάρχουν κρυφά σημεία χρονομέτρησης που θα καταγράφουν το πέρασμα του οχήματος. Όποιο πλήρωμα καταφέρει να κρατηθεί πιο κοντά στις απαιτούμενες ΜΩΤ και συγκεντρώσει τους λιγότερους βαθμούς ποινής θα είναι ο νικητής!
Στις απλές διαδρομές θα υπάρχουν ΣΕΔ για όλους. Για τους ποιό έμπειρους (κατηγορία Experience Trophy) θα υπάρχουν επιπλέον προαιρετικά ειδικές διελεύσεις ΣΕΔ.
Οι κατηγορίες εξαρτώνται από την ηλικία του αυτοκινήτου και μόνο:
Κατ I: Αυτοκίνητα κατασκευής μεταξύ 1.1.1977 - 31.12.1981 ,
Κατ J1/J2: Αυτοκίνητα κατασκευής μεταξύ 1.1.1982 - 31.12.1990
Κατ J3/J4: Αυτοκίνητα κατασκευής μεταξύ 1.1.1991 - 31.12.2000
Κατ J5/J6: Αυτοκίνητα κατασκευής μεταξύ 1.1.2001 - 31.12.2010
Κατ J7: Αυτοκίνητα κατασκευής μεταξύ 1.1.2011 - έως σήμερα
Κατ. R: Αυτοκίνητα με αγωνιστικές πινακίδες κατάλληλα για χρήση δρόμου και ΔΤΤ ανεξαρτήτου έτους κατασκευής. Τα πληρώματα της κατηγορίας R, εφόσον συμμετέχουν δεν θα φορούν κράνη / φόρμες και λοιπό εξοπλισμό καθώς ο αγώνας δεν περιλαμβάνει ειδικές διαδρομές ταχύτητας.
Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 70€ ευρώ για οδηγό & συνοδηγό, ενώ συμπεριλαμβάνονται και οι ημερήσιες licenses (δεν χρειάζεται αγωνιστικό δίπλωμα για να οδηγήσει κάποιος αρκεί το δίπλωμα οδήγησης). Παράλληλα μπορεί να συμμετέχουν και περισσότεροι του ενός συνοδηγοί με ένα μικρό πρόσθετο παράβολο 15€.
Η γραμματεία λειτουργεί κάθε Δευτέρα και Τετάρτη 19:00 – 21:00 στο γραφείο της Α.Λ.Μ.Α. 4Χ4 Ναυπλίου στο Ναύπλιο (Ασκληπιού 13).
Η εκκίνηση του πρώτου οχήματος στίς 10:30 από το Ναύπλιο και τερματισμός στις 15:30 περίπου. Θα υπάρχουν έπαθλα στους 3 πρώτους νικητές κάθε κατηγορίας και αναμνηστικά σε όσους τερματίσουν.
Περισσότερες πληροφορίες και για τις συμμετοχές σας (από τις 21/10/2019 μέχρι την Πέμπτη 14/11/2019) στο 6934087029, στο xripen@yahoo.gr (fb 4x4nafplio ή Α.Λ.Μ.Α.4Χ4 ΝΑΥΠΛΙΟΥ) και στην ιστοσελίδα του σωματίου www.alma4x4nafplio.gr.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι