Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Skoda Karoq & Kodiaq - Ανανέωση ...


Η τσεχική φίρμα προχωρά σε μια σειρά στοχευμένων βελτιώσεων των δύο SUV της τα οποία επωφελούνται από προσθήκες εξοπλισμού, αλλά και αισθητικές διαφοροποιήσεις που τα εναρμονίζουν με τις πιο πρόσφατες σχεδιαστικές συνήθειες της Skoda, όπως αυτές εμφανίστηκαν στις πιο πρόσφατες αφίξεις στην γκάμα των Τσέχων όπως το Kamiq, το Scala, το ανανεωμένο Superb και το ηλεκτρικό πια Citigo.
Υπό το σκεπτικό ομοιομορφίας με τα παραπάνω νέα ή ανανεωμένα μοντέλα τα Kodiaq και Karoq, τοποθετούν σε περίοπτη θέση στο πίσω τμήμα το λογότυπο της Skoda, ενώ αμφότερα εφοδιάζονται με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του συστήματος επιτήρησης τυφλών σημείων της φίρμας το οποίο αυξάνει την εμβέλειά του από τα 20 στα 70 μέτρα. Παράλληλα, το σύστημα υπόσχεται και βελτιωμένη απεικόνιση με την μετακίνηση των ενδείξεων σε σημείο των εξωτερικών καθρεπτών ούτως ώστε οι σχετικές ειδοποιήσεις να γίνονται ταχύτερα αντιληπτές από τον οδηγό.


Επίσης, στις ανανεωμένες εκδοχές των Karoq και Kodiaq το προαιρετικό σύστημα Dynamic Chassis Control το οποίο επιτρέπει την παραμετροποίηση των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτισέρ με βάση την επιλογή, ενός εκ τριών προγραμμάτων οδήγησης (Comfort, Normal και Sport) δεν αποτελεί αποκλειστικό προνόμιο των τετρακίνητων εκδόσεων τους, όντας διαθέσιμο πλέον και στις δικίνητες εκδόσεις τους.


Βελτιωμένο είναι και το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί το οποίο χάρη στην αναβάθμιση του αισθητήρα που ενσωματώνεται στην χειρολαβή της πόρτας και του πομπού του κλειδιού, τα οποία απενεργοποιούνται αμφότερα μετά από 15 λεπτά απουσίας κίνησης, ενισχύοντας την ασφαλή χρήση του συγκεκριμένου συστήματος. Παράλληλα, το Karoq αποκτά πρόσβαση στο δίλιτρο βενζινοκινητήρα των 2,0 λίτρων που ήδη υπάρχει στην γκάμα του Kodiaq. Όπως ισχύει και στην περίπτωση του μεγαλύτερου SUV της Skoda o κινητήρας αποδίδει 190 ίππους και 400 Nm ροπής και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τετρακίνηση. Επίσης, η Skoda έχει προσθέσει νέες επιλογές για τις επενδύσεις του εσωτερικού, στις οποίες συγκαταλέγεται και δέρμα ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται, και σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών για κάθε ελαστικό ξεχωριστά.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής

Στην Λιβαδειά ...

Στην ιδιαίτερα φιλόξενη περιοχή της Λιβαδειάς ολοκληρώθηκε ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος και το Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. σχεδίασε, οργάνωσε και εκτέλεσε, για πρώτη φορά στην ιστορία του, χωμάτινο Rally Sprint. Όλα τα μέλη και τα στελέχη του Σωματείου, μαζί με στελέχη του Σωματείου Α.Λ.Φ.Α.Λ. έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για την επιτυχή διεξαγωγή του αγώνα. Οι συνεχείς προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή κατάσταση του τερέν, η άψογη συνεργασία των στελεχών μεταξύ τους, η ευχαρίστηση και τα σχόλια των πληρωμάτων μετά τον  τερματισμό ήταν για μας η καλύτερη ανταμοιβή. Σε αγωνιστικό επίπεδο οι αδελφοί μας από την Κύπρο, έδωσαν μία παράσταση που κράτησε τους πολλούς θεατές στις μύτες των ποδιών τους. Οι Τσουλόφτας- Ιλία σε ρυθμούς ‘’παγκοσμίου’’ απέκτησαν πολλούς φανατικούς οπαδούς στην Λιβαδειά. Άτυχοι οι δικοί μας Κεχαγιάς- Κουζιώνης, που είχαν μια μικροέξοδο που τους στέρησε ένα καλό αποτέλεσμα. Ακολούθησαν οι σταθερά γρήγοροι Παντελή-