Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Skoda Karoq & Kodiaq - Ανανέωση ...


Η τσεχική φίρμα προχωρά σε μια σειρά στοχευμένων βελτιώσεων των δύο SUV της τα οποία επωφελούνται από προσθήκες εξοπλισμού, αλλά και αισθητικές διαφοροποιήσεις που τα εναρμονίζουν με τις πιο πρόσφατες σχεδιαστικές συνήθειες της Skoda, όπως αυτές εμφανίστηκαν στις πιο πρόσφατες αφίξεις στην γκάμα των Τσέχων όπως το Kamiq, το Scala, το ανανεωμένο Superb και το ηλεκτρικό πια Citigo.
Υπό το σκεπτικό ομοιομορφίας με τα παραπάνω νέα ή ανανεωμένα μοντέλα τα Kodiaq και Karoq, τοποθετούν σε περίοπτη θέση στο πίσω τμήμα το λογότυπο της Skoda, ενώ αμφότερα εφοδιάζονται με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του συστήματος επιτήρησης τυφλών σημείων της φίρμας το οποίο αυξάνει την εμβέλειά του από τα 20 στα 70 μέτρα. Παράλληλα, το σύστημα υπόσχεται και βελτιωμένη απεικόνιση με την μετακίνηση των ενδείξεων σε σημείο των εξωτερικών καθρεπτών ούτως ώστε οι σχετικές ειδοποιήσεις να γίνονται ταχύτερα αντιληπτές από τον οδηγό.


Επίσης, στις ανανεωμένες εκδοχές των Karoq και Kodiaq το προαιρετικό σύστημα Dynamic Chassis Control το οποίο επιτρέπει την παραμετροποίηση των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτισέρ με βάση την επιλογή, ενός εκ τριών προγραμμάτων οδήγησης (Comfort, Normal και Sport) δεν αποτελεί αποκλειστικό προνόμιο των τετρακίνητων εκδόσεων τους, όντας διαθέσιμο πλέον και στις δικίνητες εκδόσεις τους.


Βελτιωμένο είναι και το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί το οποίο χάρη στην αναβάθμιση του αισθητήρα που ενσωματώνεται στην χειρολαβή της πόρτας και του πομπού του κλειδιού, τα οποία απενεργοποιούνται αμφότερα μετά από 15 λεπτά απουσίας κίνησης, ενισχύοντας την ασφαλή χρήση του συγκεκριμένου συστήματος. Παράλληλα, το Karoq αποκτά πρόσβαση στο δίλιτρο βενζινοκινητήρα των 2,0 λίτρων που ήδη υπάρχει στην γκάμα του Kodiaq. Όπως ισχύει και στην περίπτωση του μεγαλύτερου SUV της Skoda o κινητήρας αποδίδει 190 ίππους και 400 Nm ροπής και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τετρακίνηση. Επίσης, η Skoda έχει προσθέσει νέες επιλογές για τις επενδύσεις του εσωτερικού, στις οποίες συγκαταλέγεται και δέρμα ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται, και σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών για κάθε ελαστικό ξεχωριστά.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1η Ανάβαση Πηλίου ...

Με 45 συμμετοχές θα πραγματοποιηθεί η 1η Ανάβαση Πηλίου. Ο αγώνας θα διεξαχθεί πρώτη φορά σε αυτή τη διαδρομή στον επαρχιακό δρόμο Άνω Λεχωνίων-Μηλέων. Η εκκίνηση ξεκινά από την διασταύρωση του Αγ.Βλασιου και τερματίζει σε 3.2χλμ προς τον Άγιο Γεώργιο που είναι πριν το πέταλο και τη διασταύρωση της Ι.Μ Αγίων Ταξιαρχών. Το Σάββατο το πρωί θα γίνει ο τεχνικός έλεγχος των αγωνιστικών αυτοκινήτων στην παραλία του Βόλου στο Πανεπιστήμιο όπου το ωράριο είναι 9:00-12:00. Μετά τις 13:00 οι αγωνιζόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να πάνε προς τη διαδρομή της Ανάβασης και να στήσουν τα service τους. Ο χώρος του σέρβις είναι μετά τη γέφυρα του Παλαιοκάστρου (Πέστροφες). Εκατό μέτρα μετά τα σέρβις αρχίζει το warm up για περίπου 800 μέτρα ώστε να φτάσει στην εκκίνηση. Τα δοκιμαστικά θα αρχίσουν στις 16:00 (Λόγω των εκκλησιαστικών εκδηλώσεων που γίνονται στην Ι.Μ.). Το Σάββατο το βράδυ στις 21:00 θα γίνει η πανηγυρική εκκίνηση στην Κάτω Γατζέα. Εκει θα εκκινήσουν όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα με την παρ

Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας ...

Ο 4ος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2024, θα διεξαχθεί στις 22 και 23 Ιουνίου από τον ΑΟΠ (Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών), με την Ανάβαση Πιτίτσας, να είναι για ακόμα μία χρονιά στο καλεντάρι, επιβεβαιώνοντας πως είναι μία από τις πιο αγαπημένες όλων των οδηγών. Ο Αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων αλλά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων. Για το 2024 η Ανάβαση Πιτίτσας θα ονομαστεί «Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας», στην μνήμη του Χρήστου Μπαντούνα που η μοίρα τον πήρε από κοντά μας τόσο νωρίς και άδικα. Μία από τις ιστορικότερες Αναβάσεις της χώρας μας, ρίχνει σημαία εκκίνησης, με την Ανάβαση Πιτίτσας να διεξάγεται από το 1973 και ο τίτλος «στυλοβάτης» του Ελληνικού Πρωταθλήματος δεν είναι άδικος. Ξεκίνησε το 1973 με νικητή τον «Λεωνίδα» που οδηγούσε ένα Πόρσε Καρέρα RSR, με την απόσταση του πρώτου αυτού αγώνα να ήταν 3,8 χιλιόμετρα. Η ανάβαση Πιτίτσας είναι αγώνας του πανελλήνιου πρωταθλήματος αναβάσεων και ο παλα

Ανάβαση Βαντέ ...

Με 20 συμμετοχές θα διεξαχθεί το διήμερο 15 και 16 Ιουνίου η 3η Ανάβαση Βαντέ από την ΑΛΑΧανίων, αγώνας που προσμετράει στο Κύπελλο Αναβάσεων Κρήτης.