Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Skoda Karoq & Kodiaq - Ανανέωση ...


Η τσεχική φίρμα προχωρά σε μια σειρά στοχευμένων βελτιώσεων των δύο SUV της τα οποία επωφελούνται από προσθήκες εξοπλισμού, αλλά και αισθητικές διαφοροποιήσεις που τα εναρμονίζουν με τις πιο πρόσφατες σχεδιαστικές συνήθειες της Skoda, όπως αυτές εμφανίστηκαν στις πιο πρόσφατες αφίξεις στην γκάμα των Τσέχων όπως το Kamiq, το Scala, το ανανεωμένο Superb και το ηλεκτρικό πια Citigo.
Υπό το σκεπτικό ομοιομορφίας με τα παραπάνω νέα ή ανανεωμένα μοντέλα τα Kodiaq και Karoq, τοποθετούν σε περίοπτη θέση στο πίσω τμήμα το λογότυπο της Skoda, ενώ αμφότερα εφοδιάζονται με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του συστήματος επιτήρησης τυφλών σημείων της φίρμας το οποίο αυξάνει την εμβέλειά του από τα 20 στα 70 μέτρα. Παράλληλα, το σύστημα υπόσχεται και βελτιωμένη απεικόνιση με την μετακίνηση των ενδείξεων σε σημείο των εξωτερικών καθρεπτών ούτως ώστε οι σχετικές ειδοποιήσεις να γίνονται ταχύτερα αντιληπτές από τον οδηγό.


Επίσης, στις ανανεωμένες εκδοχές των Karoq και Kodiaq το προαιρετικό σύστημα Dynamic Chassis Control το οποίο επιτρέπει την παραμετροποίηση των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτισέρ με βάση την επιλογή, ενός εκ τριών προγραμμάτων οδήγησης (Comfort, Normal και Sport) δεν αποτελεί αποκλειστικό προνόμιο των τετρακίνητων εκδόσεων τους, όντας διαθέσιμο πλέον και στις δικίνητες εκδόσεις τους.


Βελτιωμένο είναι και το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί το οποίο χάρη στην αναβάθμιση του αισθητήρα που ενσωματώνεται στην χειρολαβή της πόρτας και του πομπού του κλειδιού, τα οποία απενεργοποιούνται αμφότερα μετά από 15 λεπτά απουσίας κίνησης, ενισχύοντας την ασφαλή χρήση του συγκεκριμένου συστήματος. Παράλληλα, το Karoq αποκτά πρόσβαση στο δίλιτρο βενζινοκινητήρα των 2,0 λίτρων που ήδη υπάρχει στην γκάμα του Kodiaq. Όπως ισχύει και στην περίπτωση του μεγαλύτερου SUV της Skoda o κινητήρας αποδίδει 190 ίππους και 400 Nm ροπής και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τετρακίνηση. Επίσης, η Skoda έχει προσθέσει νέες επιλογές για τις επενδύσεις του εσωτερικού, στις οποίες συγκαταλέγεται και δέρμα ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται, και σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών για κάθε ελαστικό ξεχωριστά.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι