Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα πάντα είναι δυνατά, όπου κι αν βρεθείτε ...


Πριν ξεκινήσετε για την επόμενη οδηγική σας περιπέτεια, η General Tire σάς συμβουλεύει να ελέγξετε τα ελαστικά σας, μιας και είναι ζωτικής σημασίας να διαβάζετε σωστά τις σημάνσεις στο πλευρικό τοίχωμα.   Άλλωστε, το γεγονός ότι η άνοιξη μόλις «μπήκε» δεν αλλάζει την πραγματικότητα: οι δρόμοι διατηρούν ακόμη τη χειμωνιάτικη «φορεσιά» τους: υγρασία, λάσπη, χιόνι, ακόμη και πάγο στις ορεινές και πιο βόρειες περιοχές. Με τόσο πολλά ελαστικά στην αγορά, η αποκωδικοποίηση των διαφόρων μοντέλων και των χαρακτηριστικών τους μπορεί να προκαλέσει σύγχυση. Οι σημάνσεις “all terrain”  (για όλα τα εδάφη) και “mud+snow” (λάσπη+χιόνι) μπορούν να οδηγήσουν ορισμένους να πιστεύουν ότι τα ελαστικά τους είναι κατάλληλα για τις δύσκολες συνθήκες. Πολλά, όμως, ελαστικά 4x4, για παράδειγμα, δε διαθέτουν αλπική σήμανση. Έτσι, το General Tire Grabber AT3 είναι ο τέλειος σύντροφός σας στις  «χειμερινές» περιπέτειες, μιας και η σήμανση «Alpine» υπάρχει σε ολόκληρη την γκάμα των ελαστικών Grabber AT3. Η χάραξη του πέλματος στο Grabber AT3 έχει σχεδιαστεί, ώστε να είναι κατάλληλη για χρήση σε έδαφος εκτός δρόμου, καθώς και σε ασφάλτινους δρόμους. Επιπλέον, το ελαστικό διαθέτει μεγάλο αριθμό ισχυρών μπλοκ, που γαντζώνουν στο έδαφος και επιτρέπουν στο όχημα να προχωρήσει προς τα εμπρός, να κατευθυνθεί με ακρίβεια και να εξασφαλίσει μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος, ακόμη και εκτός δρόμου.  Όταν το όχημα μετακινείται σε λασπώδεις δρόμους ή σε ολισθηρά λιβάδια, οι βαθιές αυλακώσεις του πέλματος παρέχουν πρόσθετη πρόσφυση. Τα «επιθετικά» μπλοκ  των ώμων, τα οποία φτάνουν μέχρι το πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού, εμποδίζουν την καταστροφή του πλευρικού τοιχώματος. Για την οδήγηση στο δρόμο, το Grabber AT3 έχει σχεδιαστεί, ώστε να προσφέρει υψηλή αντοχή στο πέλμα. Με αυτόν τον τρόπο, εκτελεί τις εντολές κατεύθυνσης και φρεναρίσματος με ακρίβεια. Η General Tire κατασκευάζει το ελαστικό σε 62 μεγέθη, σε μια εξαιρετικά μεγάλη γκάμα για ζάντες, από 15 έως και 20 ίντσες. Το Grabber AT3 έχει εγκριθεί για ταχύτητες έως και 200 χλμ / ώρα.



Οδηγικές συμβουλές

Πριν ξεκινήσετε:
• Ελέγχετε συχνά τα ελαστικά για πιθανές φθορές και αντικαταστήστε τα, αν χρειάζεται. Το νόμιμο όριο για το βάθος πέλματος στα ελαστικά είναι 1,6 χιλιοστά, αλλά οι ειδικοί της General Tire συνιστούν τουλάχιστον 3 χιλιοστά, για την ασφάλειά σας σε υγρές καιρικές συνθήκες.  Κατά τη χειμερινή περίοδο συνιστώνται, τουλάχιστον τα 4 χιλιοστά.
• Ελέγξτε τις πιέσεις των ελαστικών σας, πριν από οποιαδήποτε μεγάλη διαδρομή ή τουλάχιστον κάθε δύο εβδομάδες. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η πίεση των ελαστικών θα πρέπει να ρυθμίζεται, ώστε να είναι κατάλληλη για χρήση εκτός δρόμου. Βεβαιωθείτε ότι, όταν ξεκινάτε για μακρινές, εκτός δρόμου, περιπλανήσεις, θα έχετε μαζί σας μια τρόμπα, ώστε να μπορείτε να ρυθμίσετε, εκ νέου την πίεση των ελαστικών, όταν επιστρέψετε στους δημόσιους δρόμους. Η οδήγηση σε δημόσιο αυτοκινητόδρομο, με ελαφρώς ξεφούσκωτα ελαστικά μπορεί να είναι εξαιρετικά επικίνδυνη.
• Ελέγξτε τα ελαστικά σας για ανομοιόμορφη φθορά. Αν και δεν είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη από μόνη της, η ανομοιογενής φθορά των ελαστικών μπορεί να είναι σημάδι ότι υπάρχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα, όπως ζήτημα ευθυγράμμισης ή, στη χειρότερη περίπτωση, πρόβλημα με φθαρμένα ή κατεστραμμένα εξαρτήματα στο σύστημα διεύθυνσης ή  ανάρτησης.
• Κάθε φορά που ένα από τα ελαστικά σας αντικαθίσταται ή επισκευάζεται, πρέπει να τοποθετηθεί νέα βαλβίδα. Οι αξιόπιστοι τεχνίτες ελαστικών θα το κάνουν σίγουρα, αλλά είναι πάντα καλό να το επιβεβαιώνετε, πριν σας παραδώσουν το νέο ή επισκευασμένο ελαστικό.
• Πριν το ταξίδι, να θυμάστε πάντα να ελέγχετε ότι η μπαταρία σας είναι πλήρως φορτισμένη, τα φώτα είναι καθαρά και οι λαμπτήρες λειτουργικοί. Συνιστάται, επίσης, να δημιουργήσετε ένα κιτ έκτακτης ανάγκης, με φαγητό, νερό και πόσιμα υγρά, φακό και πρόσθετο ρουχισμό, για τα ταξίδια σε δύσκολους καιρούς.

Στον δρόμο:
• Η ορατότητα είναι ζωτικής σημασίας. Κρατήστε το παρμπρίζ και τα παράθυρα καθαρά
• Μειώστε την ταχύτητά σας σε ολισθηρές επιφάνειες και αποφύγετε το σκληρό φρενάρισμα ή την απότομη επιτάχυνση
• Αυξήστε την απόσταση από το μπροστινό όχημα. Στη βροχή, στον πάγο και στο χιόνι αφήστε αρκετή απόσταση για να σταματήσετε με ασφάλεια. Αφήστε έως και δέκα φορές την κανονική απόσταση πέδησης, ειδικά στους αυτοκινητοδρόμους
• Χρησιμοποιήστε μια ταχύτητα πιο πάνω, για να αποφύγετε το σπινάρισμα των τροχών, κατά την εκκίνηση ή την αναρρίχηση λόφων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο