Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Χρονομετρημένες Δοκιμές - Ανάβαση Διονύσου ...


Οι αγωνιζόμενοι του Ενιαίου, των κατηγοριών Α, Ν, Ε, της Formula Saloon και των Ιστορικών αυτοκινήτων έκαναν την «πρόβα τζενεράλε» για τον αυριανό πρώτο φετινό αγώνα του Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών, καθώς και για τους δύο πρώτους φετινούς γύρους του ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda. Από τους 94 αγωνιζόμενους της λίστας συμμετοχών, στον αυριανό αγώνα θα δώσουν το παρόν οι 86 που πέρασαν το Διοικητικό και Τεχνικό Έλεγχο, και συμμετείχαν στις σημερινές δοκιμές. Παρά το γεγονός ότι τηρήθηκε το πρόγραμμα, ένας αξιοσημείωτος αριθμός μηχανικών προβλημάτων στη διαδρομή επέφερε πολλές διακοπές κι έτσι δεν επέτρεψε το Σωματείο «Ελληνική Λέσχης Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής», που διοργανώνει τον αγώνα, να κάνει και τρίτο σκέλος χρονομετρημένων δοκιμών. Ο χρόνος μέχρι την στιγμή της παράδοσης του δρόμου στην κυκλοφορία, αλλά και μέχρι τη δύση του ηλίου, δεν ήταν αρκετός για κάτι τέτοιο.


Τη δράση ξεκίνησε με το Ενιαίο με τα Skoda Fabia 1.2 TSI, στο οποίο και τις δύο φορές τον πρώτο χρόνο πέτυχε ο Στάθης Κουκέας - καταφέρνοντας, μάλιστα, στο δεύτερο πέρασμα να πέσει κάτω από το 2:53, στο 2:52.95. Ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος και ο Κώστας Γιαννίκος πέτυχαν το δεύτερο και τρίτο χρόνο του β’ σκέλους και της ημέρας, κάτω από δύο δευτερόλεπτα μακριά από τον πρωτοπόρο.


Στην κατηγορία Ν, τον πρώτο χρόνο και στα δύο σκέλη (κατά 5 δευτερόλεπτα ταχύτερο στο δεύτερο, στο 2:32.87) πέτυχε ο Πάνος Κύρκος με το Mitsubishi Lancer EvoIX της N4, ενώ τον ακολούθησε ο «Αμερικάνος» με ίδιο αυτοκίνητο. Εξαιρετικά ταχείς, στο μεταξύ, ήταν και οι Διονύσης Γιαννούλης (Honda Civic Type R) και Κίμωνας Θέος (Peugeot 106 S16), που πέτυχαν τα ταχύτερα ανεβάσματα της Ν3 και της Ν2 αντίστοιχα.


Στα αυτοκίνητα της κατηγορίας Α, ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort RS Cosworth / A8) απάντησε με 2:28.88 στο δεύτερο σκέλος στον πρώτο χρόνο που είχε σημειώσει στο α’ σκέλος ο Ανδρέας Ντόφης (Mitsubishi Lancer EvoVI), με 2:30.4. Τον πρώτο χρόνο της Α7 πέτυχε στο πρώτο σκέλος ο Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B 1.6i), της Α6 ο Δημήτρης Ζάγαρης (Citroen Saxo VTS) και της Α5 ο Χρήστος Ατζέμης (Peugeot 106 Rallye).


Με 2:32.5 ο ο Διονύσης Τροβάς (BMW M3 2.3 E30 / Ε12) έκανε τον πρώτο χρόνο της κατηγορίας Ε στο πρώτο ανέβασμα, ενώ ταχύτερος στην Ε11 -και δεύτερος στους χρόνους- και στις δύο περιπτώσεις ήταν ο Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX Sport 1.6). Η Ε10 και στα δύο ανεβάσματα ήταν «υπόθεση» Αθανάσιου Φάσσα (Peugeot 106 S16).


Στην κατηγορία των ισχυρότερων αυτοκινήτων, τη Formula Saloon, ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Focus ST170) συνέχισε από εκεί που έμεινε πέρσι, στην πρώτη θέση, αντιμετωπίζοντας τον νέο συναγωνισμό από τη Lamborghini Huracan Super Trofeo του «Samino», ο οποίος στο δεύτερο πέρασμα έφτασε τον πρωταθλητή στα 1,23 δευτ. Αρκετά κοντά, στα 2,30 δευτ. ήταν και ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος, με την εξίσου εντυπωσιακή Ferrari 458 Challenge. Και στις δύο αναβάσεις, στα δίλιτρα της FST2 ταχύτερος ήταν ο Γιώργος Περατινός με VW Golf 2.0 Turbo.


Η κατηγορία των Ιστορικών γνώρισε και πάλι την κυριαρχία του Γιώργου Κατσαρού με το εντυπωσιακό Ford Escort Mk1 RS1600, που έριξε κατά δύο δευτερόλεπτα το χρόνο του στο δεύτερο πέρασμα. Το δεύτερο χρόνο της ημέρας στην κατηγορία πέτυχε ο Γιάννης Τσαλαματάς και τον τρίτο ο Γιάννης Κατσικάς, με δύο Ford Escort Mk2 RS2000.
Μετά από αυτή την εντυπωσιακή προθέρμανση, οι αγωνιζόμενοι της Ανάβασης Διονύσου 2019 -καθώς και το μετεωρολογικό Δελτίο- υπόσχονται μια υπέροχη ημέρα αγωνιστικού θεάματος την Κυριακή. Ο αγώνας, που διεξάγεται με την πολύτιμη βοήθεια των χορηγών του, «Ρεκτιφιέ Special» και «Skoda Μακρής», και με την αρωγή του Δήμου Μαραθώνα, θα ξεκινήσει στις 10:00 π.μ. (μισή ώρα νωρίτερα του προγραμματισμένου). Θυμίζουμε ότι ο δρόμος για τους θεατές θα κλείσει στις 09:00 π.μ. Μετά τα δύο Σκέλη της Ανάβασης, η απονομή των επάθλων στους νικητές θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα στις εγκαταστάσεις του Ναυτικού Ομίλου στο Μάτι.
Η ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. εύχεται σε όλους τους αγωνιζόμενους να έχουν έναν καλό αγώνα, και σας προσκαλεί στην Πεντέλη για την, καθιερωμένη πλέον, αναβίωση -για τέταρτη χρονιά φέτος- της ένδοξης Ανάβασης Διονύσου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,