Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προσωπογραφία - Κώστας Μυλωνάς ...


1) Γιατί σαν νέος Αγωνιζόμενος ασχολήθηκες με το Ιστορικό Αυτοκίνητο;

Ασχολήθηκα με το ιστορικό αυτοκίνητο λόγω το ότι μου άρεσε πάρα πολύ εκείνη η εποχή. Οι αγώνες τότε δεν έχουν καμιά σχέση με το σήμερα. Μπορεί να μην έζησα τόσο εκείνες τις εποχές αλλά σίγουρα, τις νοσταλγώ. Ήταν πιο 'καθαρά' τα πράγματα και κυριαρχούσε ο οδηγός περισσότερο από ότι σήμερα. Σήμερα τον κυρίαρχο ρόλο τον έχει ο  οικονομικός παράγοντας. Η κατηγορία sporting με ενδιαφέρει αποκλειστικά για τα Rally και την «ταχύτητα».  Δεν θα έλεγα όχι όμως, και σε κάποιο πιο σύγχρονο αυτοκίνητο. 

2) Πως ήταν για εσένα το 2018;

Η χρονιά που πέρασε δεν ήταν καλή για εμάς καθώς δεν μπορέσαμε να τρέξουμε σε όσους αγώνες θέλαμε. Δεν είχαμε την οικονομική άνεση και την βοήθεια που απαιτείται. Δεν μπορέσαμε δυστυχώς ακόμα (στα 3 χρόνια που ασχολούμαστε με τα Rally), να ακολουθήσουμε ήλο το πρωτάθλημα ιστορικών. Ξεκινήσαμε το Παλαδιο αλλά δεν ήταν και ότι καλύτερο για εμάς. Από την αρχή του αγώνα και πριν καν ξεκινήσουμε, υπήρξε ένα θέμα με έναν τεχνικό έφορο που ζήτησε να ελέγξει μέρη του αυτοκινήτου λίγο πριν την εκκίνηση.  Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην έχουμε την συγκέντρωση που θα θέλαμε στις ειδικές. Στην πρώτη ειδική στο πρώτο χλμ είδαμε την κόκκινη σημαία η οποία όπως αποδείχτηκε ότι ήταν τραγικό λάθος του κριτή και μας δόθηκε αναλογικός χρόνος εντελώς κατά την γνώμη μας λανθασμένος.(Το αποδεδείξανε  οι χρόνοι μας στο νυχτερινό 2ο σκέλος.) Στην 2η ειδική χάσαμε πολύ χρόνο καθώς πιάσαμε τον μπροστινό μας μέσα στην ειδική, με αποτέλεσμα να χάσουμε πάνω από 15 δευτερόλεπτα. Στο 2ο σκέλος πιέσαμε στο όριο κερδίσαμε και ειδική και μαζέψαμε την 'λανθασμένη' διάφορα που είχαμε. Φτάσαμε εκεί που θέλαμε αλλά 900 μέτρα πριν το τέλος της τελευταίας ειδικής διαδρομής, γλιστρήσαμε από υγρασίες και βγήκαμε εκτός δρόμου. Είμαστε όμως καλά, κι αυτό έχει σημασία και φυσικά συνεχίζουμε….


3) Θα μας συστήσεις την ομάδα;

Η ομάδα μας αποτελείται από τον φίλο και συνοδηγό μου Γιάννη Καλοπήτα, τον πατέρα μου και λίγους συγγενείς και καλούς φίλους που ο καθένας βάζει το λιθαράκι του στην προσπάθεια μας.  Χορηγοί της προσπάθειας μας, είναι γνωστοί και φίλοι που βοηθάνε όσο μπορεί ο καθένας. 


4) Τι θα γίνει το 2019;

Έχει γίνει μια μεγάλη και δύσκολη προσπάθεια από τον κο. Γιώργο Κασσιδόπουλο (γνωστό αγωνιζόμενο στην κατηγορία sporting), η οποία ανδρώθηκε μέσω social media ή τηλεφωνικά, ώστε να υπάρχει ενημέρωση για όλες τις κινήσεις και τις προτάσεις που τίθενται ώστε στο τέλος με την δημόσια ψηφοφορία, να απευθυνθούμε στην αρχή του spor, για να κάνουμε καλύτερο και πιο δίκαιο τον θεσμό του Πρωταθλήματος ιστορικών για το 2019. 

5) Τι στόχους έχετε για το μέλλον;

Οι στόχοι μας για το μέλλον δεν έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί, καθώς σημαντικό ρόλο θα παίξει ο οικονομικός παράγοντας. Θα θέλαμε πολύ να ακολουθήσουμε το Πρωτάθλημα  ιστορικών αν υπάρξουν οι σχετικές οικονομικές βοήθειες. Επίσης ετοιμάζουμε και ένα χωμάτινο αγωνιστικό όχι ιστορικό αλλά ούτε και σύγχρονο ελπίζοντας να είναι έτοιμο μέσα στο 2019, γιατί αγαπάμε το χώμα όσο και την άσφαλτο.  Για μένα προσωπικά είναι το ίδιο και τα δύο! Γενικότερα αγαπώ τα Rally και αυτός είναι κι ο βασικός λόγος που οδηγώ όσο γρήγορα μπορώ και με πάθος.

Καλή Χρονιά!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε

2ος Αγώνας Drift Λουτράκι ...

Το Αθλητικό Σωματείο Start Line διοργανώνει στις 13 και 14 Απριλίου τον 2ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, στη φιλόξενη Σχολή Μηχανικού Λουτρακίου. Ο αγώνας που συγκέντρωσε 62 συμμετοχές, διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων. Σε μια εντυπωσιακή διαδρομή, οι θεαματικότεροι οδηγοί της χώρας θα προσφέρουν εντυπωσιακά περάσματα με τις ατελείωτες πλαγιολισθήσεις τους, τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή, με στόχο να εντυπωσιάσουν τους φίλους του αθλήματος με τις προσπάθειές τους. Οι συμμετοχές: ΕΔΩ!

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α