Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

HTTC ...


Η μέρα ξεκίνησε με λιακάδα, όμως η πίστα δεν είχε στεγνώσει ακόμα από τη δυνατή βροχή που είχε πέσει τη νύχτα. Με σαφώς χαμηλότερο επίπεδο πρόσφυσης σε σχέση με το Σάββατο, αυτή τη φορά ήταν ο Δ. Δημολάς με το Audi TTS εκείνος που βρέθηκε στην κορυφή της κατηγορίας Stock, με χρόνο 6:19.102, εμπρός από τον «Ο+» με Lotus Elise 111S και χρόνο 6:23.145. Στον ταχύτερο γύρο η μεταξύ τους διαφορά ήταν ελάχιστη, με 1:15.004 και 1:15.035, αντίστοιχα. Πιο πίσω είχαμε άλλη μια αλλαγή θέσης, αφού ο Γ. Καλοβυρνάς (VW Golf) χρειάστηκε 6:34.376 για την 5άδα των γύρων του, περνώντας εμπρός από τον Γ. Βαρίνο (Ford Fiesta ST) που έκανε 6:38.026.
Τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Sport πήραν τη σκυτάλη, με την άσφαλτο σαφώς πιο βρεγμένη σε σχέση με τη χτεσινή τους προσπάθεια. Στην 1η θέση βρέθηκε και πάλι ο χτεσινός νικητής, Κ. Σιδηράς με Mazda MX-5 και συνολικό χρόνο 6:02.474, με ταχύτερο γύρο 1:10.745. Με πολύ μικρή διαφορά πίσω του τερμάτισε ο Π. Παρθένης με Mitsubishi Lancer Evo X, χρόνο 6:03.274 και ταχύτερο γύρο 1:11.735, ενώ στην 3η θέση βρέθηκε ο Μ. Μηλιαράκης με Lotus Elise 111R (6:12.664, 1:12.582).
Στην Extreme, την πολυπληθέστερη κατηγορία του HTTC για αυτό τον αγώνα με 12 συμμετοχές, ο συναγωνισμός που είχε ξεκινήσει το Σάββατο μεταξύ του Δ. Γαζέτα (Subaru Impreza WRX STi) και του M. Γεωργιάδη (Toyota MR-2), συνεχίστηκε και στο 2ο σκέλος του HTTC, την Κυριακή. Και οι δύο οδηγοί βελτίωσαν τις επιδόσεις τους, πετυχαίνοντας σχεδόν ίδιο ταχύτερο γύρο: 1:06.279 και 1:06.274, αντίστοιχα. Στο άθροισμα των γύρων όμως ήταν η σειρά του Γεωργιάδη να υπερισχύσει, με συνολικό χρόνο 5:34.143, έναντι 5:35.696.
Πιο πίσω, η διαφορά των οδηγών που κατέλαβαν τις επόμενες τρεις θέσεις ήταν ακόμα μικρότερη. Ο Κ. Οικονομόπουλος με το εντυπωσιακό Honda Civic Type R βρέθηκε μια ανάσα εμπρός από τον Χ. Βαλερά με Renault Clio Sport, με αντίστοιχους χρόνους 5:46.051 και 5:46.212, ενώ πολύ κοντά τους βρέθηκε και ο Σ. Μπήτρος (Honda S2000), με 5:46.807.


























Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ