Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Χρονομετρημένα με έντονο συναγωνισμό ...


Το πρωί του Σαββάτου, η βρεγμένη άσφαλτος του Αυτοκινητοδρομίου Μεγάρων υποδέχτηκε τον 2ο αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Η βροχή όμως σταμάτησε πριν το τέλος του 1ου σκέλους Ελεύθερων δοκιμών και η πίστα άρχισε να στεγνώνει. Οι οδηγοί σύντομα άλλαξαν από βρόχινα λάστιχα σε σλικ, και δεν χρειάστηκε να τα ξαναλλάξουν ούτε όταν έπεσαν κάποιες ψιχάλες, αργά το μεσημέρι.
Το πρόγραμμα κύλισε ομαλά και οι χρόνοι, όπως είναι φυσικό, ολοένα και έπεφταν. Ας δούμε αναλυτικά τι συνέβη στις Χρονομετρημένες δοκιμές κάθε κατηγορίας, οι οποίες καθορίζουν και τη σειρά εκκίνησης αύριο, στον αγώνα. 


Ομάδα Ν
Ο Κ. Καραθανάσης (Honda Civic Type R Ν/3) ήταν ο οδηγός που κατάφερε να σπάσει το «10» στις Χρονομετρημένες δοκιμές της νορμάλ κατηγορίας. Σημείωσε χρόνο 1:08.970 και είναι έτοιμος να ξεκινήσει αύριο από την πρώτη θέση του grid. Δίπλα του θα βρεθεί ο Δ. Γιαννούλης με ίδιο αυτοκίνητο, και χρόνο 1:10.092. 
Από τη 2η σειρά της εκκίνησης θα ξεκινήσει ο Η. Ασημακόπουλος με Peugeot 106 Ν/2, ο οποίος σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:11.587, και ο Α. Μπαρκονίκος με Citroen Saxo και χρόνο 1:12.092. Στο ίδιο δευτερόλεπτο με τον τελευταίο κινήθηκαν οι Α. Μενούνος, Ρ. Καίσαρ και Χ. Γιαννούλης, όλοι με Peugeot 106 -και ελπίζουμε να δούμε καλές μάχες μεταξύ τους στον αυριανό αγώνα. Πιο πίσω βρέθηκαν οι Μ. Αναστασόπουλος και Σ. Κοντός, επίσης με Peugeot 106.


Ομάδα Α
Το στεγνό οδόστρωμα της πίστας επέτρεψε στα αυτοκίνητα της Ομάδας Α να δείξουν τις ικανότητές τους, με το ενδιαφέρον να συγκεντρώνεται στην κόντρα δύο οδηγών σε κάθε κλάση.
Αυτοί που θα μάχονταν για την 1η θέση στην εκκίνηση ήταν ο Π. Κύρκος και ο Μ. Ευθυμίου, όμως η τελική διαφορά μεταξύ τους ήταν μικρότερη απ’ ό,τι μπορούσε να προβλέψει κανείς. Το Mitsubishi Lancer Evo VIII του Κύρκου σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:04.941, με τον Ευθυμίου να γυρίζει με το Escort RS Cosworth στο 1:04.993. Η μεταξύ τους μάχη στον αυριανό αγώνα θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ειδικά εφόσον η βροχή ανακατέψει την τράπουλα.
Ακολούθησαν οι δύο συμμετοχές της Α/7. Ο Α. Τζαβάρας έφερε το Opel Astra GSi του στην 3η θέση (1:09.697), λίγο μπροστά από το λαχανί Citroen Saxo του Β. Στάγια (1:10.325). Ακόμα μικρότερη ήταν η διαφορά μεταξύ των δύο Peugeot 106 Α/6, πιο πίσω. Ο Τ. Κουλουρίδης, οδηγός που παλιότερα συμμετείχε στο HTTC και αυτή είναι η 1η του συμμετοχή σε αγώνα ταχύτητας, έγραψε 1:10.838, αυτό όμως δεν ήταν αρκετό για να τον φέρει εμπρός από τον Λ. Λεοντόπουλο (1:10.563). Ο Ε. Συλλιγαρδάκης, ένας οδηγός που ήρθε από την Κρήτη, ταλαιπωρήθηκε από προβλήματα του Peugeot 106 του και δεν μπόρεσε να παλέψει για κάποια θέση -θα έχει όμως την ευκαιρία να το κάνει αύριο.


Ιστορικά
Στην κατηγορία με τα πιο όμορφα αυτοκίνητα του αγώνα, ο Γ. Γαβρηιλίδης με το Ford Escort MkI RS1600 δεν άφησε κανένα περιθώριο στους αντιπάλους του. Κατέκτησε την 1η θέση των Χρονομετρημένων με χρόνο 1:09.673, με αρκετή διαφορά από τον Β. Παπαφιλίππου με Opel Kadett GTE (1:11.536).
Η 3η θέση του grid, αντίθετα, κρίθηκε στις λεπτομέρειες. Ο Ι. Καλαϊτζιάν οδηγώντας ένα FIAT Ritmo 125TC, σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:12.383, για να τον πλησιάσει σε απόσταση αναπνοής λίγο αργότερα χωρίς να καταφέρει να τον περάσει, ο Α. Παπανδρέου με Opel Manta 2.0E και χρόνο 1:12.423.
Την 6άδα συμπλήρωσαν ο Π. Παπαβασιλείου με Ford Escort RS2000 και ο Π. Πουλιάδης με Porsche 911 Carrera 3.0, ενώ από τις θέσεις που ακολουθούν θα ξεκινήσουν οι Κ. Τσιπλαντώνης (FIAT 124 Sport Coupe 160), Σ. Χαρμαντάς (Ford Escort MkII RS2000), Κ. Βυτογιάννης (BMW 2002 tii), Ε. Χαλιβελάκης (Alfa Romeo GTA Junior) και Ι. Κάτσικας (Ford Escort MkII RS2000). Ο τελευταίος είχε σημειώσει τον καλύτερο χρόνο στα Ελεύθερα δοκιμαστικά, όμως μια έξοδος στον 1ο γύρο των Χρονομετρημένων δεν του επέτρεψε να διεκδικήσει κάτι καλύτερο.


Ομάδα Ε
Η βροχή του 1ου σκέλους Ελεύθερων δοκιμών και η ακόμα βρεγμένη στα σημεία άσφαλτος του 2ου, δεν είχε επιτρέψει στα θηρία της Ομάδας Ε να κινηθούν όπως τους αρμόζει. Τα Χρονομετρημένα περάσματα όμως έγιναν σε στεγνό, οπότε οι οδηγοί μπόρεσαν να πατήσουν γκάζι. Ο καλύτερος χρόνος ήταν το εντυπωσιακό 1:05.545, που σημειώθηκε από τον Π. Ευθυμίου με τη γνωστή BMW M3 E30. Ακολούθησε ο Π. Κωστογιάννης, που πιέζοντας επί έξι συνεχόμενους γύρους έριξε το χρόνο του Citroen AX του ως το 1:06.963. 
Παρότι πολύ διαφορετικά, τα επόμενα τρία αυτοκίνητα σημείωσαν παραπλήσιους χρόνους, οπότε η μάχη τους αύριο αναμένεται καυτή. Το πανίσχυρο Ford Sierra RS Cosworth του Ν. Πλέσσα είναι εκείνο που θα ξεκινήσει τελικά από την 3η θέση του grid, έχοντας γράψει 1:08.357. Λίγο υψηλότεροι, και πολύ κοντά μεταξύ τους, ήταν οι χρόνοι που σημειώθηκαν από τον Ν. Καραθανάση (Opel Astra F GSi) και Ν. Λούκο (Citroen Saxo VTS), και συγκεκριμένα 1:08.855 και 1:08.992, αντίστοιχα.
Ακολούθησαν οι Γ. Παπαμάρκος (BMW 320i E21), Π. Κανσός (VW Golf GTi) και Γ. Σεβνταλής (Opel Kadett GTE).


Formula Saloon
Από τη 2η περίοδο Ελεύθερων δοκιμαστικών ο Π. Σολδάτος είχε δείξει ότι δύσκολα θα βρεθεί αντίπαλος για εκείνον και το πανίσχυρο Ford Fiesta του. Και με χρόνο 1:02.367 στα Χρονομετρημένα, εξασφάλισε την 1η θέση. Δίπλα του θα ξεκινήσει ένας συνδυασμός οδηγού-αυτοκινήτου που απουσίαζε αρκετά χρόνια από τις πίστες. Ο λόγος για τον Σαμ Φάις με το Honda Accord Super Touring, που σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:06.105.
Περιμέναμε με πολύ ενδιαφέρον την κόντρα μεταξύ Α. Ασίκη και Κ. Κακαλέτρη, αφού στο 2ο σκέλος των Ελεύθερων δοκιμών ήταν και οι δύο στα «7άρια», με διαφορά μικρότερη του 0,1"! Η συνέχεια όμως δεν δόθηκε ποτέ. Το Honda Civic του πρώτου εγκατέλειψε από βλάβη στον κινητήρα, ενώ το Opel Astra Coupe του δεύτερου είχε επίσης κάποιο μηχανικό πρόβλημα, που δεν του επέτρεψε να κάνει παρά μόνο έναν προσεκτικό γύρο, στο 1:13.928.
Ακολούθησαν τα τρία αυτοκίνητα του Ενιαίου που συμμετέχουν στον αγώνα, τα γνωστά Skoda Fabia 1.2 TSI. Καλύτερος όλων ο «Le Man», με χρόνο 1:14.843, και πιο πίσω ο Γ. Σαρταμπάκος (1:16.216) και ο Α. Χαλιβελάκης (1:16.910).

Ατομική Χρονομέτρηση HTTC

Το σημερινό, 1ο σκέλος του αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης HTTC έγινε νωρίς, όταν η άσφαλτος ήταν ακόμα αρκετά βρεγμένη.


Στην πρώτη θέση της κατηγορίας STOCK βρέθηκε ο οδηγός «Ο+», με Lotus Elise 111S, και συνολικό χρόνο 6:56.557 για την 5άδα των γύρων του. Ο ίδιος έκανε και τον ταχύτερο γύρο, 1:21.905. Ακολούθησε ο Δ. Δημολάς με Audi TT S (7:00.775) και ο Ν. Κοκκιάς με Honda Civic Type R (7:31.887). Πιο πίσω τερμάτισαν ο Α. Θαλάσσης με Peugeot 106 Rallye (7:57.208), στην πρώτη του εμφάνιση στο θεσμό, και ο Δ. Καψαλάκης με Ford Fiesta ST (8:16.380), άλλος ένας οδηγός που ήρθε για τον αγώνα από την Κρήτη.


Στην κατηγορία SPORT, ο μοναδικός συμμετέχων ήταν ο Σ. Σταύρου, με Peugeot 106. Οδηγώντας σε πλήρως βρεγμένο οδόστρωμα, πριν προλάβει να στεγνώσει η πίστα, έκανε συνολικό χρόνο 8:31.314, με ταχύτερο γύρο 1:24.170.


Στην κορυφαία κατηγορία EXTREME ο ανταγωνισμός ήταν μεγάλος, τόσο για την 1η όσο και για την 3η θέση. Διεκδικητές της νίκης ήταν ο Δ. Γαζετάς με το πολύ δυνατό Subaru Impreza WRX STi, το οποίο όμως λόγω των καιρικών συνθηκών φορούσε πολιτικά λάστιχα, και ο Χ. Βαλεράς με Renault Clio RS και semi-slicks. Τα δύο αυτοκίνητα κινούνταν με κοντινό ρυθμό στην πίστα, με το πρώτο να σημειώνει ταχύτερο γύρο 1:10.115 και το δεύτερο 1:10.371. Στο τέλος των πέντε συνεχόμενων γύρων του αγώνα, νικητής αναδείχθηκε ο Γαζετάς με χρόνο 5:53.190, με τον Βαλερά κάτι παραπάνω από 1" πίσω του (5:54.256). Η μάχη για την 3η θέση δεν δόθηκε μεταξύ δύο, αλλά μεταξύ τριών οδηγών! Κατάφερε να την κατακτήσει ο Χ. Ατζέμης με Peugeot 106 Rallye και χρόνο 6:25.788, λιγότερο από 1" μπροστά από τον Ν. Κόκκοτα με Citroen Saxo (6:26.693). Η διαφορά στον ταχύτερο γύρο κάθε οδηγού ήταν οριακή, με χρόνο 1:16.559 και 1:16.570, αντίστοιχα. Ακριβώς πίσω από τα δύο αγωνιστικά βρέθηκε ο K. Λεκάκης με ένα πολιτικό Renault Clio RS, με συνολικό χρόνο 6:27.179 και ταχύτερο γύρο 1:16.882. Την κατάταξη συμπλήρωσε ο Γ. Μητρόπουλος με Citroen AX και χρόνο 7:01.891.

Οι αυριανοί αγώνες

Την Κυριακή, η δράση θα ξεκινήσει από τις 09:00 το πρωί, με το warm up όλων των κατηγοριών, ενώ οι αγώνες θα ξεκινήσουν στις 10:45. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα αυτοκίνητα των Ομάδων Ν και Α θα τρέξουν μαζί, όπως και εκείνα των Ε και Formula Saloon. 

Καλό αγώνα σε όλους!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ